Gootti.net

Ajankohtaista 1/2020: Foorumi on toistaiseksi vain lukumoodissa. Uusien viestien tai viestiketjujen lähettäminen ei ole mahdollista. Jäseneksi liittyminen ei ole mahdollista. Vanhat jäsenet voivat kirjautua sisään ja lukea sekä vastaanottaa yksityisviestejä, sekä päivittää profiilinsa tietoja.

5 olennaista asiaa sinusta?

Kirjoittanut: Heetteri (Ex-inkvisiittori & Miss Halloween 2008)
  • Lähetetty: 02.01.2008 21:25
Ok, tutustutaanpa toisiimme hieman perustavanlaatuisemmalla/syväluotaavammalla tasolla. Not. Eli; listaa 5 mielestäsi olennaista, mielenkiintoista, hauskaa ja/tai yllättävää piirrettä/asiaa/harrastusta/tms itsestäsi. Esimerkkinä:

1. Minulla on polven alapuolella täydellisen ovaalinmuotoinen, melkein pienen sormenjäljen tapainen luomi.
2. Olen 12-vuotiaana haastatellut Remua puhelimessa, enkä tajunnut läheskään kaikkea mitä se setä höpötti.
3. Saan käännettyä käteni ympäri 360 astetta.
4. Laulan bändissä Embassy of Silence.
5. Olen aina tykännyt itseäni nuoremmista pojista - ansaitsin epiteetin "kehdonryöstäjä" jo lukiossa.

Tämä on nyt haaste; kuka keksii randomeimmat jutut? Eli siis turhia, mutta mielenkiintoisia faktoja käyttäjistä.
Kirjoittanut: Devilkitty (Jäsen)
  • Arvo: Asiantuntija
  • Lähetetty: 02.01.2008 21:44

1.Minun on ainainen tarve tarkistaa auton turvavyöt ja muut olennaiset asiat.
2.Kenkiä minulla ei voi olla liikaa. Aina niitä on pakko haalia enemmän.
3.Koulun jälkeen on pakko mennä ostamaa pillimehu
4.Käytän Muumeista tuttuja lauseita.
5.Silmäni ovat niin siniset että kaikki väittävät että minulla on piilarit.
Kirjoittanut: Dead_Touch (Jäsen)
  • Arvo: Edistynyt
  • Lähetetty: 02.01.2008 21:51
1.liian kiltti
2.syntymämerkitty (löytyy semmoinen tosi pieni x oikeankäden keskisormesta)
3.ikisinkku
4.välillä todella ärsyttävä tapaus
5.luotan liikaa ihmisiin(enkä millään opi ettei pitäisi)

kelpaako? toivottavasti ku muuta en ny just keksi
Kirjoittanut: Sire (Aktiivi)
  • Arvo: Mahtigootti
  • • Muokkasi: Sire
  • Lähetetty: 02.01.2008 22:00
1. Olen tällä hetkellä koukussa Windowsin pasianssiin.
2. Pelkään uusia tilanteita ja ihmisiä. Ainakin jossain määrin.
3. Nukkuessani aika usein hinaudun eteenpäin, ja aamulla herään niskat solmussa.
4. Kerran kaupungilla kävellessäni törmasin ajatuksissani lyhtypylvääseen.
5. Vaadin itseltäni liikaa.

En tiiä menikö ihan niinkuin piti mutta siin ois muutama outo juttu, minun tuttuun tyyliin
Kirjoittanut: Chrystalis (Inkvisiittori)
  • Arvo: Mahtigootti1500
  • Lähetetty: 02.01.2008 22:05
Ookoo, en nyt oo varma ymmärsinkö tämän pointtia mutta yritetään!

1. Olen puoliksi jenkki ja puoliksi suomalainen emopoika.
2. Minulla on vatsani poikki menevä arpi jota näyttelen jos joku sattuu irl kysäisemään.
3. Amöriikkalaiselta puoleltani olen osittain intiaani ja suomalaiselta puolelta polveudun romanovista.
4. Pidin itseäni vanhemmista naisihmeisistä aina siihen asti kunnes löysin nykyisen rakkaani.
5. Olen 'kumimies'; kertaalleen pistin molemmat jalkani niskani taa ja kävelin käsilläni keittiöön.

Heh, ei mitään pointtia näissä mutta minkäs teet
Kirjoittanut: Iiriva (Miss Halloween 2006 & 2007)
  • Lähetetty: 02.01.2008 22:09
1. Sukuni on alunperin Karjalan kankahilta ja sukunimeni tarkoittaa pientä karhua/karhunpentua
2. Minulla on Suomessa vain 360 kaimaa
3. Hevosnaamani venyy kuin pullataikina jos oikein ilmeilen
4. Nukun vieläkin pehmolelujen kanssa, jotka sain ollessani 2-vuotias
5. Laulan sekakuorossa ja olen sen nuorin jäsen, suurin osa on keski-ikäisiä tai vieläkin vanhempia

Olenko taas se erilainen lapsi?
Kirjoittanut: diamond_385 (Aktiivi)
  • Arvo: Mahtigootti1500
  • Lähetetty: 02.01.2008 22:26
1. Aamulla ei kommunikoida , äreydellä ei ole vertaista
2. Kahvi on jumalten juomaa... tai **tut siitä kuinhan minä saan kahvia ja paljon, addikti siis kyllä.
3. Olen Harry Potter fani
4. Kiss on pyhä
5. käytän yleensä kenkiä joiden koko on 42, joka on myös vastaus elämään, maailmankaikkeuteen ja kaikkeen muuhun sellaiseen ahihi
Kirjoittanut: DarkMessiah (Aktiivi)
  • Arvo: Mahtigootti+
  • Lähetetty: 02.01.2008 22:45
1. Minussa on 9 leikkausarpea. Joista 8 on olen saanut alle 3v.
2. Myös minulla on oikeassa keskisormessa syntymämerkki.
3. Kengännumero on 43
4. Ajattelen englanniksi (älkää kysykö miksi, en tiedä sitä itsekkään)
5. En pysty syömään aamiaista, pelkkä ajatuskin aamulla syömisestä kuvottaa.
Kirjoittanut: Dragula (Mister Halloween 2006)
  • Arvo: Asiantuntija
  • Lähetetty: 02.01.2008 22:48
1. Olen usein vähän liiankin sarkastinen, joten minut ymmärretään hyvin usein väärin.

2. Olen äärimmäisen vahingoniloinen, enkä voi sille oikein mitään etten osaa suhtautua asioihin kunnolla. Joskus joudun tietenki ongelmiin/ loukkaan tahattomasti jotakuta tämän takia. Mutta jos oikeasti sattuu jotakin vakavaa, olen aina valmis auttamaan.

3. Selitän usein jotakin asiaa vain huomatakseni ettei kukaan kuuntele/ ymmärrä.

4. Olen äärimmäisen jääräpäinen, jos olen jotain mieltä, olen sitä mieltä.

5. Tiedän ehkä liikaakin kaikenlaisista aseista. ***** mikä päähänpinttymä. Ei vaan voi mitään...

Aika säälittävä yritys.... :P
Kirjoittanut: blackwolver (NeppaGootti)
  • Lähetetty: 02.01.2008 23:38
1. Minua on luultu kiinalaiseksi, eskimoksi, japanilaiseksi, egyptiläiseksi ja mustalaiseksi johtuen helposti ruskettuvasta (ja muutenkin kai hieman normia tummemmasta) ihosta. Ihan suomalaista syntyperää olen, vaikka joidenkin mielestä olen eksoottisen näköinen.

2. Miehillä pitkät hiukset + parta...ah mikä yhdistelmä! avokillakin oli kunnes leikkas tukkansa, tyksin silti

3. En ole koskaan murtanut "kunnolla" mitään. Lapsena olin kade kun muilla oli aina kipsi kädessä.

4. Muut ihmiset saattavat pelästyä puheitani...olen kaksimielinen, ERITTÄIN kaksimielinen! En sitä kuitenkaan heti paljasta, vasta sitten kun olen tutustunut paremmin

5. Olen sukua Aku Louhimiehelle ja Eino Leinolle
Vaihda maisemaa

Uutta! Nyt voit ahtaa Gootti.netin kännykkäänkin. Palvelun uusimmat uutiset ja suositun keskustelualueen tuoreimmat viestit löytyvät nyt myös kevytversiona mobiililaitteille suunnatussa Gootti.mobi-palvelussa.

• Goottifoorumia selaa 1 vakoilijaa ja 0 jäsentä . Kävijäennätys tehtiin 04.01.2022 03:50, jolloin paikalla oli väkeä yhteensä 501 henkeä!