Gootti.net

Tule osaksi goottiyhteisöä. Liity jäseneksi!

Sullo Gootti.net kännykkääsi, laita osoite www.gootti.mobi kirjanmerkkeihisi!

Goottifoorumi: Yleiset korinat: Lempiväri

• Vastaa
Minun mielestä kivoin väri on kai sitte sininen ja se kai sitte näkyykin minussa jotenki..

"Boikotoidaan, Mellakoidaan, Sabotoidaan, Vastustetaan!"

• Vastaa
musta, punainen, valkonen, tumma harmaa, ja joskus koko mustaan yhdistettynä hiukan vihreää, mutta kyllä se on se perus musta
  • Vastaa
Tällä hetkellä olen mieltynyt tähän tummanpunaiseen väriin, jota tässä foorumin ulkoasussa käytetään esim. noissa vasemman ja oikean reunan viivoissa. Niissä on jotenkin ylellinen meininki, etenkin tuollaiseen vaaleaan väriin yhdistettynä.

Pulmatilanne? Lähetä viestiä foorumin valvojille.

• Vastaa
Tällä hetkellä miellyttää mustan kanssa erilaiset neonvärit...
  • Vastaa
Musta ja punainen ovat lähinnä sydäntä

Kuolleet vetävät eläviä alaspäin ~ Kuolemaksi hänen untaan luulimme, ja uneksi kuolemaansa

• Vastaa
Pienenä pidin vihreestä hurjasti, nyt on tummanvioletti ja musta.

HC-Wild Line

• Vastaa
musta, violetti ja meneepä tuo verenpunainenkin..

D-E-A-D, That's how I wanna be!

• Vastaa
Musta, turkoosi, violetti, harmaa ja keltainen

Death Angel
meneepä tuo verenpunainenkin..

ilkeä ajatus hemofoobikolle

-V-

• Vastaa
Musta, valkonen, harmaa, punanen, violetti ja jotkut sinisen sävyt on ihan jees. Ja sitten perus army vihree menettelee.

You and me, we have no faces.They don't see us anymore.

• Vastaa
Voi olla et oon jo vastannu tähän, mut mustan lisäks punainen, ja kaikki punaisen sävyt tonne lilan suuntaan, ei missään tapauksessa oranssiin päin. Eli lilan eri sävyt myös, ja pinkin. On 2 väriä mitä en oo ikinä käyttäny enkä voi sietää niitä; keltainen ja vihree!

Vain Viikatemiehelle on ovi avattava. Itse Kuolema on kunkin tavattava. Taipaleellaan ruusut kitkee, lakoon iskee kauran. Vaikka silmäni nyt verta itkee, silti minä nauran.

• Vain yhteisön jäseneksi liittyneet käyttäjät voivat lähettää viestejä tänne. Ilmoita käyttäjätunnuksesi ja salasanasi ennen viestin lähettämistä, tai liity ensin jäseneksi.