Gootti.net

Ajankohtaista 1/2020: Foorumi on toistaiseksi vain lukumoodissa. Uusien viestien tai viestiketjujen lähettäminen ei ole mahdollista. Jäseneksi liittyminen ei ole mahdollista. Vanhat jäsenet voivat kirjautua sisään ja lukea sekä vastaanottaa yksityisviestejä, sekä päivittää profiilinsa tietoja.

Sinä ja roolipelit

Kirjoittanut: Fereyja (Jäsen)
  • Arvo: Edistynyt
  • Lähetetty: 13.01.2007 18:34
Roolipelien pelaaminen kiinnostaisi, mutta olen jähmettynyt niin paljon jo todellisuuteen ettei mielikuvituksen käyttäminen tai itsensä toteuttaminen meinaa onnistua enää. Jos vain voisi niin pelaisinhan minä
Kirjoittanut: Piiskansiima (Jäsen)
  • Lähetetty: 13.01.2007 20:17

Lainaus: Sharwynn

jotka vain vänkäsi pikkuasioista ja kaiken oisi pitänyt mennä niin kaavalleen niin en sitten uskaltanutkaan..

Jotenkin tuo taitaa olla kaikkien Tosi Oikeiden ja Isojen Roolipelaajien perusominaisuus...?
Kirjoittanut: Ximmo (Aktiivi)
  • Arvo: Mahtigootti1500
  • Lähetetty: 13.01.2007 20:23
Minä ja roolipelit: toimimaton yhtälö. Vähän niinku alkoholiton olut.
Kirjoittanut: Sharwynn (Nimetön)
  • Lähetetty: 13.01.2007 21:44

Lainaus: Piiskansiima

Jotenkin tuo taitaa olla kaikkien Tosi Oikeiden ja Isojen Roolipelaajien perusominaisuus...?

Niinpä. Haluaisin vain pelata niin että kukaan ei niuhota liikaa, kunhan aiheessa pysytään ja kaikilla on kivaa. Taitaa olla liikaa vaadittu..?
Kirjoittanut: Iiriva (Miss Halloween 2006 & 2007)
  • Lähetetty: 14.01.2007 11:48

Niinpä. Haluaisin vain pelata niin että kukaan ei niuhota liikaa, kunhan aiheessa pysytään ja kaikilla on kivaa. Taitaa olla liikaa vaadittu..?

menet johonkin aloittelija-sopivaan peliin, kun pelinohjaajien pitäisi tajuta, ettei aloittelijat voi mitenkään osata kaikkia sääntöjä heti...?
  • Lähetetty: 02.02.2007 23:13
ja voitte vielä miettiä, mitä mieltä minä roolipeleistä yms. olen, kun katsotte tätä kansiotani all mighty irc-galleriassa: URL

Kirjoittanut: Jensu (Jäsen)
  • Arvo: Asiantuntija
  • Lähetetty: 03.02.2007 11:38
Mä pelasin ja kirjoitin useamman vuoden liveroolipelejä. Meillä oli oma porukka joka pelasi sitä mukaa kun minä pelejä kirjoitin. Sitten kävi niin, että tänne tuli toinenkin peliporukka. Mun kaverit rupesi pelaan siellä. Mä pelasin kerran niiden kanssa, mutta siihen se jäi. Mä en ole kirjoittanut enää valmiiksi mitää, vaikka työn alla on ainakin kaksi peliä. Haluaisin pelata vieläkin, mutta en oikeen sovi siihen toiseen porukkaan, joten katoo ny miten käy.

Joo. Mä otin aina peleihin aloittelijoita ja meillä oli alussa sellainen tilanne, että koska muita ei ollut niin itse otin selvää peleistä ja oltiin kaikki aloittelijoita se oli hauskaa ja siinä kehittyi ajan myötä. Keneltäkään ei sais vaatia, et on joku superpelaaja. Ota joo rohkeasti vaan selvää peleistä, jotka on aloittelijaystävällisiä.
  • Lähetetty: 21.05.2007 14:51
Pelityttää. Pahus.
Kirjoittanut: Aditu (Aktiivi)
  • Arvo: Mahtigootti++
  • Lähetetty: 21.05.2007 15:21
Mie tosiaan oon kanssa aikoinani larpannut aktiivisesti, meillä oli pieni oma larppiryhmä, jonka kanssa sitten hypittiin metässä. Joko ihan extemporee larppeja tai sitten meikäläinen kirjoitti jonkun valmiin.

Sitten ihmiset kasvoivat ja kaikille tuli muuta ja mua alkoi ******** ainaisen kitinän kuuntelu kun mikään ei ollut hyvä jne ja siihen se vähän niinkuin lopahti. Olisihan se nostalgian vuoksi vielä joskus hauskaa larppata.

Netissä oon kans jotain roolipelejä pelaillut + koneella ja pleikalla tulee silloin tällöin hakattua noita fantasiaseikkailupelejä mm. Neverwinter Nights ja Final Fantasy X. Noista kaverin kanssa pelattavista nettiroolipeleista en oo kuullukkaan.
Kirjoittanut: nocturnal_chimaira (Nimetön)
  • Lähetetty: 21.05.2007 20:40
flyff
Vaihda maisemaa

Uutta! Nyt voit ahtaa Gootti.netin kännykkäänkin. Palvelun uusimmat uutiset ja suositun keskustelualueen tuoreimmat viestit löytyvät nyt myös kevytversiona mobiililaitteille suunnatussa Gootti.mobi-palvelussa.

• Goottifoorumia selaa 7 vakoilijaa ja 0 jäsentä . Kävijäennätys tehtiin 13.04.2020 19:19, jolloin paikalla oli väkeä yhteensä 437 henkeä!
Järjestä treffit