Gootti.net

Viimeksi lukemasi kirja ?

Kirjoittanut: Morgan Blood (Jäsen)
  • Arvo: Asiantuntija
  • Lähetetty: 08.11.2014 17:07

Lainaus: Mirilla

Richard Mathesonin Olen legenda
Hyvä kirja minustakin, muistan vain kun naureskelin muutamille kohdille, missä zombiet olivat arkipäiväistetty ja niiden pohdinta siirretty viskilasin äärelle . Suosikkilauseeni meni jota kuinkin näin, "Hänen päivänsä koostuivat pääasiassa ruumiiden hautaamisesta ja siirtelystä". Tarinakirjana tosi hyvä!

Viimeaikoina olen lukenut pääosin Günter Grassia ja sopiviin väleihin muutakin, esimerkiksi Ystäväni Rasputin meni juuri, ihan koska Rasputin oli hieno mies. Opus oli hauska ja pätevä kuvaus. Myös fiktiivisesti Poen elämää kuvannut Nikolaj Frobeniuksen Pelon varjo meni hetki sitten.
Kirjoittanut: Mirilla (Jäsen)
  • Arvo: Edistynyt
  • Lähetetty: 09.11.2014 13:32

Lainaus: Morgan Blood

Hyvä kirja minustakin, muistan vain kun naureskelin muutamille kohdille, missä zombiet olivat arkipäiväistetty ja niiden pohdinta siirretty viskilasin äärelle . Suosikkilauseeni meni jota kuinkin näin, "Hänen päivänsä koostuivat pääasiassa ruumiiden hautaamisesta ja siirtelystä".
Joo, suorastaan ihastuttava teos. Oma suosikkini oli kaiketi "Tässä sitä istuskellaan, lapsukaiset, lokoisasti käpertyneenä, ympärillä verenimijöiden lauma. Niiden korkein toive on epäilemättä päästä maistelemaan laadukasta vuosikertahemoglobiinia. Juokaa pois, miehet, minä tarjoan." Viskilasin äärellä, tietenkin.
  • Lähetetty: 12.11.2014 13:28

"Tässä sitä istuskellaan, lapsukaiset, lokoisasti käpertyneenä, ympärillä verenimijöiden lauma. Niiden korkein toive on epäilemättä päästä maistelemaan laadukasta vuosikertahemoglobiinia. Juokaa pois, miehet, minä tarjoan."
Kas, en muistanutkaan tuollaista Pitääpä kaivaa teos esille pitkästä aikaa sillä lukemisenpuute!
Kirjoittanut: mlrd (Aktiivi)
  • Lähetetty: 12.11.2014 18:34
Tarvinnee vilkaista josko tuo löytyis kirjastosta, "i am legend" toi ensalkuun mieleen erään elokuvan joka arvatenkin on huomattavasti kirjaa huonompi. Kiitos vinkistä.
Kirjoittanut: gothicknight (Jäsen)
  • Lähetetty: 23.01.2015 02:02
R.A Salvatoren kirjan Kumppanukset. Sen kun sain päätökseen, aloitin Pekka Jaatisen Torpedon, ja nyt jos koskaan teen sen eeppisen ratkaisun, että luen vuodessa kolme kirjaa kokonaan loppuun asti ;D
  • Lähetetty: 27.01.2015 15:48
Tein hurjan uudenvuodenlupauksen. Lupasin lukea 52 kirjaa tänä vuonna. Tosin en antanut rajoitteita helppoudelle Tähän mennessä olen pysynyt annetuissa rajoissa. Haruki Murakamin 1Q84:n 2 ensimmäistä osaa on luettu ja nyt on alla Markiisi De Saden Justine ja kun sen saan luettua toivon, että 1Q84:n viimeinen osa on kirjaston hyllyssä sillä haluan lukea sarjan loppuun. Aivan mahtavaa maagista realismia!
Kirjoittanut: Magnolia (Jäsen)
  • Arvo: Mahtigootti
  • Lähetetty: 29.01.2015 03:42
Stieg Larsson - Pilvilinna joka romahti.
Kirjoittanut: Mirilla (Jäsen)
  • Arvo: Edistynyt
  • Lähetetty: 30.01.2015 11:08

Lainaus: gothicknight

R.A Salvatoren kirjan Kumppanukset.
Salvatore on hyvä kirjailija, mutta minulla on ollut Ikikesä-kirja kesken jo varmaan vuoden (olen vasta sivulla 78), koska tajusin liian myöhään erehtyneeni ostamaan kirjan, jossa ei ole yhtään Jarlaxlea tai Kimmurielia. D': Ja koska inhoan Dahliaa, argh.
Kirjoittanut: Muffin (Jäsen)
  • Lähetetty: 01.02.2015 09:31
Nyt en ole pariin kuukauteen lukenut kirjoja vaan sarjakuvia joista olen ollut kovin innostunut. Pitäisi tässä taas aloittaa jokin kirja.

Viimeksi olen ainakin lukenut kirjat Sonata Arcticasta ja Marilyn Mansonista. Sonata kirja oli hyvä ja sitä olinkin innolla odottanut. Marilyn Mansonin Helvettiin ja takaisin oli inhottava ja ahdistava lukukokemus. Meinasin lopettaa kirjan puolessa välissä, mutta en tohtinut ja luin sen loppuun vaikka en olisi halunnut enään (silti luin ). Kirja oli kaikkea sitä mitä takakannessa luvattiin, tosin minua se ei naurattanut olemalla hauska. En ole ikinä pitänyt Mansonista, mutta olihan minun pakko saada tietää mitä kirja pitää sisällään. Mielenkiintoni heräsi eniten kun kirjassa mainittiin pari kertaa Bauhaus..
Kirjoittanut: gothicknight (Jäsen)
  • Lähetetty: 13.02.2015 22:42

Ja koska inhoan Dahliaa, argh.
Paha paha, aina ei saa mitä tilaa. Tosin mister Deux ex machina Jarlaxle ja hänen tuhannen ihmeen stetsoninsa ovat aina ihan yhtä ilmettä piristäviä juttuja kirjoissa, mutta jos he nyt eivät ihan joka kirjassa seikkaile, niin kyllä se "Jartsu" antaa kaljunsa kiiltää vielä joissain kirjoissa.

Ja jottei kukaan kuvittelisi tämän postauksen menevän topikista ohi, niin nyt on meneillään Pekka Jaatisen Torpedo-kirja
Viesti

Vaihda maisemaa

Uutta! Nyt voit ahtaa Gootti.netin kännykkäänkin. Palvelun uusimmat uutiset ja suositun keskustelualueen tuoreimmat viestit löytyvät nyt myös kevytversiona mobiililaitteille suunnatussa Gootti.mobi-palvelussa.

• Goottifoorumia selaa 3 vakoilijaa ja 0 jäsentä . Kävijäennätys tehtiin 17.09.2015 09:50, jolloin paikalla oli väkeä yhteensä 362 henkeä!
Järjestä treffit