Gootti.net

Ajankohtaista 1/2020: Foorumi on toistaiseksi vain lukumoodissa. Uusien viestien tai viestiketjujen lähettäminen ei ole mahdollista. Jäseneksi liittyminen ei ole mahdollista. Vanhat jäsenet voivat kirjautua sisään ja lukea sekä vastaanottaa yksityisviestejä, sekä päivittää profiilinsa tietoja.

Viimeksi lukemasi kirja ?

Kirjoittanut: Tiragen (Nimetön)
  • Lähetetty: 03.07.2008 22:02
Rober Jordanin Ajan Pyörä-kirjasarjan yhdennentoista osan Hopeinen nuoli. Kohta on 12 osakin luettuna.
Kirjoittanut: Morfoula (Jäsen)
  • Arvo: Asiantuntija
  • Lähetetty: 04.07.2008 11:41
Heh, mäkin oon lukenut Anne Ricen Veren vangit. Mulla on taipumus lukea montaa kirjaa kerralla eli listalle myös Ilkka Auerin Ikitalvi ja Päivi Honkapään Viides tuuli.
Kirjoittanut: eyrie (Jäsen)
  • Lähetetty: 04.07.2008 14:00
Täällä kanssa yksi, joka sai viimeinkin tuon Anne Ricen Veren Vangit viimeinkin luettua! Tosin itse luin englanniksi, joten pitäisi varmaan sanoa Interview with the Vampire, eikä Veren Vangit . Oli ollut tuo kirja varmaan vuoden kesken (!!) jostain kumman syystä ja päätin nyt kesällä alottaa sen uudestaan ja saada se loppuunkin.

Juonenhan aika moni tällä foorumilla varmaan tietääkin, joten sitä on turha selittää. Mutta joo, itselläni ainakin jäi hyvä maku suuhun.
Kirjoittanut: Melia (Aktiivi)
  • Arvo: Mahtigootti
  • Lähetetty: 10.07.2008 17:59
Terry Pratchett: Naamiohuvit

Tarvitsin todella jotain kevyttä kesälukemista opinnäytetyö-kirjojen jälkeen, ja mikäpä siihen sopisi paremmin kuin musta huumori Kiekkomaailmasta. Oopperaa (mm.) pannaan halvalla ja kunnolla! Oli mukana sairaalassakin, ja lähestyvästä ikävästä leikkauksesta huolimatta nauroin välillä vallan ääneen.

Onneksi herra Pratchett on melko tuottelias, ei ainakaan vielä tarvitse alkaa lukemaan tuota sarjaa alusta alkaen. Vaikka ensimmäisen noista taisinkin lukea yläasteella...
Kirjoittanut: pikkumyy (Nimetön)
  • Lähetetty: 10.07.2008 18:09
Shlomo Venezia: Sonderkommando Tarinani Auschwitzista

Kertoo keskitysleiriltä selvinneestä kreikanjuutalaisesta. Kirja on kirjoitettu haastattelumuotoon ja mielestäni se sopii tuohon. Oli mielenkiintoinen, vaikkakin Venezia välillä tuntuu käyttävän liikaa tilaa jonkin pikkujutun selittämiseen, mutta toisaalta ne ovat tunnelman kannalta tärkeitä. Ainakin kaikille natsi-Saksasta kiinnostuneille voisin kirjaa suositella.
Kirjoittanut: Mortale (Aktiivi)
  • Lähetetty: 10.07.2008 19:22
Rakkaan mangat oon kohta lukenu läpi Ja niitä on ihan hyvä määrä >.<
Kirjoittanut: Jezebel (Jäsen)
  • Arvo: Mahtigootti
  • Lähetetty: 10.07.2008 19:31
Tanith Lee: Pimeyden tytär
Ei voi olla noin tylsää kirjaa, voi apua. Vampyyri-opus pitäisi olla, mutta jotenkin koko niteestä ei saa "otetta". Kai maailmassa on olemassa hyviä vampyyri kirjoja?
Kirjoittanut: neo_shaman (Aktiivi)
  • Arvo: Mahtigootti++
  • Lähetetty: 10.07.2008 20:10
R.L. Stinen Yön maku. En pidä tästä yhtään, kaverini suositteli minulle kun tietää minun pitävän vampyyreistä, mutta tää on jotenkin liian... kökköinen.
Ja onhan tässä tullut luettua taas kohtalainen määrä sarjakuvia, viimeisinä James O'Barrin The Crow ja Gaimanin Sandman vol.2: the Doll's House Tällä hetkellä on kesken Yukito Kishiron Agua Knight sekä Gaimanin käsikirjoittama Ikuiset.
Kirjoittanut: BronzeRain (Aktiivi)
  • Arvo: Platinagootti+
  • Lähetetty: 10.07.2008 23:49

Lainaus: Melia

Terry Pratchett: Naamiohuvit

Pitäisi ostaa Prachettin kirjoja omaksi kun kirjastosta on varastettu kohta kaikki kyseisen herran kirjat. Tai ainakin ne parhaat/ne joita en ole lukenut.
Kirjoittanut: Funereal Soul (Inkvisiittori)
  • Arvo: Platinagootti+
  • Lähetetty: 11.07.2008 17:55
Robin Hobbin Salamurhaajan taival. Tämä päättikin sitten kolmi osaisen trilogian, jota olen jo pidempään lueskellut. Mutta varmaan tähän mennessä Parhainta fantasiaa, jota olen koskaan lukenut.
Vaihda maisemaa

Uutta! Nyt voit ahtaa Gootti.netin kännykkäänkin. Palvelun uusimmat uutiset ja suositun keskustelualueen tuoreimmat viestit löytyvät nyt myös kevytversiona mobiililaitteille suunnatussa Gootti.mobi-palvelussa.

• Goottifoorumia selaa 3 vakoilijaa ja 0 jäsentä . Kävijäennätys tehtiin 04.01.2022 03:50, jolloin paikalla oli väkeä yhteensä 501 henkeä!
Järjestä treffit