Gootti.net

Viimeksi lukemasi kirja ?

Kirjoittanut: drama_queen (Jäsen)
  • Arvo: Edistynyt
  • Lähetetty: 30.01.2008 07:34
No en oikeastaan ole pitkiin aikoihin lukenu mitään loppuun x) Mutta viimeksi tuli luettua Joel McIverin Metallica.
Tällä hetkellä luen Siri Hustvedtin kirjaa Kaikki mitä rakastin.
Sekä Saatanallista Raamattua.
Kirjoittanut: Raven Queen (Jäsen)
  • Lähetetty: 30.01.2008 14:20
Lovecraftin kokoelman Nimetön kaupunki luin juuri. Kyseinen herra on kyllä kirjoittanut niin mainioita novelleja, että jaksaa lukea useammankin kerran. Kirjastosta kyllä joutuu aina metsästämään lovecraftia kun tuntuvat pitävän noita mestariteoksia jossain varastossa

Miksei Lovecraftin teksteistä voisi ilmestyä jotain uutta kokoelmaa johon olisi koottu esim. kaikki hänen novellinsa. Minä kyllä ainakin ostaisin heti kirjahyllyäni koristamaan.
Kirjoittanut: BronzeRain (Aktiivi)
  • Arvo: Platinagootti+
  • Lähetetty: 30.01.2008 15:11
Hoo, sain Frankensteinin luettua. Nyt olen taas astetta viisaampi ja kauniimpi. No ei, mutta ainakin sivistyneempi. Tuo kirja on ollut minulle joku hirveä kynnys jo pidemmän aikaa, mutta nyt se on luettu. ^_^
Kirjoittanut: Nightvol (Jäsen)
  • Lähetetty: 30.01.2008 19:59
Minäkin olen lukenut noita Tolkienin kirjoja itse asiassa on enään pari lukematta.
Kirjoittanut: Banshee (Jäsen)
  • Arvo: Mahtigootti
  • • Muokkasi: Banshee
  • Lähetetty: 30.01.2008 20:23
Viimeksi luin kirjan "Taivaan tuuliin", hieno kirja, pistää ajattelemaan.
Kertoo tytöstä, Aurasta, jonka äiti on kuollut. Tytön vanhempi miesystävä manipuloi tytön kostamaan koulukiusaajille saamalla tämän räjäyttämään ala-asteen. Aikahypyt on kirjassa hoidettu tyylikkäästi eikä aivan pienimpiin yksityiskohtiin ole liikaa puututtu.
Kirjoittanut: Jayne Dahmer (Aktiivi)
  • Lähetetty: 30.01.2008 21:01

Lainaus: Raven Queen

Nimetön kaupunki

Aivan loistava, luin sen itse tässä taannoin.
Ja se on myös totta, että noita Lovecraftin skriivailuja saa yleensä etsiä kissojen ja koirien kanssa...
Kirjoittanut: Evil Kitty (Jäsen)
  • Arvo: Asiantuntija
  • Lähetetty: 30.01.2008 21:07
Helena Meripaaden Kisse-kirjat lukaisin..
Nyt menee Taru Sormusten Herrasta trilogian 1-osa.
Kirjoittanut: darkAngel (Aktiivi)
  • Arvo: Platinagootti+
  • Lähetetty: 30.01.2008 21:15
edellinen luettu taisi olla Remeksen Ikiyö. tällä hetkellä Musta kobra luvussa.
Kirjoittanut: Devilsbride (Aktiivi)
  • Arvo: Mahtigootti+
  • Lähetetty: 01.02.2008 18:08
En ole vielä lukenut tätä kokonaan, alkuvaiheessa vasta mutta:
Aina Vain Amber-niminen paksu opus on meneillään.
6 päivä tätä kuuta esitelmän palautus, ja monta sataa sivua jäljellä, itse asiassa olen sivulla 40.

Aiheena kirjassa on 1500-1600- luvun taitava kurtisaaninomainen nainen, joka kuninkaitakin vietteli (taisipa olla Kaarle II tänä uhrina).

Kirjailija on Kathleen Winsor ulkomuistista kaivettuna, joten varma en ole.
Kirjoittanut: Chuuko (Jäsen)
  • Arvo: Mahtigootti
  • Lähetetty: 04.02.2008 15:13
Viimeksi tuli luettua Stephanie Meyerin Uusikuu. Loistava jatko-osa sarjan aloittaneelle Houkutukselle. Kirjaa tosin saikin metsästää kissojen ja koirien kanssa, ennen kuin kirjakaupasta löytyi eikä ollu heti loppuunmyyty. Edwardin ja Bellan tarina vaan on niin ihana. Taitaapi olla ainuita rakkausromaaneja, joista oikeasti pidän.
Viesti

Vaihda maisemaa

Uutta! Nyt voit ahtaa Gootti.netin kännykkäänkin. Palvelun uusimmat uutiset ja suositun keskustelualueen tuoreimmat viestit löytyvät nyt myös kevytversiona mobiililaitteille suunnatussa Gootti.mobi-palvelussa.

• Goottifoorumia selaa 1 vakoilijaa ja 0 jäsentä . Kävijäennätys tehtiin 17.09.2015 09:50, jolloin paikalla oli väkeä yhteensä 362 henkeä!
Järjestä treffit