Gootti.net

Viimeksi lukemasi kirja ?

Kirjoittanut: Chrystalis (Inkvisiittori)
  • Arvo: Mahtigootti1500
  • Lähetetty: 26.11.2007 10:07
En löytänyt vastaavaa aihetta, joten aivan huvin (ja miksei toki urheilunkin takia) kyselisin minkä kirjan juuri SINÄ olet lukenut viimeksi ?

Itse olen viimeisimmäksi lukenut Philip Ridleyn In The Eyes Of Mr Fury (suom. Demonit) mikä on aivan loistava kirja! Kirja kertoo Concord Webster nimisestä nuorehkosta mieshenkilöstä joka lähtee selvittelemään äitinsä sekä heidän kadullaan asuvan 'paholaisen' yhteistä menneisyyttä sekä myöhemmin rakastuu tämän 'paholaisen' poikaan.

Kirja on lukemisen arvoinen, ja suosittelen sitä muillekin! (:
Kirjoittanut: Sire (Aktiivi)
  • Arvo: Mahtigootti
  • Lähetetty: 26.11.2007 10:27
Hmm, taisi olla Mika Waltarin Turms Kuolematon. En ihmeemmin pitänyt, mutta tulipahan kahlattua läpi. On Waltarin kirjoissa ihan hyviäkin juttuja, mutta kirjoitustyyli on minusta turhan puuduttava.

Tällä hetkellä haluaisin lukea Bulgakovin Saatana saapuu Moskovaan. Jospa sitä tänään pyörähtäisi kirjastossa. Saas nähdä, kun en oo vielä ees kämpiltä ulos päässy.

Nykyään on jäänyt lueskeluharrastus todella vähälle huomiolle, aika kuluu enempi datailessa ja musiikkia kuunnellen. Ennen tuli luettua paljon enemmän. Moukka mikä moukka.
Kirjoittanut: Tuulentytar (Aktiivi)
  • Lähetetty: 26.11.2007 10:39
Historian kirja ! >.< Jaja.. hmm.. koskahan oisin viimeks saanu kirjan loppuu. Kotona kai kolme keskenerästä -.- Nojoo en mä enää muista.
Kirjoittanut: MariaAntoinette (Jäsen)
  • Arvo: Asiantuntija
  • • Muokkasi: MariaAntoinette
  • Lähetetty: 26.11.2007 11:16
Hahaa, Lemony Snickett Surkeiden sattumusten sarja. Ovat kyllä harvinaisen typeriä kirjoja mutta aivot narikkaan kama aivan loistavia; nopeasti luettuja.
Kirjoittanut: kismet (Nimetön)
  • Lähetetty: 26.11.2007 12:59
Hamlet in English, of course. Sitä ennen Jane Eyre, Wide Sargasso Sea ja Rosencrantz and Guildenstern are Dead. Juu, kuuluvat kurssin lukemistoon. Aiheena intertekstuaalisuus mikäli joku täällä olisi jopa kuullut kyseisen termin... mitä en ihan heti usko.

Mutta omia valintojani ennen noita ihan lähiaikoina: Coraline ja Alice in Wonderland (***** mitä skeidaa!! Niin "satu" ja kaikki hyvin aamen. Ja pidetään klassikkona.)
Kirjoittanut: Deadboy (Aktiivi)
  • Lähetetty: 26.11.2007 13:07
Sören Kierkegaardin Välisoittoja

Hienoja muutamien lauseiden pituisia ajatelmia, suosittelen kaikille pessimisteille

Italo Calvinon Näkymättömät Kaupungit kesken, kuten Thomas de Quinceyn Englantilaisen oopiuminkäyttäjän tunnustuksetkin.
Kirjoittanut: darkAngel (Aktiivi)
  • Arvo: Platinagootti+
  • Lähetetty: 26.11.2007 14:01
taisipa olla Ilkka Remeksen Ikiyö. 1/3 asti tuntui että eihän tämä etene mitenkään. kun pääsi 2/3 niin alkoi jo sujua mutta viimenen kolmannes meni aivan liian nopeasti.
Kirjoittanut: Devilsbride (Aktiivi)
  • Arvo: Mahtigootti+
  • Lähetetty: 26.11.2007 15:01
Olen lukenut lähiaikoina suureksi osaksi historiallisia romaaneja.
Edellinen on Liekki ja Kukka, hiukka liian groteski, eroottis-sävyinen minun makuuni.
Pakko mainita ja mainostaa, Michel Faberin Veripunainen, Lumivalkoinen on mainio kirja, alkuun kerrottu kuin lukija itse olisi kirjan henkilö, juoni hyvä ja henkilöt mielenkiintoisia.
Kirjoittanut: raavittu (Aktiivi)
  • Lähetetty: 26.11.2007 15:06
Pride and Prejudice. Jane Austenin kirjat ovat suosikkejani Seuraavaksi ajattelin lukea Emman, jos vain saan sen käsiini.
Kirjoittanut: Ximmo (Aktiivi)
  • Lähetetty: 26.11.2007 17:31
Viimeksi luettu kirja on Chuck Palahniukin Choke, lienee suomennettu nimellä Tukehtuminen. Yliarvostettu kirja, mielestäni huonompi kuin aikaisemmin lukemani Survivor.

Lainaus: kismet

Aiheena intertekstuaalisuus mikäli joku täällä olisi jopa kuullut kyseisen termin... mitä en ihan heti usko.

Olen kirjoittanut joskus vuosi sitten artikkelin intertekstuaalisuudesta eräässä minulle läheisessä alakulttuurissa. Ei minua häiritse, vaikka et minua ihan heti usko.
Viesti

Vaihda maisemaa

Uutta! Nyt voit ahtaa Gootti.netin kännykkäänkin. Palvelun uusimmat uutiset ja suositun keskustelualueen tuoreimmat viestit löytyvät nyt myös kevytversiona mobiililaitteille suunnatussa Gootti.mobi-palvelussa.

• Goottifoorumia selaa 1 vakoilijaa ja 0 jäsentä . Kävijäennätys tehtiin 17.09.2015 09:50, jolloin paikalla oli väkeä yhteensä 362 henkeä!
Järjestä treffit