Gootti.net

Ajankohtaista 1/2020: Foorumi on toistaiseksi vain lukumoodissa. Uusien viestien tai viestiketjujen lähettäminen ei ole mahdollista. Jäseneksi liittyminen ei ole mahdollista. Vanhat jäsenet voivat kirjautua sisään ja lukea sekä vastaanottaa yksityisviestejä, sekä päivittää profiilinsa tietoja.

Sinä ja roolipelit

Kirjoittanut: Piiskansiima (Jäsen)
  • Lähetetty: 29.09.2006 23:25
Lainaus: MrLuckarin "Saavumme eri teitä samalle laiturille"

Onko kyseessä ihan vaan vesilaituri (sellainen puinen mökkiversio) vai kenties asemalaituri? Meitä on kyllä moneen junaan myös!
Kirjoittanut: MrLuckarin (Aktiivi)
  • Arvo: Mahtigootti
  • Lähetetty: 30.09.2006 08:18
Jaa-a, kun sanontaa pohtii niin ei siinä tosiaankaan viitata millainen laituri nyt olisi kyseessä.
Mutta jos sanotaan vaikka että asemalaituri, kun kirjoituksia selatessa on näemmä heitäkin jotka ovat ennestään nähneet junassa kuitenkaan silloin tutustumatta enemmän. Jos olen oikein ymmärtänyt.

Vois tota Obli'a jatkaa, jotenkin koukuttava kokonaisuus.
Eikä toi pahitteeksi olisi jos jostain ilmestyisi uusi World of Darkness pc-pelikin..
Kirjoittanut: Iiriva (Miss Halloween 2006 & 2007)
  • Lähetetty: 30.09.2006 11:04
Lainaus: liothe Iiriva, mitäpä kuuluu näin..ööh.. kolmen vuoden jälkeen?

Tulipa muuten mieleeni, keskustelun aihetta sivuten, että onko täällä ihmisiä, joita kiinnostaisi pelailla silloin tällöin juuri puheena ollutta tarinankerronta -tyylisiä roolipelejä?
Joku tuolla kuvasikin jo kauhuvisioa siitä, kuinka foorumilaisten kesken perustettaisiin ropeporukka. Heh. Mutta miksei, miksei...

mitäs tässä, ei elämää kummempaa, nykyään asun jo poissa kotoa ja lukio kesken

mä pelaisin vaikka joka päivä jos olisi pelikavereita! nykyään pelaan vaa muutaman kerran vuodessa, ku on vaa yks pelikaveri, Dragula, ja se jaksaa harvoin.. mut kyllä siitä varmaa hohto meniskin jo hahmot kuluttais heti loppuun.
Kirjoittanut: Ninni (Järjestäjä & Valokuvavastaava)
  • Lähetetty: 30.09.2006 22:53
Meitsi osti jonku pc-kauhupelin jokin aika sitten, mut eipä tullu pelattuu kun se hävis jonnekkin. Eli pahemmin en jaksa pelailla. ootteks jotain sellasii pelaillu, et jengi pukeutuu joihinki asuihin ja sit konkreettisesti lähdetään jonnekkin ulos häröileen ja ollaan ite niitä "pelihahmoja"? Vai miten mä nyt tän muotoilisin.... Kun ei oo tullu harrastettua, niin en tiiä asiasta juuri mitään
Kirjoittanut: Piiskansiima (Jäsen)
  • Lähetetty: 30.09.2006 22:54
Ninni: jaa niinkuin larppausta?
  • Lähetetty: 03.10.2006 19:20
oletettavasti hää tarkottaa larppausta. Sitä harrastelisin, jos joskus olisi joku peli, joka ei oo liian kaukana ja sopisi aloittelijoille... :<
Kirjoittanut: liothe (Nimetön)
  • Lähetetty: 05.10.2006 16:00
Lainaus: Iiriva mitäs tässä, ei elämää kummempaa, nykyään asun jo poissa kotoa ja lukio kesken

Mukavata. Mä saan ehkä mahdollisesti lakin tänä syssynä. Katellaan juu.

Lainaus: Ninni ootteks jotain sellasii pelaillu, et jengi pukeutuu joihinki asuihin ja sit konkreettisesti lähdetään jonnekkin ulos häröileen ja ollaan ite niitä "pelihahmoja"?

Jep, jep. Tullut harrasteltua joskus.

Lainaus: Iiriva oletettavasti hää tarkottaa larppausta. Sitä harrastelisin, jos joskus olisi joku peli, joka ei oo liian kaukana ja sopisi aloittelijoille... :<

Larp.fi
Sieltä löytyy kaikentasoisia pelejä ympäri Suomea.
  • Lähetetty: 05.10.2006 18:56
Lainaus: liothe
Larp.fi
Sieltä löytyy kaikentasoisia pelejä ympäri Suomea.

juu, olen larp-kalenteria useasti katellutkin ja itseasiassa just ilmottauduinkin aloittelijaystävälliseen peliin :> mie saan kai lakin keväällä 2008. miul alkaa autokoulu nyt, haa! (offtopic, no ****? O______o)
Kirjoittanut: Mariel (Nimetön)
  • Lähetetty: 06.10.2006 14:29
Mun mielestä ropettaminen on ihan ok, vaikka mua ärsyttääki se seikka, että nettiroolipelit on varsin koukuttavia ja vie vahingossa pelaajaltaan kaiken muun.

Itse olen larpannut ja kerrontatyylistä ropea vetänyt. Ei mitään virallisia. Ihan tuota vaan sisarusten kesken ollaan. Mutta se on kivaa. Varsinki larppaus.
Kirjoittanut: liothe (Nimetön)
  • Lähetetty: 07.10.2006 12:29
Lainaus: Iiriva juu, olen larp-kalenteria useasti katellutkin ja itseasiassa just ilmottauduinkin aloittelijaystävälliseen peliin :> mie saan kai lakin keväällä 2008. miul alkaa autokoulu nyt, haa! (offtopic, no ****? O______o)

No hjyvä, että löysit kivan pelin. Niin juu.. ja onneaonnea! Vaikkakin lienen etuajassa onnitteluineni jos kirjoitat vasta 2008 keväällä.

Lainaus: Mariel mua ärsyttääki se seikka, että nettiroolipelit on varsin koukuttavia ja vie vahingossa pelaajaltaan kaiken muun.

Pitää olla varovainen.
Vaihda maisemaa

Uutta! Nyt voit ahtaa Gootti.netin kännykkäänkin. Palvelun uusimmat uutiset ja suositun keskustelualueen tuoreimmat viestit löytyvät nyt myös kevytversiona mobiililaitteille suunnatussa Gootti.mobi-palvelussa.

• Goottifoorumia selaa 1 vakoilijaa ja 0 jäsentä . Kävijäennätys tehtiin 13.04.2020 19:19, jolloin paikalla oli väkeä yhteensä 437 henkeä!
Järjestä treffit