Gootti.net

Ajankohtaista 1/2020: Foorumi on toistaiseksi vain lukumoodissa. Uusien viestien tai viestiketjujen lähettäminen ei ole mahdollista. Jäseneksi liittyminen ei ole mahdollista. Vanhat jäsenet voivat kirjautua sisään ja lukea sekä vastaanottaa yksityisviestejä, sekä päivittää profiilinsa tietoja.

Viimeksi lukemasi kirja ?

Kirjoittanut: Polyunsaturated Doll Blood (Aktiivi)
  • Arvo: Mahtigootti+
  • Lähetetty: 17.11.2008 20:42

Lainaus: Heetteri

Erittäin hyvä päätös. Myös erinomainen joululahjaidea - pitäisi lukea tuo "San Sombrero" ja "Phaic Tan" niin ikään, kuuluvat samaan sarjaan.

Näytti siltä että suom. versio oli Bookplussassa lopussa. Eipä se haittaa, ollaan mutsin kanssa kielitaitoisia immeisiä niin tilasin engl. version Phaic Tanista mutsille joululahjaksi. Sitten se Molvania ens kerralla...
Kirjoittanut: snowwiewolf (Jäsen)
  • Arvo: Edistynyt
  • Lähetetty: 17.11.2008 21:59
Mercedes Lackeyn Magics Pawn
Ystäväni joka oli viime kesänä vierailemassa osti kaksi Lackeyn kirjaa minun ja äidin luettavaksi. Aloitin kirjan lukemisen vasta nyt mutta kirja tuli ahmittua hetkessä. Minä kun pidän kirjoista joissa päähenkilöä rääkätään ja hän luhistuu ja nousee jotenkin takaisin henkiin.

Spoileri varoitus

Kirja on hyvin rankka tarina siitä kuinka vanhempi yrittää pakottaa poikansa Vanyelin olemaan jotain mitä hän ei ole ja lähettää tämän "koulutettavaksi" muualle jossa hän tapaara velhokokelaan joka on "shey-a-chern" eli omasta sukupuolestaan pitävä. Vanyel rakastuu häneen ja menettää hänet hyvin traagisella tavalla ja luhistuu henkisesti.
Kirjan loppu on kuitenkin onnellinen ja yritän säästää kirjan seuraavaa osaa varten.
Kirjoittanut: Lacy gloom (Aktiivi)
  • Lähetetty: 18.11.2008 00:00

Lainaus: snowwiewolf

Minä kun pidän kirjoista joissa päähenkilöä rääkätään ja hän luhistuu ja nousee jotenkin takaisin henkiin.

Oletko lukenut Dave Pelzerin Pimeän poikaa?
Tositarina pojasta, jonka äiti piti häntä orjanaan.
Oli aika rankkaa luettavaa, varsinkin kun otti huomioon kyseessä olevan tositarinan. Kaikkea sitä maailmassa tapahtuukin seinien sisäpuolella... Suosittelen lukemaan.
Kirjoittanut: Kaihomieli (Aktiivi)
  • Arvo: Mahtigootti
  • Lähetetty: 18.11.2008 11:45
Lukaisin tuossa viimeeksi uudestaan tuon Bram Stokerin Draculan Tietyin väliajoin tuo kirja on aina luettava uudestaan ja uudestaan.
Kirjoittanut: Faith Black (Aktiivi)
  • Arvo: Mahtigootti++
  • Lähetetty: 19.11.2008 00:44

Lainaus: Kaihomieli

Bram Stokerin Draculan Tietyin väliajoin tuo kirja on aina luettava uudestaan ja uudestaan.

Totta puhut! Tuo on sellainen kirja, mikä ei menetä missään vaiheessa tehoaan!

Itse luin juuri Nora Robertsin Jumalten Tanssi-nimisen kirjan. Ah, rakastan tätä sarjaa! En ole aiemmin pitänyt Nora Robertsin kirjoista, mutta tämä ja Morriganin risti ovat ehdottomasti viihdyttävimpiä kirjoja mitä olen lukenut. Näitä ei laske käsistään ennen kuin on viimeisellä sivulla viimeisessä lauseessa.
Kirjoittanut: MissAnnThrope (Aktiivi)
  • Lähetetty: 19.11.2008 14:47
Viimeksi tuli luettua Lafaciado Hearn- Intohimon karma . Takakannessa luvattiin pelottavia kauhutarinoita, muttei kyllä oikein säväyttänyt.
Kirjoittanut: tuulikello (Jäsen)
  • Arvo: Asiantuntija
  • Lähetetty: 19.11.2008 20:24
Epäilys luettu Ja nyt menossa Breaking Dawn. On kyllä juonenkäänteet menneet sellaisiksi tuossa viimeisessä että huh huh...
Kirjoittanut: Vampiric_ (Jäsen)
  • Lähetetty: 19.11.2008 20:28
Samoin Epäilys
Kirjoittanut: Jenaldo (Jäsen)
  • Arvo: Mahtigootti
  • Lähetetty: 19.11.2008 20:45
Agatha Christie: The Unexpected Guest

Agatha on kyllä lajissaan paras. Siis se loppu ja kaikki juonenkäänteet. Ahh
Kirjoittanut: oneesan (Jäsen)
  • Lähetetty: 20.11.2008 20:45
En edes muista milloin olisin lukenut oikean kirjan...
Joten laskettaneenko tämä: Nana 9 (manga in English)
Ja minä rakastan tätä sarjaa, suosittelen lämmöllä, MUTTA EI SUOMENNETTUA!!! Englanninkielinen on paras.
Vaihda maisemaa

Uutta! Nyt voit ahtaa Gootti.netin kännykkäänkin. Palvelun uusimmat uutiset ja suositun keskustelualueen tuoreimmat viestit löytyvät nyt myös kevytversiona mobiililaitteille suunnatussa Gootti.mobi-palvelussa.

• Goottifoorumia selaa 3 vakoilijaa ja 0 jäsentä . Kävijäennätys tehtiin 13.04.2020 19:19, jolloin paikalla oli väkeä yhteensä 437 henkeä!
Järjestä treffit