Gootti.net

Ajankohtaista 1/2020: Foorumi on toistaiseksi vain lukumoodissa. Uusien viestien tai viestiketjujen lähettäminen ei ole mahdollista. Jäseneksi liittyminen ei ole mahdollista. Vanhat jäsenet voivat kirjautua sisään ja lukea sekä vastaanottaa yksityisviestejä, sekä päivittää profiilinsa tietoja.

Lempiväri

Kirjoittanut: Dark Secret (Jäsen)
  • Arvo: Edistynyt
  • Lähetetty: 02.11.2011 21:53
Mun silmää eniten miellyttää kyllä musta ja violetti ja niitten yhdistelmät ja sekoitukset ja näyttää ainakin yleinsä hyvältä yhdessä Violetti mun mielestä parhaimmillaa on joku purppuran sävy? ehkä. vai onko se jo oma väri entiedä mut sen tapainen. Nykyään tykkään tosimonista väreistä niitten lisäks joskus olin vähä nirsompi mut tosiaan varsinkin viininpunanen, myrkynvihree, sähkönsininen, punanen on myös aivan tositosi ihania riippuen tietysti mitenniitä on Sinänsä mulla ei mitää inhokkiinhokki väriä oo mitä en siis missää voi mitenkää sietää. jokainen on kaunis. mut toisaalta en mä mitää räikee keltasia collareita käyttäs tai kotona enintää. Vaatteissa toki suosin niitä synkempiä ja tummempia sävyjä niinko varmasti erittäin moni täälläki:>
Kirjoittanut: Myotess (Jäsen)
  • Lähetetty: 15.05.2012 19:58
Pukeutumisessa musta, viininpunainen, violetti, vaaleanvihreä ja pinkki.

Mieluiten katson hohtavan syvänsinistä, samanlaista kuin Titanicin Rosen sydänkaulakoru.
Kirjoittanut: Sad Angel (Jäsen)
  • Arvo: Asiantuntija
  • Lähetetty: 16.05.2012 15:02
Suuri ylläri: musta... Sopii kaikkien värien kanssa yhteen! Pukeutumiseni värimaailma käsittää mustan, harmaan, violetin ja sinisen. Tummansininen ja violetti kai sitten vielä mustan lisäksi. Turkoosi koruissa ja asusteissa... viininpunainen joskus kesäisin.
Kirjoittanut: Azrael (Aktiivi)
  • Arvo: Mahtigootti1500
  • Lähetetty: 16.05.2012 21:49
Neonpinkistä on tullut uusi suosikkivärini sen iänikuisen mustan rinnalle. Sisustuksessa tuo jo näkyy, nyt kun vaan kehtaisi lähteä uloskin jotain niin räikeää päällään.
Kirjoittanut: Muffin (Jäsen)
  • Arvo: Asiantuntija
  • Lähetetty: 17.05.2012 13:06
Pidän melkein kaikista väreistä, mutta neonvärit ovat sellaisia jotka eivät yleensä miellytä silmää.
Lempparivärit ovat kumminkin musta, valkoinen, punainen, viininpunainen, valkoinen ja vaaleanpuinainen, joista viimeisintä ei pukeutumisessani nähdä.
Kirjoittanut: Carmel (Jäsen)
  • Lähetetty: 17.05.2012 13:57
Punainen, violetti, ruusunpunainen.
Kirjoittanut: Yöperhonen (Jäsen)
  • Arvo: Tulokas
  • Lähetetty: 21.05.2012 21:59
Musta ja punainen Ne on selkeitä värejä.
Kirjoittanut: RosyGirly_ (Jäsen)
  • Lähetetty: 24.05.2012 13:36
Mun lempivärini on violetti, musta, tumman punainen, tumman sininen ja hopea.

Mä oon kyllä halunnut pitkään jo saada violetit hiukset, yritän toteuttaa sen toiveen tässä kesällä juuri enne Tuska Open Airia, koska sit ois ainakin kivaa olla vähän eri näköinen.
Mulla on kanssa kotona tummanpunaiset verhot, jotka tuo mukavasti mun huoneesta sellasta gootti tunnelmaa. Pitäs vaan hiukan muuttaa siellä pimennysverhonkin väriä, siitä nimittäin paistaa aina ihottavasti aurinko läpi ja se ei ole hauskaa!
Kirjoittanut: iPOP (Jäsen)
  • Arvo: Mahtigootti
  • Lähetetty: 22.07.2012 19:28
musta[i][/i]
Kirjoittanut: Kuolonenkeli (Nimetön)
  • Lähetetty: 22.07.2012 20:46
Turkoosi
Vaihda maisemaa

Uutta! Nyt voit ahtaa Gootti.netin kännykkäänkin. Palvelun uusimmat uutiset ja suositun keskustelualueen tuoreimmat viestit löytyvät nyt myös kevytversiona mobiililaitteille suunnatussa Gootti.mobi-palvelussa.

• Goottifoorumia selaa 1 vakoilijaa ja 0 jäsentä . Kävijäennätys tehtiin 17.09.2015 09:50, jolloin paikalla oli väkeä yhteensä 362 henkeä!
Järjestä treffit