Gootti.net

Ajankohtaista 1/2020: Foorumi on toistaiseksi vain lukumoodissa. Uusien viestien tai viestiketjujen lähettäminen ei ole mahdollista. Jäseneksi liittyminen ei ole mahdollista. Vanhat jäsenet voivat kirjautua sisään ja lukea sekä vastaanottaa yksityisviestejä, sekä päivittää profiilinsa tietoja.

Lempiväri

Kirjoittanut: Astra Zorin (Jäsen)
  • Arvo: Edistynyt
  • Lähetetty: 17.01.2011 12:05
Pieni lempivärieni historia:

Ala- ja yläastevuosina pidin valtavasti siniharmaasta, tummansinisestä ja valkoisesta. Yläasteen loppupuolella lempivärit katosivat, kunnes lukioaikoina musta ja sähkönsininen ilmestyivät. Nykyään olen kyllästynyt siniseen, ja silmääni viehättää erityisesti mustan lisäksi punavioletti, puhdas violetti ja hyvin tumma punainen, jota itse kutsun hyytyneen veren väriseksi punaiseksi.
Kirjoittanut: Onnetontar (Jäsen)
  • Arvo: Asiantuntija
  • Lähetetty: 17.01.2011 16:17
Mustahan se aika perus, tosin punasesta tykkään kans tosi paljon ja violetti ja sininen on myös todella ihania.
Kirjoittanut: Jade (Jäsen)
  • Lähetetty: 21.01.2011 20:26
Musta, tumman violetti ja sit mie tykkään vähän vaaleen vihreestä...
Kirjoittanut: -rikkumaton- (Jäsen)
  • Lähetetty: 21.01.2011 20:39
Värien suhteen olen aika estoton, kunhan on tummaa. Joidenkin värien vaaleammat versiot kyl menee välil. Vihreä ja sininen vaaleana ja tummana, punaiset, violetit, ruskea toisinaan sekä puhdas valkoinen. Keltaista en ajattele ja oranssista en pidä sitten yhtään. Tarvitseeko mustaa edes mainita : D ? No rakastan sitä. Harmaa myös valtaa rohkeasti tilaa kauniina ja yksinkertaisena värinä värivalinnoissani. Ja luonnollisesti: hopeasta tykkään myös.
Kirjoittanut: winterheart (Jäsen)
  • Lähetetty: 29.08.2011 14:29
Musta, neonpinkki, violetti ja magenta menevät. Nämä kaikki näkyvät myös vaatetuksessani, asusteissa ja jopa kodin sisustuksessa. Pidän myös harmaasta ja hopeasta.

Keltaisesta en pidä sitten ollenkaan, varsinkaan sinapinkeltaisesta. Hyvä juttu, jos joku kehtaa pistää sen värisen vaatteen päälleen, mutta minulle tulee väkisinkin mieleen vauvan löysä kakka.
Kirjoittanut: Xavi3ri (Jäsen)
  • Lähetetty: 30.08.2011 15:52
musta, punaisen erisävyt ja tumman violetti. myös neon värit on ihan kivoja esim: asusteissa ja muussa pikku hilpetöörissä.
Kirjoittanut: Nikkisuicide (Jäsen)
  • Lähetetty: 31.08.2011 18:10
Viininpunainen, musta, violetti, valkoinen.
Kirjoittanut: Anyxia (Jäsen)
  • Lähetetty: 01.09.2011 20:04
Mustan lisäksi neon vihreä ja vaaleansininen
Kirjoittanut: Yoa- (Jäsen)
  • Lähetetty: 19.09.2011 12:17
Ehdottomasti tällä hetkellä lempiväri on violetti. Mustaa on turha edes sanoa, se taitaa olla aika yleinen goottien keskuudessa. Vaatteeni ja olohuone koostuu mustasta, beigestä ja violetista. Ai että mikä ihana väri.
Ennen tätä lempivärinä oli limenvihreä. Se kuiteskin tuntui liian kirkkaalta, eikä välttämättä sopinut mulle kun nyrkkisilmään. Violetti on much better.
Kirjoittanut: NemuritorNoapte (Jäsen)
  • Lähetetty: 23.09.2011 19:42
Musta, hopea.
Vaihda maisemaa

Uutta! Nyt voit ahtaa Gootti.netin kännykkäänkin. Palvelun uusimmat uutiset ja suositun keskustelualueen tuoreimmat viestit löytyvät nyt myös kevytversiona mobiililaitteille suunnatussa Gootti.mobi-palvelussa.

• Goottifoorumia selaa 1 vakoilijaa ja 0 jäsentä . Kävijäennätys tehtiin 17.09.2015 09:50, jolloin paikalla oli väkeä yhteensä 362 henkeä!
Järjestä treffit