Gootti.net

Tule osaksi goottiyhteisöä. Liity jäseneksi!

Goottifoorumi: Yleiset korinat: Sinä ja roolipelit

• Vastaa
Minen oo ikinä päässy kokeileen larppaamista. Ei oo täällä päin oikeen ollu mitää enkä tunne ihmisiä, eikä wnbkavereista oo larppaajiks. Olis kyllä ihan mielenkiintosta päästä kokeilemaan.

Jos storytelling lasketaan roolipelaamiseksi, siitä on kokemusta ehkä nelisen vuotta Erilaisissa kokoonpanoissa, mutta aika pitkälti aina joku tuttu tyyppi ollut mukana.

We'll never join the games you play

• Vastaa

Lainaus: BronzeRain

Nooh, luet aikaisemmin kunnolla

No siitä ei tule ainakaan mitään, en koskaan saa itseäni patisteltua lukemaan ennen kuin päivää ennen Mut joo. Koeviikkoja on kuusi lukuvuodessa ja larppeja Nivalassa jaettuna sillä määrällä. Ehkäpä teen niiden kanssa kuin tämän jakson kemiassa: tarkoituksena on saada se vitonen, jotta pääsen kurssin läpi. Korkeat tavoitteet, mutta kun mitä luultavimmin en lähde niistä mitään opiskelemaan niin ei paljoakaan väliä.

A nightingale in a golden cage.

• Muokkasi: Vampiric_
  • Vastaa
Itse en pahemmin tykkää kun ne on vienyt multa poikaystäväni Pahus. Aina pelaamassa moisia. Joskus jopa ärsyttää..

And there is another corpse under my bed. Can you take it away? Why do i ask? I know that, you can't do it.

• Vastaa

Lainaus: Riddler

Ehkäpä teen niiden kanssa kuin tämän jakson kemiassa: tarkoituksena on saada se vitonen, jotta pääsen kurssin läpi. Korkeat tavoitteet, mutta kun mitä luultavimmin en lähde niistä mitään opiskelemaan niin ei paljoakaan väliä.

Uuh, ihan niin kuin mun arvosanatavoitteeni olivat. Voi niitä aikoja...
BTW, Haapavedellekin on tulossa kesäksi Low-fantasiaa. http://p1.foorumi.info/phl/viewtopic.php?t=33

Primadonna ja ilotyttö.

• Vastaa
^ O tempora, o mores.. Mut kiva kun muihinkin tuppukyliin saadaan järkätyksi larppeja ^-^

Minulle iski nyt hillitön kokemattoman paniikki. Varmana mokaan siellä ihan täysillä enkä osaa eläytyä taikka tuunata hahmon vaatetusta -.-' Tiedän kyllä että pelin sisällä "mokaaja" on se hahmo, ei pelaaja. Ja kun tuun ihka yksin uppo-outona joidenkin 10-vuotiaasta asti larpanneiden konkareiden pariin. Tai sitten suurentelen muiden osaamiskokemuksia. No, kai tämän jännityksen kanssa on vain selviydyttävä. Oi voi, mihin soppaan sitä on lusikkansa pistänyt..

• Vastaa
Jos lohduttaa, niin sinne tulee mun pikkusiskoni, joka ei ole eläissään pelannut. Ja niissä proppien tuunaamisessa meitä on kokonainen lauma auttamassa mikäli uskallat apua ottaa vastaan. Turhaan meidän kanssa jännittää, siellä on joka tapauksessa mukana tällaisia tampioita kuin minä tai nivalan joonas (I believe you know him..?).

Primadonna ja ilotyttö.

• Vastaa
Vai että teidän Hennakin tulee sinne.. Kiva kiva, lisää tuttuja katsomaan mun mokailuja No joo, ehkäpä sille jäi pahemmat muistot mun vartsan johtajuudesta, heh heh. Juu, kyllähän se apu on hyvä juttu ellen sitten saa tuunattua sitä itse. Karaisen mieleni ja otan yhteyttä tarpeen mukaan ^-^ Kyllä miä Joonaksen tiedän, sanotaanko vaikka että tyyppi on ala-asteen luokkakaverini isoveli

• Vastaa
No löytyipäs näitä yhteyksiä. Nuohan ovat Matias ja Juunas minun serkkupoikia. Eli olen sukua koko pitäjälle. Niin mutta joo, lisäile messegeriin mikäli olet proppaus avun tarpeessa, tai kiinnostunut kuulemaan tulevista peleistä. Tai vaikka muutenkin vain.

Primadonna ja ilotyttö.

• Vastaa
Et oo vielä tietääkseni mulle sukua, mutta väärän koivun kautta on aina mahdollisuuksia Mut joo, voin lisäillä sitten kun joskus eksyn sinne päin, kun en messengerissä paljoa asustele, enkä netissäkään enää ylipäätään. Jotenkin aika tuntuu karkaavan liian nopeasti, syytän neljän koulupäiviä -.-'

• Vastaa
Pitäisi keksiä larpille ja larpissa olevalle fiktiiviselle poliittiselle ryhmittymälle nimet niin voisin pistää sen samantien nettiin ja sitä myöten kunnolla alulle. Vaan kun olen huono tuommoisissa nimijutuissa....

Primadonna ja ilotyttö.

• Vain yhteisön jäseneksi liittyneet käyttäjät voivat lähettää viestejä tänne. Ilmoita käyttäjätunnuksesi ja salasanasi ennen viestin lähettämistä, tai liity ensin jäseneksi.
  • Tälläkin hetkellä suurta suomalaista goottifoorumia selaa 4 vakoilijaa ja 4 goottiyhteisön jäsentä (Tillie, Immortal, Chrystalis, Piiskansiima). Kävijäennätys koettiin 24.03.2008 23.23, jolloin paikalla oli väkeä yhteensä 87 henkeä!