Gootti.net

Tule osaksi goottiyhteisöä. Liity jäseneksi!

Sullo Gootti.net kännykkääsi, laita osoite www.gootti.mobi kirjanmerkkeihisi!

Goottifoorumi: Yleiset korinat: Viimeksi lukemasi kirja ?

• Vastaa
No en oikeastaan ole pitkiin aikoihin lukenu mitään loppuun x) Mutta viimeksi tuli luettua Joel McIverin Metallica.
Tällä hetkellä luen Siri Hustvedtin kirjaa Kaikki mitä rakastin.
Sekä Saatanallista Raamattua.
  • Vastaa
Lovecraftin kokoelman Nimetön kaupunki luin juuri. Kyseinen herra on kyllä kirjoittanut niin mainioita novelleja, että jaksaa lukea useammankin kerran. Kirjastosta kyllä joutuu aina metsästämään lovecraftia kun tuntuvat pitävän noita mestariteoksia jossain varastossa

Miksei Lovecraftin teksteistä voisi ilmestyä jotain uutta kokoelmaa johon olisi koottu esim. kaikki hänen novellinsa. Minä kyllä ainakin ostaisin heti kirjahyllyäni koristamaan.
  • Vastaa
Hoo, sain Frankensteinin luettua. Nyt olen taas astetta viisaampi ja kauniimpi. No ei, mutta ainakin sivistyneempi. Tuo kirja on ollut minulle joku hirveä kynnys jo pidemmän aikaa, mutta nyt se on luettu. ^_^

Primadonna ja ilotyttö.

• Vastaa
Minäkin olen lukenut noita Tolkienin kirjoja itse asiassa on enään pari lukematta.

"Avoid waits"

• Muokkasi: Banshee
  • Vastaa
Viimeksi luin kirjan "Taivaan tuuliin", hieno kirja, pistää ajattelemaan.
Kertoo tytöstä, Aurasta, jonka äiti on kuollut. Tytön vanhempi miesystävä manipuloi tytön kostamaan koulukiusaajille saamalla tämän räjäyttämään ala-asteen. Aikahypyt on kirjassa hoidettu tyylikkäästi eikä aivan pienimpiin yksityiskohtiin ole liikaa puututtu.

Aliquando insanire iucundum est.

• Vastaa

Lainaus: Raven Queen

Nimetön kaupunki

Aivan loistava, luin sen itse tässä taannoin.
Ja se on myös totta, että noita Lovecraftin skriivailuja saa yleensä etsiä kissojen ja koirien kanssa...

Father, why are all the children weeping? They are merely crying, son O, are they merely crying, father? Yes, true weeping is yet to come

• Vastaa
Helena Meripaaden Kisse-kirjat lukaisin..
Nyt menee Taru Sormusten Herrasta trilogian 1-osa.

"Sie oot hullu." "Joo sä kans." "Jaa mie vai?" "Eiku naapurin Erkki..." <3

• Vastaa
edellinen luettu taisi olla Remeksen Ikiyö. tällä hetkellä Musta kobra luvussa.

when angels deserve to die

• Vastaa
En ole vielä lukenut tätä kokonaan, alkuvaiheessa vasta mutta:
Aina Vain Amber-niminen paksu opus on meneillään.
6 päivä tätä kuuta esitelmän palautus, ja monta sataa sivua jäljellä, itse asiassa olen sivulla 40.

Aiheena kirjassa on 1500-1600- luvun taitava kurtisaaninomainen nainen, joka kuninkaitakin vietteli (taisipa olla Kaarle II tänä uhrina).

Kirjailija on Kathleen Winsor ulkomuistista kaivettuna, joten varma en ole.

"Meitä tallustaa tällä planeetalla kuusi miljardia, kuusi miljardia pienempää maailmaa yhden isomman pinnalla. Jokainen oikea eepos, täynnä tragediaa, ja voittoa, hyvää ja pahaa."

• Vastaa
Viimeksi tuli luettua Stephanie Meyerin Uusikuu. Loistava jatko-osa sarjan aloittaneelle Houkutukselle. Kirjaa tosin saikin metsästää kissojen ja koirien kanssa, ennen kuin kirjakaupasta löytyi eikä ollu heti loppuunmyyty. Edwardin ja Bellan tarina vaan on niin ihana. Taitaapi olla ainuita rakkausromaaneja, joista oikeasti pidän.

We'll never join the games you play

• Vain yhteisön jäseneksi liittyneet käyttäjät voivat lähettää viestejä tänne. Ilmoita käyttäjätunnuksesi ja salasanasi ennen viestin lähettämistä, tai liity ensin jäseneksi.

• Tälläkin hetkellä suurta suomalaista goottifoorumia selaa 2 vakoilijaa ja 1 goottiyhteisön jäsentä (kuopassa). Kävijäennätys koettiin 24.03.2008 23:23, jolloin paikalla oli väkeä yhteensä 87 henkeä!