Gootti.net

Sinä ja roolipelit

Kirjoittanut: MrLuckarin (Aktiivi)
  • Arvo: Mahtigootti
  • Lähetetty: 12.09.2006 17:34
Mikä mahtaa olla sinun kantasi roolipelaamiseen.
Pidätkö, siedätkö vai tykkäätkö sytyttää tunnelmallisia tulia lämmittämään syysiltoja kirjasia käyttäen?

Omakohtaisesti varsinainen roolipelaaminen on kokenut melkoisen inflaation johtuen peliseurueen hajoamiseen iän ja elämänpolkujen venyttäessä välimatkat kyseisiin henkilöihin.
Mutta ei hätä tämän näköinen, onneksi on tietokone ja siihen kyseisen peligenren pelejä, joista suurin ja parhain on minulle Vampire the Masquerade -bloodlines.
Sanonkin jo nyt etten tule kovin suuresti yllättymään jos kyseinen peli on saavuttanut jonkun muunkin täällä vierailevan suosion.
Kirjoittanut: Beheaded (Jäsen)
  • Arvo: Edistynyt
  • Lähetetty: 12.09.2006 19:13
Elämäni on yhtä suurta roolipeliä.
Kirjoittanut: Piiskansiima (Jäsen)
  • Lähetetty: 13.09.2006 12:19
Olen jonkin verran harjoittanut pöytäroolipelaamista (D&D, kuinkas muuten ), mutta pitkänn aikaan en ole pelannut sopivan seuran puutteessa. Poikaystäväni pelaa kyllä yhdessä porukassa ja johtaa toista porukkaa, mutta kumpikaan näistä ryhmistä ei oikein sovellu minulle (Lue: haluan pelata enkä väitellä pikkusääntöjen alaviitteen tulkinnan näkökulmista...).

Pleikkarilla tulee pelailtua enemmän...
Kirjoittanut: liothe (Nimetön)
  • Lähetetty: 13.09.2006 18:54
Roolipelit ovat ihan okei. Harrastelin tuossa taannoin vielä larppausta, mutta se jäi. Katsotaan viriääkö into vielä uudestaan. Storytelling -tyylisiä pelejä olen kirjoitellut myös joskus ahkerasti, mikäli se roolipelaamiseksi lasketaan.
Molemmat ihan mukavia ajantappopuhia, muttei peliseura oikein jaksanut innostaa jatkamaan.
Kirjoittanut: MrLuckarin (Aktiivi)
  • Arvo: Mahtigootti
  • Lähetetty: 13.09.2006 22:21
Kauhuvisio, ties vaikka tämä aiheuttaisi jatkossa gootti.net peliporukan syntymisen... olettaen ettei mokomaa jo ole olemassa.
Kuvitelkaahan itsekkin lauma gootti.nettiläisiä pelaamassa Vampirea irkissä.
Kirjoittanut: Ukuli (Jäsen)
  • Arvo: Asiantuntija
  • Lähetetty: 15.09.2006 09:05
Pelaan vampires the masquerade bloodlinesia... Ja opin vähän aikaa sitten pelaamaan mesessä roolipeliä, joka on periaattessa tarinankerrontaa.
Kirjoittanut: Piiskansiima (Jäsen)
  • Lähetetty: 15.09.2006 15:35
Blääh, ei mitään vamppirea, kunnon fantasia se gootin tiellä pitää! :P

Tai sitten hassut pleikkapelit, jossa taistellaan erittäin eeppisesti pienillä kiinalaisilla. *mätkis*
Kirjoittanut: liothe (Nimetön)
  • • Muokkasi: liothe
  • Lähetetty: 16.09.2006 18:03
Lainaus: MrLuckarin Kauhuvisio, ties vaikka tämä aiheuttaisi jatkossa gootti.net peliporukan syntymisen... olettaen ettei mokomaa jo ole olemassa.

Heeei.. mitäs kauheeta tuossa on? Miusta se on jotenkin jännä ajatus. Miksei?
Kirjoittanut: Iiriva (Miss Halloween 2006 & 2007)
  • Lähetetty: 19.09.2006 17:48
Lainaus: Ukuli Ja opin vähän aikaa sitten pelaamaan mesessä roolipeliä, joka on periaattessa tarinankerrontaa.

mie pelitän kans vaan tarinankerronta-ropea, mut siihen oon ihan rakastunut ja hahmojakin on 3 erilaista: pimentohaltia, vampyyri, aatelisneito. Että tällästä. Niitä pelailen mesessä tai tekstaten ihan vaan kännykällä... ^^ harmittavan harvoin vaan, ku pelikumppani ei oikeen jaksa enää...
Kirjoittanut: Siikakala (Jäsen)
  • Arvo: Asiantuntija
  • Lähetetty: 21.09.2006 22:15
Ite pelailen ihan d&d:tä, gurpsia, joskus ovaa ja uutuutena jopa Wheel of Timeä (d20 systeemin peli...). eli tulee hyvinkin paljon pelailtua xD kuulun paikalliseen roolipeliseuraan ja olen kyseisen seuran hallituksen sihteeri :P
Viesti

Vaihda maisemaa

Uutta! Nyt voit ahtaa Gootti.netin kännykkäänkin. Palvelun uusimmat uutiset ja suositun keskustelualueen tuoreimmat viestit löytyvät nyt myös kevytversiona mobiililaitteille suunnatussa Gootti.mobi-palvelussa.

• Goottifoorumia selaa 2 vakoilijaa ja 0 jäsentä . Kävijäennätys tehtiin 17.09.2015 09:50, jolloin paikalla oli väkeä yhteensä 362 henkeä!
Järjestä treffit