Gootti.net

Ajankohtaista 1/2020: Foorumi on toistaiseksi vain lukumoodissa. Uusien viestien tai viestiketjujen lähettäminen ei ole mahdollista. Jäseneksi liittyminen ei ole mahdollista. Vanhat jäsenet voivat kirjautua sisään ja lukea sekä vastaanottaa yksityisviestejä, sekä päivittää profiilinsa tietoja.

Viimeksi lukemasi kirja ?

Kirjoittanut: Marraskuu (Jäsen)
  • Arvo: Mahtigootti
  • Lähetetty: 01.11.2013 09:25
Mulla on nyt loppusuoralla Antonella Gambotton Pimennys - itsemurhamuistelmat. Rankkoja juttuja ja niiden aiheuttamia tunteita hyvin inhimillisesti ja - heh - elävästi kuvattuina ja pohdittuina. Kirja, joka pysäytti itseni ajattelemaan. Tietyllä tavalla lohdullinen. Suosittelen.
Kirjoittanut: Elvira (Aktiivi)
  • Arvo: Mahtigootti+
  • Lähetetty: 26.11.2013 13:25
Olen nyt löytänyt Torey Haydenin kirjat ja viimeksi luin Häkkipojan. Parin viikon sisällä tuli luettua myös Aavetyttö, Toisten lapset ja Lapsi muiden joukossa.
Suosittelen kaikille, jotka pitävät tosielämän kertomuksista
Eivät tosin ole välttämättä kovin iloista luettavaa.
Kirjoittanut: YoanaRock (Jäsen)
  • Arvo: Edistynyt
  • Lähetetty: 26.11.2013 16:46

Lainaus: Elvira

Olen nyt löytänyt Torey Haydenin kirjat ja viimeksi luin Häkkipojan. Parin viikon sisällä tuli luettua myös Aavetyttö, Toisten lapset ja Lapsi muiden joukossa.
Suosittelen kaikille, jotka pitävät tosielämän kertomuksista
Eivät tosin ole välttämättä kovin iloista luettavaa.

Oh, mielenkiinto heräsi kummasti näihin kirjoihin, täytyypä laittaa lukulistalle ja tutustua paremmin. Itellä viimesin luettu kirja on sellanen aivan hullu lastenkirja nimeltä Edu Rihvelin karmeat seikkailut osa 1: Lopun Loppu. Kirjoittanut Philip Ardagh. Siinä oli kyllä hullu ja omituinen teos Sitä ennen luin kauhunovellikokoelman Mystisiä Kissatarinoita, joka onkin sitten vähän aikuisempaan makuun. Siinä on kyl mielenkiintoinen teos kaikille kissojen ja mystiikan ystäville, suosittelen tutustumaan!
Kirjoittanut: momentumi (Jäsen)
  • Arvo: Asiantuntija
  • Lähetetty: 18.12.2013 11:01
Itse olen hurahtanut 80-luvulla kirjoitettuihin Virginia Andrewsin kirjoihin. Kaveri näitä suositteli ja lueskelinpa sitten ensimmäisen osan, "Pimeyden kukat", joka kertoi tarinaa neljästä sisaruksesta, jotka julma äiti lukitsi ullakolle odottomaan isoisän kuolemaa ja perinnön saamista heidän oman isänsä kuoltua. Tarina sitten jatkui kirjassa "Koston terälehdet" ja nyt menossa kolmasosa "Verenpunaiset okaat", joka myös vaikuttaa hyvin, hyvin mielenkiintoiselta, kuten edeltäjänsä. Neljäsosa kantaa nimeä "Menneisyyden siemenet, joka sekin aiotaan kyllä aikanaan läpi kahlata. Suosittelen, draamaa ja intohimoista rakkautta kahden sisaruksen välillä ja jännitystä. I love it!
Kirjoittanut: Muffin (Jäsen)
  • Lähetetty: 20.03.2014 19:08
Mötley Crüe, The Dirt - Törkytehdas
Tämä kirja on ollut aika pitkään "pitäisi joskus lukea"-listallani. En fanita bändiä, mutta pidän sen verran että kirja kiinnosti lukea. Kuten kirjan nimestä voikin päätellä niin kirja sisälsi pääasiassa vain törkyä. Kirjaa oli mielenkiintoista lukea, vaikken arvostakkaan moista sekoilua
Kirjassa kerrottiin kuinka Ozzy Osbourne veti pillillä nenäänsä muurahaisia. Olen jossain tuosta aikaisemmin kuullutkin, mutta kirjassa koko homman kuvailu oli todella kuvottavaa. Kammoan asioiden tunkemista sieraimiin.

Seuraavaksi olisi tarkoitus lukea Michael Monroen elämänkerta.
Kirjoittanut: Nocturne (Aktiivi)
  • Arvo: Mahtigootti1500
  • Lähetetty: 21.03.2014 11:48

Lainaus: Muffin

Mötley Crüe, The Dirt - Törkytehdas

Itse fanitan bändiä, mutta kyllä tämä kirja sen verran hämärä on, että välillä oikein inhon väristyksiä tuli. Suosittelen kyllä kaikille.

Viimeisin lukemani kirja taisi olla Charles Dickensin Joululaulu. Nyt menossa Kuolema Sherlock seurassa. Joululausta ei mulla oikein ole mitään sanottavaa, hyvin kirjoitettu ja lähes kaikille jossakin muodossa tuttu tarina.

Kuolema Sherlock seurassa taas vaikuttaa mielenkiitoiselta dekkarin tapaiselta kirjalta, joka seikkailee kahdessa ajassa.
Kirjoittanut: Thanatosofos (Jäsen)
  • Arvo: Edistynyt
  • Lähetetty: 30.04.2014 10:32
Neil Gaimanin Graveyard Book. Oli sen verran kiva, että oli pakko lainata kirjastosta heti perään Coraline.
Kirjoittanut: Muffin (Jäsen)
  • Lähetetty: 30.04.2014 19:23
Michael Monroe
Ian Curtis ja Joy Division - Etäinen kosketus
Waltari - Suomimetallin pioneerit

Nyt on kesken Björkistä kertova kirja. Tarkoituksena on lukea kaikki kirjastoista löytyvät muusikko/bändi kirjat kuuntelemistani artisteista ja yhtyeistä. Sellaisia kirjoja ei kamalan paljoa tosin ole..
Kirjoittanut: MortuusAmor (Nimetön)
  • • Muokkasi: MortuusAmor
  • Lähetetty: 01.05.2014 15:53
Dan Rhodes - Taputtavat pikku kätöset

"Huoneessa kummallisen saksalaisen museon yläpuolella ja kaukana ihmisten urkkivista katseista asuu vanha mies. Hän on päivisin museonhoitaja ja nauttii öisin hiljaisuudesta, jota rikkoo vain silloin tällöin hämähäkin rouske hänen hampaidensa välissä."

Todella mielenkiintoinen lukemuskokemus. Sain kirjan joululahjaksi ja kirjailijaa myöten oli ihan uusi tuttavuus. Kannatti kuitenkin lukea, sillä kirja paljastui melko yllättäväksi ja mielenkiintoiseksi. Itsemurhamuseo, hämähäkkien syöntiä... kannattaa lukea jos vastaan sattuu.
Kirjoittanut: Funereal Soul (Inkvisiittori)
  • Arvo: Platinagootti+
  • Lähetetty: 03.05.2014 23:14

Lainaus: MortuusAmor

Dan Rhodes - Taputtavat pikku kätöset

Ja sitten tällainenhan taas ei kerro meille muille mitään..
Joten olisi ihan ystävällistä muiden foorumilaisten suhteen, että jos / kun laitatte viimeksi lukemanne kirjan niin laittaa jonkinlaista esittelyä tai suosittelua tai ilmoitusta pysyä kaukana ko. kirjasta
Tai oikeasti nähdä hieman "vaivaa" tehdä pientä esittelyä siitä, mistä kyseinen kirja kertoo.
Kiitos.
Vaihda maisemaa

Uutta! Nyt voit ahtaa Gootti.netin kännykkäänkin. Palvelun uusimmat uutiset ja suositun keskustelualueen tuoreimmat viestit löytyvät nyt myös kevytversiona mobiililaitteille suunnatussa Gootti.mobi-palvelussa.

• Goottifoorumia selaa 3 vakoilijaa ja 0 jäsentä . Kävijäennätys tehtiin 17.09.2015 09:50, jolloin paikalla oli väkeä yhteensä 362 henkeä!
Järjestä treffit