Gootti.net

Tule osaksi goottiyhteisöä. Liity jäseneksi!

Goottifoorumi: Yleiset korinat: Sinä ja roolipelit

• Vastaa

Lainaus: Heetteri

Käytkö sä sitten muualla koskaan pelaamassa?

Joskus, harvoin tosin. Olisi tänä kesänä tarkoitus lähteä kauemmaksikin, ainakin jos en töitä saa. Ukko kun lähtee Suomen suurimaan larppiin heinäkuussa niin minäkin haluan oma osani.

Primadonna ja ilotyttö.

• Vastaa

Lainaus: BronzeRain

Joskus, harvoin tosin. Olisi tänä kesänä tarkoitus lähteä kauemmaksikin, ainakin jos en töitä saa. Ukko kun lähtee Suomen suurimaan larppiin heinäkuussa niin minäkin haluan oma osani.

Minulle ei tulisi kysymykseenkään nysvätä vain PK-seudun larppaajien, saati sitten jonkun pienempien piirien kanssa vain, johan siinä kyllästyisi toisten naamoihin. Vaikka nyt piirit ovat Suomen mittakaavalla joka tapauksessa pienet; väkisinkin tuntee joka pelistä noin 50-90% pelaajista. Olen ollut kiitettävän aktiivinen pelaaja nyt muutaman vuoden harvakseltaan pelaamisen jälkeen: tänä vuonna tullut käytyä sellaisissa peleissä kuin Perhepiirissä, Bravo Beach Patrol, Toinen Totuus, ja Varjoja. Ei hitto, sitten oli vielä joku, mutta en saa päähäni, mikä peli oli kyseessä...

"In a culture of beauty, the most beautiful are worshipped as gods." -Imperious Perfect

• Vastaa

saati sitten jonkun pienempien piirien kanssa vain, johan siinä kyllästyisi toisten naamoihin.

Ei näihin jaksa kyllästyä kun en larppaa niin aktiivisesti. Tänä vuonna en ole ehtinyt käydä kuin kahdessa pikkupelissä, toinen oli 20 pelaajan kauhupeli Yön Hiljaisuudessa ja toinen oli vielä pienempi, 10 pelaajaa (joissa tosin oli pari täysin uutta naamaa), Zombeja! Ovella! Jälkimmäisessä olin itse PJ:nä. Nyt on parin viikon päästä tulossa low-fantasiaa, vähän isompi peli johon tulee kauempaakin pelaajia, ja sitten vielä kesällä ainakin pari peliä vanhalla tutulla porukalla. Ouluun ja Iisalmeen olisi kaverin kanssa tarkoitus lähteä loppukesästä.

Primadonna ja ilotyttö.

• Vastaa
Ilmestyyköhän tyypit yleensä pelipaikalle propit päällä, vai vaatettavatko itsensä vasta juuri ennen aloitusta? Ja mistäköhän sais monivärisen tukan sekä valkoisen essun ens viikkoon mennessä.. *huutaa jonnekin kaukaisuuteen: siskooo.... ompeletko mulle essun?*

A nightingale in a golden cage.

• Vastaa

Lainaus: Riddler

Ilmestyyköhän tyypit yleensä pelipaikalle propit päällä, vai vaatettavatko itsensä vasta juuri ennen aloitusta?

Pelipaikalla vasta. Yleensä sitä tullaan paikalla sen verran hyvissä ajoin että on hyvin aikaa propata ja vielä senkin jälkeen odotella.

Lainaus: Riddler

Ja mistäköhän sais monivärisen tukan sekä valkoisen essun ens viikkoon mennessä..

Mullakin on tässä essujen ompeluprojekti, itselleni ja Hennalle, ja vielä toiselle piioista. Eipähän pääse tekeminen loppumaan kun pitäisi myös keksiä Hennalle jostain paita ja kursia pari korsettiakin kasaan. -_-'

Primadonna ja ilotyttö.

• Vastaa

Pelipaikalla vasta. Yleensä sitä tullaan paikalla sen verran hyvissä ajoin että on hyvin aikaa propata ja vielä senkin jälkeen odotella.

No tuota, itse asiassa se riippuu aivan pelistä, ja pelaajasta itsestään. Jos tulee peliin omalla autolla, tai suoraan kotoota, tai kyseessä on esimerkiksi kaupunkipeli, niin usein porukka on ainakin osaksi valmiiksi proppautuneena. Ei tähän ole mitään pakollista nyrkkisääntöä, jokainen tekee kuten parhaaksi näkee.

"In a culture of beauty, the most beautiful are worshipped as gods." -Imperious Perfect

• Vastaa

No tuota, itse asiassa se riippuu aivan pelistä,

Tiedän, mutta kun satun tietämään mihin peliin Riddler on menossa tässä parin viikon päästä niin neuvoin sitä silmälläpitäen.

Primadonna ja ilotyttö.

• Vastaa

Tiedän, mutta kun satun tietämään mihin peliin Riddler on menossa tässä parin viikon päästä niin neuvoin sitä silmälläpitäen.

Olin katsovinani taaksepäin tekstejä, ja ihmettelinkin että kyllähän sun nyt pitäisi tietää. Mutta se nyt lienee joka tapauksessa pelistä riippumatta ihmisen omasta tahdosta kiinni; harvoin itse kehtaan patsastella täydessä tällingissä kaupungilla tai kulkuvälineissä. Sitten onkin tiukempaa, jos pelipaikalla on tasan yksi vessa jossa on peili. >_<

• Vastaa

Sitten onkin tiukempaa, jos pelipaikalla on tasan yksi vessa jossa on peili.

Meillä on parhaimmillaan ollut pelipaikka jossa ei ollut peiliä ollenkaan. Vessa oli aivan ihQ pressukyhäelmä. Varmaan sanomattakin selvää että peli oli keskellä korpea. Pelinjohto ikään kuin unohti informoida meitä siitä että lähistöllä ainoa rakennus on lato. Nooh, vaihdettiin kamppeet sitten keskellä märkää metsää.
Jotenkin on niin luksus olo kun tämä tuleva peli pelataan paikassa jossa on ihan pukuhuoneet ja aftergameissa voi saunoa...

harvoin itse kehtaan patsastella täydessä tällingissä kaupungilla tai kulkuvälineissä.

Me käytiin tässä eräässä pelissä täysissä proppauksissa syömässä. Pizzerian pitäjä ei oikein ymmärtänyt miksi meillä oli osalla maalia naamassa ja muutenkin sottaiset jengiasut, yhdellä sotilaan varustus softiaseineen ja yksi oli täydessä hippitällingissä. Kyseli vaan että onko tämä jotain uutta muotia.

Primadonna ja ilotyttö.

• Vastaa

Me käytiin tässä eräässä pelissä täysissä proppauksissa syömässä. Pizzerian pitäjä ei oikein ymmärtänyt miksi meillä oli osalla maalia naamassa ja muutenkin sottaiset jengiasut, yhdellä sotilaan varustus softiaseineen ja yksi oli täydessä hippitällingissä. Kyseli vaan että onko tämä jotain uutta muotia.

Mahtoiko kyseessä olla ehkä eräskin Shadowrun-peli Lahden Kasisalissa tässä hiljattain?

• Vain yhteisön jäseneksi liittyneet käyttäjät voivat lähettää viestejä tänne. Ilmoita käyttäjätunnuksesi ja salasanasi ennen viestin lähettämistä, tai liity ensin jäseneksi.
  • Tälläkin hetkellä suurta suomalaista goottifoorumia selaa 6 vakoilijaa ja 1 goottiyhteisön jäsentä (Swanette). Kävijäennätys koettiin 24.03.2008 23.23, jolloin paikalla oli väkeä yhteensä 87 henkeä!