Gootti.net

Ajankohtaista 1/2020: Foorumi on toistaiseksi vain lukumoodissa. Uusien viestien tai viestiketjujen lähettäminen ei ole mahdollista. Jäseneksi liittyminen ei ole mahdollista. Vanhat jäsenet voivat kirjautua sisään ja lukea sekä vastaanottaa yksityisviestejä, sekä päivittää profiilinsa tietoja.

Lempiväri

Kirjoittanut: Freya (Jäsen)
  • Arvo: Asiantuntija
  • Lähetetty: 26.12.2007 16:20
Vaatetuksessa suosin mustaa, punaista sekä valkoista ja ne kuuluvat myös lempiväreihini. Punaisesta ihan verenpunainen sekä vähän tummempi viininpunainen ovat minun suosikkeja. Myrkynvihreästä sekä sinisestä pidän myös. Aika samoja värejä mitä muillakin, huomaan.
Kirjoittanut: Irodorareta (Aktiivi)
  • Arvo: Mahtigootti++
  • Lähetetty: 27.12.2007 11:10
lempivärejäni mustan lisäksi ovat pinkki, neonvihreä, turkoosi, punainen ja sininen. Käytän niitä paljon sisustuksessa ja pukeutumisessa.
Kirjoittanut: Arawyn (Jäsen)
  • Arvo: Mahtigootti
  • Lähetetty: 27.12.2007 11:19
Jatkan tätä yleistä linjaa Eli mustaa, punaista, sinistä, vihreää. Pinkkikin menee.
Kirjoittanut: Gothic Flame (Jäsen)
  • Arvo: Edistynyt
  • Lähetetty: 27.12.2007 11:25
musta, punainen ja violetti. perus >_____<
Kirjoittanut: maammanellielli (Jäsen)
  • Lähetetty: 29.12.2007 13:26
violetti ehdottomasti.
Kirjoittanut: Layil (Jäsen)
  • Lähetetty: 30.12.2007 01:40
musta pukeutumisessa ja muutenkin. Valkosta tykkään käyttää kans pukeutumisessa, mut violetti on suosikki aivan ehdottomasti.

punanen oli aikoinaan se mun juttu.. siks huone on punamustavalkonen, mut ei enää jotenki tykkää

Yks väri mihin oon nyt ihastunu on turkoosi
Kirjoittanut: mlrd (Aktiivi)
  • Lähetetty: 30.12.2007 01:52
semmoinen musta, joka heijastaa kaikkia sinisen ja violetin sävyt, kun katselee eri kulmista...
liekö se sitten helmiäismusta?
Kirjoittanut: Crow (Jäsen)
  • Lähetetty: 30.12.2007 18:18
mustaa suosin todella paljon (yllätys yllätys),mutta myös pidän todella paljon violetista, viininpunaisesta, veren punaisesta, sinisestä, valkoisesta.. kaikkea yhdistelen vatetuksessa mustan kanssa.

sähkön siniseen olen myös tykästynyt
Kirjoittanut: Rivet Doll (Jäsen)
  • Arvo: Edistynyt
  • • Muokkasi: Rivet Doll
  • Lähetetty: 31.12.2007 13:43
Minun on musta (tuo nyt ei ollu vaikea arvata ) ja pidän ihan hillittömästi neonvihreästä Kyllä mulle muutkin värit kelpaa tai oikeastaan pidän aika paljon hillityssä määrässä keltaisesta ja kirkkaan oranssista. Sitten on myös sähkönsininen, veren punainen violetti ja no onhan noita Mutta neonvihreä ja musta ovat ykkösenä !
Kirjoittanut: Miss Angel (Aktiivi)
  • Arvo: Mahtigootti
  • Lähetetty: 31.12.2007 14:38
Musta on ja pysyy. Siihen en voi olla kyllästymättä.
Vaihda maisemaa

Uutta! Nyt voit ahtaa Gootti.netin kännykkäänkin. Palvelun uusimmat uutiset ja suositun keskustelualueen tuoreimmat viestit löytyvät nyt myös kevytversiona mobiililaitteille suunnatussa Gootti.mobi-palvelussa.

• Goottifoorumia selaa 2 vakoilijaa ja 0 jäsentä . Kävijäennätys tehtiin 17.09.2015 09:50, jolloin paikalla oli väkeä yhteensä 362 henkeä!
Järjestä treffit