Gootti.net

Ajankohtaista 1/2020: Foorumi on toistaiseksi vain lukumoodissa. Uusien viestien tai viestiketjujen lähettäminen ei ole mahdollista. Jäseneksi liittyminen ei ole mahdollista. Vanhat jäsenet voivat kirjautua sisään ja lukea sekä vastaanottaa yksityisviestejä, sekä päivittää profiilinsa tietoja.

5 olennaista asiaa sinusta?

Kirjoittanut: Platinum (Jäsen)
  • Lähetetty: 20.07.2011 11:26
Hei täähän onkin tosi kiva aihe, kaikkea mielenkiintoista omalaatuisuutta ja samankaltaisuuttakin löytää monista synkiöistä Mutta minusta:

1. Lähes tulkoon 150 % kehoni nivelistä paukkuu ja narskuu
2. On melkoisen harvinaista jos joku näkee kotini sotkuisena, pidän siivoamisesta (siivousintoilijaksikin joskus kutsutaan.. en ymmärrä)
3. Kaipaan elämääni lisää/uusia kavereita, olen vaan niin saamaton ja "muka kiireinen" ettei semmoiseen hankkimiseen ole aikaa. Nyt pr*l otan itseäni niskasta kiinni ja teen asialle jotain!
4. Syön riisipuuroa keskimäärin 200 kertaa viikossa. Tai ehkä sittenkin vaan kuitenkin usein
5. Jos en joskus moikkaa puolituntemattomia/-tuttuja niin se ei johdu siitä että olisin ylpeä, vaan olen melko ujo tai sitten muuten vain niin omissa maailmoissani etten tajua katsoa ympärilleni (kerrankin kaverini juoksi 100 m perässäni kaupungilla ja huuteli ennekun huomasin)
Kirjoittanut: Nikkisuicide (Jäsen)
  • Arvo: Edistynyt
  • Lähetetty: 31.08.2011 18:44
1. Minulla on TODELLA iso ego ja rehellisesti sanottuna suuret luulot itsestäni.
2. Olen jossain määrin täysi snobi, toisissa umpianarkisti.
3. Laulan ja soitan kitaraa UnRavelous-yhtyeessä."
4. Huumorintajuni on todella mustaa ja yleisesti rivoa.
5. Suvussani on paljon muusikoita. Esim Reflexion-yhtyeen ex-rumpali Reiska on isäni veli ja isäni Myon-yhtyeen kosketinsoittaja sekä tuottaja, että manageri.
Kirjoittanut: Hohoton (Jäsen)
  • Lähetetty: 18.09.2011 23:22
1. Pikkurillit on eri kokoset ja lyhemmän kynsi kasvaa vänkkyrrään.
2. Joskus ko kirjotan jottai ni vähän ajan päästä ihimettelen et mitä mää oon oikee kirijottanu ja miks.
3. Riitelen aina itteni kaa pääkopasani.
4. Jos meen esim. vessaan ja joku seuraa mua ni mulle on pakko keretä pistää ovi kii ennenko joku tulee samaan aikaan eteiseen mistä kautta pääsee vessaan. Oli se sit koira, kissa tai joku joka tullee ulukoo.
5. Tykkään murtautua hylättyihin talloihi. Yhestikki rikkoin ikkunan päästäkseni sissää.
Kirjoittanut: Nordis (Jäsen)
  • Lähetetty: 19.09.2011 09:59

Lainaus: Hohoton

5. Tykkään murtautua hylättyihin talloihi. Yhestikki rikkoin ikkunan päästäkseni sissää.

Kultamitalisuoritus. Joku ne hylätytkin talot omistaa ja vaikka rakennus olisikin pitkät ajat käyttämättömänä, se ei tarkoita että kuka tahansa saisi käydä paskomassa siellä paikkoja. Sisään pääsevän veden, lumen ja eläinten tuottamaa tuhoa ei korvata ihan viikkorahoilla. Paikkoja ei yksinkertaisesti rikota vaikka rakennus olisi omasta mielestä sortumispisteessä ja seissyt 60 vuotta tyhjillään.
  • Lähetetty: 19.09.2011 15:38
En mä löytäny avaintakaa ni piti mennä ikkunan kautta. Oon mää kyl ny myöhemmil kerroil löytäny sen.
Kirjoittanut: Aralynia (Jäsen)
  • Lähetetty: 19.09.2011 16:07

En mä löytäny avaintakaa ni piti mennä ikkunan kautta. Oon mää kyl ny myöhemmil kerroil löytäny sen.

Toivon että tämä on joku todella huono vitsi. Huviksesi rikot ikkunoita että saat tunkeutua jonkun toisen taloon, ja sitten vielä sanot että _piti_ mennä ikkunan kautta kun avainta ei löytynyt? Mikäs pakko sinne oli edes mennä? Noilla kriteereillä voisi mennä kivittämään toisten lomamökkejä, "hylättyjä" nekin on suurimman osan vuodesta. Mitäs jos ensi kerralla tyytyisit katselemaan ulkopuolelta sen sijaan että rikot toisten omaisuutta? Se on nimittäin rikos, ja kuten Nordis sanoi, vahingot voivat tulla paljon kalliimmaksi kuin yhden ikkunan hinta.
  • Lähetetty: 19.09.2011 16:50

Lainaus: Aralynia

Noilla kriteereillä voisi mennä kivittämään toisten lomamökkejä

Mää kyl kivitän ihan vaa omia mökkejä.
Kirjoittanut: Florina (Jäsen)
  • Lähetetty: 19.09.2011 17:01
Haistan draamaa ja provoamista : D
1. Kirjoitan todella paljon.
2. Olen ihan liikaa ja usein omissa maailmoissani.
3. Olen myös ihan äärettömän ujo, enkä esimerkiksi osaa ottaa katsekontaktia ja olen aika paniikissa, jos joku vähänkin vieraampi tulee puhumaan minulle.
4. Jostain syystä ihmiset kuitenkin kuvittelevat, että olen ilkeä, pelottava tai molempia..
5. Tästä johtuen minun on hyvin vaikea saada ystäviä.
Vaihda maisemaa

Uutta! Nyt voit ahtaa Gootti.netin kännykkäänkin. Palvelun uusimmat uutiset ja suositun keskustelualueen tuoreimmat viestit löytyvät nyt myös kevytversiona mobiililaitteille suunnatussa Gootti.mobi-palvelussa.

• Goottifoorumia selaa 2 vakoilijaa ja 0 jäsentä . Kävijäennätys tehtiin 04.01.2022 03:50, jolloin paikalla oli väkeä yhteensä 501 henkeä!