Gootti.net

Ajankohtaista 1/2020: Foorumi on toistaiseksi vain lukumoodissa. Uusien viestien tai viestiketjujen lähettäminen ei ole mahdollista. Jäseneksi liittyminen ei ole mahdollista. Vanhat jäsenet voivat kirjautua sisään ja lukea sekä vastaanottaa yksityisviestejä, sekä päivittää profiilinsa tietoja.

Lempiväri

Kirjoittanut: Iiriva (Miss Halloween 2006 & 2007)
  • Lähetetty: 08.11.2010 23:44

Lainaus: Marraskuu

Pakko tarkistaa, mitä tarkoittaa pullonsininen? Itse yhdistän sen tietynsävyisiin viinipulloihin, joita äitini kerää, mutten tiedä olenko lainkaan oikeassa.

Ei se ole tietääkseni kyseisen värin virallinen nimi (kyllä minä sen vielä joku päivä tässä opiskellessani selvitän!) mutta juuri sellainen tietty sininen, jota näkee eritoten sinisissä lasipulloissa, ja sinisissä lasiesineissä muutenkin. Kyseistä värisävyä vaan olisi miltei mahdoton saada toistumaan yhtä kauniisti esim. vaatteissa...
Kirjoittanut: Hydrocyanic (Jäsen)
  • Arvo: Edistynyt
  • Lähetetty: 09.11.2010 01:04
Musta, punainen ja vihreä.
Kirjoittanut: Miss_Reaper (Nimetön)
  • • Muokkasi: Miss_Reaper
  • Lähetetty: 09.11.2010 17:20
Lähes itsestään selvän mustan lisäksi violetti, verenpunainen, turkoosi, sähkönsininen, hopea ja neonvihreä, tykkään niistä yhdistettynä tämän mustan kanssa. Myös sellainen armynvihreä yksistään jossain armytyylisessä vaatekappaleessa on kivaa vaihtelua.
Kirjoittanut: BronzeRain (Aktiivi)
  • Arvo: Platinagootti+
  • Lähetetty: 09.11.2010 17:49

Lainaus: Iiriva

Ei se ole tietääkseni kyseisen värin virallinen nimi (kyllä minä sen vielä joku päivä tässä opiskellessani selvitän!) mutta juuri sellainen tietty sininen, jota näkee eritoten sinisissä lasipulloissa, ja sinisissä lasiesineissä muutenkin.

Ettet tarkoittaisi koboltinsinistä? Se ainakin on yleinen väri lasille.
Kirjoittanut: BluhtEngl (Jäsen)
  • Arvo: Asiantuntija
  • Lähetetty: 14.11.2010 17:36
mustaa, punane ja luonnon vihreä ja sininen (vesi).
Kirjoittanut: Iiriva (Miss Halloween 2006 & 2007)
  • Lähetetty: 14.11.2010 17:40

Lainaus: BluhtEngl

sininen (vesi)

Vesi ei ole sinistä, nusnus.
Kirjoittanut: Viikatemies (Jäsen)
  • Arvo: Edistynyt
  • Lähetetty: 25.11.2010 16:18
Punainen on kans kaunis väri. Viininpunainen ja verenpunainen, niistä mä
tykkkään.
Kirjoittanut: Morso (Jäsen)
  • • Muokkasi: Morso
  • Lähetetty: 25.11.2010 17:01
Punainen, musta (jos siis lasketaan), violetti ja jotkut neonvärit. Myös jotkut vihreän sävyt, kuten sammalenvihreä ja jadenvihreä on kivoja. Violetin täytyy olla sävyltään kylmä ja tumma, mutta ei saa näyttää mustalta. Pinkki on ihana väri, kunhan sitä ei käytä liikaa.
Kirjoittanut: Embize (Jäsen)
  • Lähetetty: 08.01.2011 11:05
Tämänhetkisiin lempiväreihin kuuluu ehdottomasti violetti ( ei kovin tumma vaan aika vaalea ) musta, vaalean/kirkkaansininen ja jotenkin kiehtoo myös semmonen puuterinvaaleanpunainen vai miksikä sitä kutsutaankaan. Ei tällä hetkellä tunnu niin kivoilta jostain syystä kovin tummat sävyt paitsi mustasta kyllä tykkään.
Kirjoittanut: Dragonfly (Jäsen)
  • Lähetetty: 15.01.2011 19:14
Oma lempparini on tumman vihreä. Lisäksi tietty musta, vaikka joidenkin lähteiden mukaan se ei väri olekkaan. No, on se silti väri minulle Punainen on ehdoton väri hiuksissa, muuten en siitä värinä niinkään välitä.
Vaihda maisemaa

Uutta! Nyt voit ahtaa Gootti.netin kännykkäänkin. Palvelun uusimmat uutiset ja suositun keskustelualueen tuoreimmat viestit löytyvät nyt myös kevytversiona mobiililaitteille suunnatussa Gootti.mobi-palvelussa.

• Goottifoorumia selaa 2 vakoilijaa ja 0 jäsentä . Kävijäennätys tehtiin 13.04.2020 19:19, jolloin paikalla oli väkeä yhteensä 437 henkeä!
Järjestä treffit