Gootti.net

Ajankohtaista 1/2020: Foorumi on toistaiseksi vain lukumoodissa. Uusien viestien tai viestiketjujen lähettäminen ei ole mahdollista. Jäseneksi liittyminen ei ole mahdollista. Vanhat jäsenet voivat kirjautua sisään ja lukea sekä vastaanottaa yksityisviestejä, sekä päivittää profiilinsa tietoja.

Sinä ja roolipelit

Kirjoittanut: Jayne Dahmer (Aktiivi)
  • Lähetetty: 21.08.2008 20:28
Ohohoho.

Sain juuri ilmaiseksi muutaman pöytäropen. Pirkeleen vanhoja painoksia, juuri sellaisia, joillaisina niistä pidän.
Huono puoli tässä on se, että olen hukannut osan nopistani D:
Kirjoittanut: Heetteri (Ex-inkvisiittori & Miss Halloween 2008)
  • Lähetetty: 22.08.2008 08:18
Jayne Dahmer

Kerro toki mistä peleistä ja mitä edikoita.
Kirjoittanut: Jayne Dahmer (Aktiivi)
  • Lähetetty: 22.08.2008 12:24
Warhammer Fantasy Roleplay
Main rulebook, toinen painos vuodelta -89

Warhammer Campaign
WFR:n Campaignit The Enemy Within & Shadows Over Bögenhafen

Realm Of Chaos: Slaves To Darkness Jatkoa WFR:lle, Realm Of Chaos-kirjaparin ensimmäinen osa. Tähän voi ilmeisesti myös liittää noita WH-miniatyyrejä. Tämä on vuodelta -88

Middle-Earth Roleplaying
Main rulebookin 2nd edikka vuodelta -86

Ja viimeiseksi säästin kaikkein parhaan... *Rumpujen pärinää*

...Nimittäin Teenage Mutant Ninja Turtles & Other Strangeness!
En usko, että tästä edes on enempää kuin tämä yksi rulebook... Toivottavasti. Tämä eeppinen rope on vuodelta -85.
Kirjoittanut: snowwiewolf (Jäsen)
  • Arvo: Edistynyt
  • • Muokkasi: snowwiewolf
  • Lähetetty: 24.08.2008 12:19
Olin ekassa liveroolipelissä viikko sitten ja sain äsken mailia jossa kerrottiin päässeeni toiseen. Ensimmisessä olin kiltti nuorimies (miehiä ei ollut tarpeeksi) jolle kävi loppujen lopuksi aika huonosti. Hahmoni pikkusisko juotti hänet känniin niin että hän putosi penkiltä miltei ennustja eukon päälle joka sitten yhdessä miespuolisen haltijan kanssa (jota hamoni kutsui kauniiksi) talutti hänet vessaan selviämään.
Illan lopuksi pikkusisko piiloutui sohvan taakse ja yöpyi siellä. Hahmoni lapsuuden rakkaus oli joutunut orjaksi (ja hänet olisi voinut vapauttaa jotenkin, mutta enhän minä tajunnut miten) lähti hänet orjuuttaneen miehen kanssa sillä välin kun oli vessassa.
Tarinan opetus: älä mene vessaan larpin aikana...
Kirjoittanut: BronzeRain (Aktiivi)
  • Arvo: Platinagootti+
  • Lähetetty: 26.08.2008 07:59

Lainaus: snowwiewolf

Tarinan opetus: älä mene vessaan larpin aikana...

Aamen. Aina jää jostain paitsi kun sen virheen menee tekemään.
Kirjoittanut: HepZusi (Mister Halloween 2007)
  • Lähetetty: 02.09.2008 21:17
Ostin tänään Ville Vuorelan Stalker roolipelin ja täytyy nyt hypettää, kuinka upeelta ainakin näin ensivaikutelmalta toi peli vaikuttaa. Tuskin maltan odottaa, että pääsen vetämään tota peliä.
Kirjoittanut: Jenaldo (Jäsen)
  • Arvo: Mahtigootti
  • Lähetetty: 03.09.2008 10:31

Lainaus: Jayne Dahmer

Warhammer Fantasy Roleplay
Main rulebook, toinen painos vuodelta -89

Warhammer Campaign
WFR:n Campaignit The Enemy Within & Shadows Over Bögenhafen

Meiltä on ainakin joskus löytynyt nuo x'D Itse en ole ikinä kyllä pelannut.
Tässä yksi liveroolipeli hullu! Itselläni on pian kaksi larppia takana. (Joo ihan hemmetin paljon x'D) Ensimmäinen peli jossa olin oli Lepus Vulpes. Olihan siellä kivaa. Ropeconiin en tänä vuonna valitettavasti päässyt, mutta finconissa käväisin. Itse olen kiinnostunut roolipeli jutuista veljen kautta. Hän ei enää itse larppaa, mutta niinsanottuja ''kortti roolipelejä'' hän pelaa. (Vampire, magic, jne..)
Kirjoittanut: oneesan (Jäsen)
  • Lähetetty: 07.09.2008 12:23
Paras pöytärope on ehdottosti Arkkikiven: Zombeja ovella
Eero Tuoviselta
Tämän kanssa on ollut hulvattomia hetkiä, ja pelaaminen on usein venynyt pikkutunneille asti. Kyseisen ropen hankkiminen omaksi on tosin vielä työn alla.
Kirjoittanut: Heetteri (Ex-inkvisiittori & Miss Halloween 2008)
  • Lähetetty: 20.09.2008 12:07

Lainaus: oneesan

Paras pöytärope on ehdottosti Arkkikiven: Zombeja ovellaEero Tuoviselta

Voin siis suositella myös peliä "All Flesh Must Be Eaten". B-luokan zombiekauhua 50-luvun elokuvien hengessä. Priceless!
Kirjoittanut: BronzeRain (Aktiivi)
  • Arvo: Platinagootti+
  • Lähetetty: 21.09.2008 13:16

Lainaus: oneesan

Zombeja ovella

Vihdoin joku toinenkin joka on tähän faniutunut.
Se muuten kirjoitetaan huutomerkeillä.
Vaihda maisemaa

Uutta! Nyt voit ahtaa Gootti.netin kännykkäänkin. Palvelun uusimmat uutiset ja suositun keskustelualueen tuoreimmat viestit löytyvät nyt myös kevytversiona mobiililaitteille suunnatussa Gootti.mobi-palvelussa.

• Goottifoorumia selaa 1 vakoilijaa ja 0 jäsentä . Kävijäennätys tehtiin 04.01.2022 03:50, jolloin paikalla oli väkeä yhteensä 501 henkeä!
Järjestä treffit