Warning: Use of undefined constant default_charset - assumed 'default_charset' (this will throw an Error in a future version of PHP) in /home/kuopassa/public_html/keskustelu/index.php on line 3
5 olennaista asiaa sinusta? - Sivu 13

Gootti.net

Ajankohtaista 1/2020: Foorumi on toistaiseksi vain lukumoodissa. Uusien viestien tai viestiketjujen lähettäminen ei ole mahdollista. Jäseneksi liittyminen ei ole mahdollista. Vanhat jäsenet voivat kirjautua sisään ja lukea sekä vastaanottaa yksityisviestejä, sekä päivittää profiilinsa tietoja.

5 olennaista asiaa sinusta?

Kirjoittanut: MustaHukka (NeppaGootti)
  • Lähetetty: 03.12.2008 09:51

Lainaus: Chrystalis

Mwahah, pistän paremmaksi, neljästi! :P Aiheesta on muuten mukava väitellä uskovaisten kanssa.

Meillä on Azopin kanssa välillä kiivaita keskusteluita...pakana vs. kristitty
hirveetä offia
Kirjoittanut: Blackrat (Jäsen)
  • Arvo: Mahtigootti
  • Lähetetty: 03.12.2008 09:51

Lainaus: Chrystalis

Mwahah, pistän paremmaksi, neljästi! :P Aiheesta on muuten mukava väitellä uskovaisten kanssa.

Tiedän. Täytyypä varmaan ottaa kirja käteen ja lukea itsensä samalle edistyneisyyden tasolle kanssasi .

Ja niin onkin
Kirjoittanut: die Winterreise (Nimetön)
  • Lähetetty: 03.12.2008 09:57
Joo no kai minäkin voisin osallistua tähän topikkiin. Eli

1. Rakastan ihan mielettömästi sinisiä, vaaleita ja mustia jouluvaloja. Rakastan myös ulkoroihuja
2. Minulla on melko vaalea, tosin myös hieman punertava parta
3. Rakastan pyöräilyä liukkaalla kelillä (se jännitys siinä on kivaa)
4. Paistetut kananmunat ja -sienet ovat herkkuani
5. Aina kun lähden omalta datisläpsyltäni pois, kirjaudun kaikista paikoista ulos ja laitan kannen kiinni
Kirjoittanut: Natassja (Jäsen)
  • Arvo: Mahtigootti+
  • • Muokkasi: Natassja
  • Lähetetty: 03.12.2008 12:26
1. Luen joka ilta ennen nukkumaan menoa sängyssäni Aku Ankan taskukirjoja tai Roope Setä-lehtiä. Vielä 32-vuotiaanakin. Olen lukenut ne varmasti satoja kertoja, mutta silti nauran aina samoille jutuille.
2. Inhoan kasviksia enkä hedelmillekään lämpene. Niiden sijaan juon Valion Hevi-shotteja tai ryystän Beroccaa.
3. Pelkään ja kavahdan matoja. Syksyisin on hankalaa väistellä matoja. Kun väistän, varpaani menevät inhosta kippuraan kenkieni sisällä ja vaistomaisesti nostan kädet kasvoilleni ja sanon yyyyhh...
4. Meidän suvussa kahvin juomisen jalo taito on periytyvää. Ukkiani nimitetään peltimahaksi, koska hän juo todella vahvaa kahvia ja todella suuria määriä. Äitini juo kaksi isoa pannullista kahvia päivässä. Minulla se on vielä pysynyt pannullisessa, mutta täältä tullaan kunhan ikää karttuu.
5. Minulle lottoaminen on parasta kansanhuvia. Haluan katsoa lauantaisin loton Yleltä suorana, koska haluan nähdä viralliset valvojat. Usein pyydän lottonumeroita ruksaillessani kaveriani luettelemaan sopivan kuuloisia numeroita virallisen valvojan äänellä. Olin suunnattoman pettynyt, kun virallisista valvojista Aulis Gerlander ja Rauno Sintonen jäivät eläkkeelle.
Kirjoittanut: Arvet (Nimetön)
  • Lähetetty: 03.12.2008 12:52
5 asiaa minusta:

-en polta tai juo. Olen noudattanut lakto-ovo-vegetarista ruokavaliota keväästä 1999 saakka.
-harrastan kestävyysjuoksua, jo vuodesta 1993 saakka
-RAKASTAN primitiivistä musiikkia, joka on tehty tunteella. Sillä ei ole mitään väliä vaikka levy on nauhoitettu ja soitettu päin hanuria kunhan siellä on se FIILIS mitä nykyaikaisessa *************** ei ole. Esim. 30-luvun suomirallatukset (Hiski Salomaa, Tauno Palo), Dimmu Borgirin ENSIMMÄINEN levy ja muu vastaava rutiseva kura on ERITTÄIN lähellä minun intohimosta PALAVAA sydäntäni!
-olen kuunnellut metallimusiikkia about 20 vuotta, ja siitä en luovu vaikka raajat ja pää irtoaisi. No, ehkäpä pää on hyvä olla olemassa, jotta voi moshata
- olen askeettinen, ehdoton, jääräpäinen, oman tien kulkija ja vaadin itseltäni paljon. Ja jokainen joka yrittää minua muuttaa lyö päätään seinään!
-Ajattelen biosentrisesti, en koskaan antroposentrisesti!! Ihmislaji on syöpä, joka pitää hävittää maapallolta, jotta muu luonto voi pelastua! PENTTI LINKOLA RULES ! ! ! !
  • Lähetetty: 03.12.2008 12:56
Edellisessä viestissäni oli sensuroitu oleellinen sana, *************. Laitampa sen tähän uudestaan kiertoilmauksena että asia selviää eli sana on : hooramusiikki
Kirjoittanut: TaruinenAave (Jäsen)
  • Lähetetty: 03.12.2008 13:12
Natassja

Nyt menee kyllä offiksi, mutta täytyy sanoa, että minäkin petyin valtavasti, mun Aulis Gerlander jäi eläkkeelle. Hän oli minunkin suuri suosikkini ihan lapsesta asti ja jotenkin se Aito Virallinen Valvoja. Edelleenkin joskus kun mieheni kanssa lottoamme ja katsomme loton suorana, muistan valittaa Auliksen puutteesta.
Kirjoittanut: Natassja (Jäsen)
  • Arvo: Mahtigootti+
  • Lähetetty: 03.12.2008 13:27
Aulis Gerlander oli olemukseltaan arvokas ja vakuuttava. Kun nykyajan valvojat sanoo sen "hyvää iltaa", se kuulostaa kovin läyhäseltä. Hauska että muitakin faneja löytyy kuin minä.
Kirjoittanut: Heetteri (Ex-inkvisiittori & Miss Halloween 2008)
  • Lähetetty: 03.12.2008 13:49
Arvet

Saat muokattua omia viestejäsi siitä "muokkaa" -nappulasta, ei tarvitse tuplapostailla...
  • Lähetetty: 03.12.2008 15:07
Kiitos tiedosta Heetteri!
Vaihda maisemaa

Uutta! Nyt voit ahtaa Gootti.netin kännykkäänkin. Palvelun uusimmat uutiset ja suositun keskustelualueen tuoreimmat viestit löytyvät nyt myös kevytversiona mobiililaitteille suunnatussa Gootti.mobi-palvelussa.

• Goottifoorumia selaa 1 vakoilijaa ja 0 jäsentä . Kävijäennätys tehtiin 04.01.2022 03:50, jolloin paikalla oli väkeä yhteensä 501 henkeä!
Järjestä treffit