Gootti.net

5 olennaista asiaa sinusta?

Kirjoittanut: WYMIOCIONY (Jäsen)
  • Lähetetty: 19.11.2010 13:33
1. Olen aikamoinen perfektionisti kielioppivirheiden suhteen ja nautin niiden korjaamisesta. Yhdys_sana_virheet ovat kaikista kamalimpia ja minua ärsyttää puhua erään kaverini kanssa mesessä tai tekstata hänelle, koska hän juurikin tekee kaikki mahdolliset kielioppivirheet

2. Kuuntelen aika vähän goottimusiikkia. Tai ylipäätään raskasta metallia. Totta kai silloin tällöin joku black metal tai goottirock menee, mutta nykyään harvemmin. Bläkkis on pienissä määrissä parhautta, mutta ei sitä voi kuunnella kovin paljoa, muutamaa yhtyettä lukuunottamatta. Tykkään enemmän konemusiikista. Trance, hardcore, speedcore, industrial, EBM, techno ja uusimpana ihastuksena breackcore menee parhaiten.

3. Rakastan kieliä! Puhun suomen lisäksi saksaa ja englantia, sekä vähän ruotsia. Tahtoisin opetella puhumaan ainakin venäjää, puolaa ja hollantia. Japanikin voisi olla mielenkiintoinen kieli osata. Kaikista kaunein kieli on mielestäni puola. Näyttää niin jumalaisen kauniilta kirjoitettuna. Lempisanani puolaksi on varmaankin śpiączka, joka tarkoittaa koomaa. Ainiin! Rakastan brittienglantia! Tämän takia kaverini vihaavat minua

4. Minulla on (kuulemma) omituisia pelkoja. Pahimmat pelkoni ovat hämähäkit (araknofobia, rakastan >.<) sekä raiskatuksi tuleminen. Mielestäni jälkimmäinen on hyvinkin ymmärrettävä - kukapa nyt raiskauksen uhri tahtoisi olla? Myös järvessä/meressä uiminen aiheuttaa ainakin kylmiä väreitä ja ahdistusta. Samoin pimeä. Ja hammaslääkäri. Hyi olkoon.

5. Sänkyni alla asuu mörkö. Illalla sänkyyn kuuluu hypätä sopivan matkan päästä ettei mörkö tartu jalasta kiinni, vedä minua sängyn alle ja syö minua. Tämä on täyttä totta. Siellä on mörkö.
Kirjoittanut: Miss_Reaper (Nimetön)
  • • Muokkasi: Miss_Reaper
  • Lähetetty: 19.11.2010 20:53
1. Osaan olla hirmuinen perfektionisti. Esimerkiksi koulussa kirjojeni on oltava täsmälleen keskellä pulpettia ja pukeutuessani valitsen tarkkaan mitkä vaatteet ja asusteet yhdistän, tulee muuten jostain syystä aavistuksen ahdistunut olo...

2. Nauran välillä niin hyvin tyhmille jutuille, itsekseni tyhjälle kuin sellasille asioille, joille ei saisi nauraa tai joista muut eivät löydä mitään hauskaa. Hymyilen myös joskus itsekseni. Tämä on yksi syy, miksi minua pidetään outona, ellei jopa sairaana ja pelottavana.

3. Rakastan kauhuelokuvia, olenkin alkanut keräilemään niitä. Eikä pidä unohtaa sitä, että lainaan niistä joskus sitaatteja (Beep beep Richie! They all float down here. When you're down here with us, you'll float too!).

4. En pidä todellisuudesta ja liiallisesta aikuismaisuudesta ja asiallisuudesta. Kuuntelenkin mielelläni musiikkia, joka vie kauemmaksi todellisuudesta (ei siis ainakaan iskelmää) ja katson mielelläni kauhua tai muuta sellaista, jossa tapahtuu jotain todellisuudessa vähintäänkin miltei mahdotonta (vihaankin romanttisia komedioita).

5. Rakastan kissoja, liiallinen koirien ylistäminen kissoja vähätellen ärsyttää.

Aluksi näiden viiden keksiminen tuntui hankalalta, nyt keksisi vaikka kuinka monta lisää...
Kirjoittanut: Verity (Jäsen)
  • Arvo: Mahtigootti
  • Lähetetty: 24.11.2010 22:50
1. Olen aivan järkyttävän ujo. Uusiin ihmisiin on mahdoton tutustua etenkin irl ja koulussa puhumisen harkitseminenkin saa pulssin nousemaan.

2. Joka päivä on karkkipäivä. Minulle ei tuota mitään ongelmia syödä 400g karkkia päivässä ja suklaa on olennainen osa ruokavaliotani. Jos tästä ei muuten hyödy niin ainakin kaikki muksut on kateellisia :'3

3. Pehmolelut! Niitä pitää paijata ja niille pitää jutella. Joinakin päivinä sosiaalinen elämäni rajoittuukin kokonaan siihen. Vähän kyllä hiljaisen puoleisia ovat, mutta se sallittakoon.

4. Nukkumaan mennessä pitää katsoa, ettei sängyn alla ole mörköjä u____u

5. Minulla on poskessa arpi joka näkyy vain kun hymyilen (:
Kirjoittanut: Loomy (Jäsen)
  • Arvo: Edistynyt
  • Lähetetty: 24.11.2010 23:49
1. Pelkään kamalasti kaikkia ötököitä. Ampiaiset, paarmat, hämähäkit, toukat.. Mutta kaikista eniten pelkään yöperhosia. Minkä tahansa ötökän näkemisestä saatan mennä paniikkiin, mutta yöperhosesta sekoan täysin. Itken, kiljun, hyperventiloin ja sydän hakkaa.

2. Olen todella ristiriitainen luonne. Minulla on kuin kaksi persoonaa. Toinen on todellinen diiva, huomion keskipiste, roisin huumorintajun omaava ja hyväntahtoinen. Toinen persoonani tulee esiin ihmisten kanssa, joita en tunne. Silloin olen hiljainen, välttelen katsetta ja vaikutan kylmältä (mitä en kyllä tarkoita olla.)

3. Rakastan eläimiä! Itselläni on 2 koiraa ja 1 kissa, jotka ovat oikeastaan parhaat ystäväni ja vauvani. En kestä katsoa eläimen kärsimystä, ja olenkin todella herkkä näihin asioihin liittyen.

4. Minulla on kuulemma mieleenjäävä olemus. Yleensä ihmiset muistavat minut näöltä. Jopa vuosien takaa, vaikka emme olisi koskaan edes puhuneet. Vaikka tyylinikin on muuttunut melkoisesti vuosien aikana.

5. Olen joissain asioissa pakkomielteinen. Eteisen valot eivät saa olla hetkeäkään päällä, jos siellä ei ole ketään. Tiettyjen ovien pitää olla kiinni, tiettyjen auki, tiettyjen raollaan. Jos esim. väärä ovi on auki, en pysty rentoutumaan kunnes olen sulkenut sen. Monia muitakin pakkomielteitä on, mutta viestistä venyisi liian pitkä, jos lähtisin niitä listaamaan.
Kirjoittanut: Heetteri (Ex-inkvisiittori & Miss Halloween 2008)
  • Lähetetty: 25.11.2010 08:56

Lainaus: Verity

3. Pehmolelut! Niitä pitää paijata ja niille pitää jutella. Joinakin päivinä sosiaalinen elämäni rajoittuukin kokonaan siihen. Vähän kyllä hiljaisen puoleisia ovat, mutta se sallittakoon.

Tälle valtavankokoinen "Heetteri Seal of Approval"! Pehmolelut ovat todellakin (Itselläni pitkä rivistö Ison Karhun kaupan ihanuuksia, ja toinen puolisko vielä Porvoossa. )
Kirjoittanut: SeKukaVaaniiSängynAlla (Jäsen)
  • Arvo: Mahtigootti+
  • Lähetetty: 25.11.2010 12:06

Lainaus: WYMIOCIONY

5. Sänkyni alla asuu mörkö. Illalla sänkyyn kuuluu hypätä sopivan matkan päästä ettei mörkö tartu jalasta kiinni, vedä minua sängyn alle ja syö minua. Tämä on täyttä totta. Siellä on mörkö.

Mä tiedän missä sä asut. Buhahahhah.
Kirjoittanut: The Trap-door lover (Jäsen)
  • Arvo: Asiantuntija
  • • Muokkasi: The Trap-door lover
  • Lähetetty: 23.01.2011 01:46
Olen hieman ristiriitainen persoona:

-Yleensä olen melko melankolinen ja kyyninen, mutta innostuessani jostain saatan alkaa selittää lähes maanisesti ja jos ketään ei ole paikalla kuuntelemassa pitää tyytyä hyräilemään onnellisena.

-Olen luonnottoman rationaalinen, joku voisi jopa luonnehtia tunneköyhäksikin mutta se ei pidä paikkaansa.

-Olen yksinäinen mutta en voi sietää valtaosaa ihmisistä.

-Vaikka olenkin herrasmies osaan olla melkoinen paskiainen niille ihmisille joita en arvosta.

-Ilmeisesti on muotia olla perfectionisti, minäkin olen (vaikken muodikas olekaan), nytkin jäi harmittamaan kun en osaa päättää ovatko nämä oikeasti olennaisia asioita minusta ja pystyykö lukija näistä viidestä kohdasta muodostamaan totuudenmukaisen kuvan, enhän minä pysty siihen itsekään.
Kirjoittanut: JohnVonLondon (Jäsen)
  • Arvo: Edistynyt
  • • Muokkasi: JohnVonLondon
  • Lähetetty: 24.01.2011 13:36
1. Koulunkäynti on aina ollut todella huonoa, eikä mua kiinnosta mikään.
2. Katson Putousta. (koska siinä on Ville Myllyrinne xD)
3. En osaa valehdella. :/
4. Keräilen avaimia. Nyt niitä on n. 20 erilaista.
5. Säästelen pitkään rahaa ja tuhlaan ne lopuksi johonkin tyhjänpäiväiseen asiaan, jota en olisi tarvinnutkaan mihinkään.
Kirjoittanut: Felicia (Virallinen sarjistaiteilija)
  • Arvo: Mahtigootti
  • Lähetetty: 24.01.2011 16:19
Olennaisimmat vai randomeimmat jutut? Pieni ristiriita... noh, koitan jotain siltä väliltä:

1. Kärsimättömyys. Eli olen todella kärsimätön ihminen, esimerkiksi jos minulla on jokin unelma/tavoite, haluaisin saada sen heti toteutumaan. En myöskään pidä esim. bussin tai jonkun muun ihmisen odottelusta, ja tykkään myös kävellä rivakasti, eli jos kaupassa/kadulla joku hitaampi kävelee edellä enkä pääse ohi, on se todella raivostuttavaa.

2. Ristiriitaisuus/ailahtelevuus. Saatan olla montaa mieltä asioista, tai mikä parempaa, mielipiteeni voivat vaihdella (ei tietenkään ihan kaikissa asioissa). Yleensä koko maailmani on siitä riippuvainen, millä tuulella olen, siis fiiliksen mukaan mennään. Siitäkös poikaystävä tykkää!

3. Välinpitämättömyys. Kuljen niin sanotusti laput silmillä, eli en huomaa/välitä paljoakaan ympärillä tapahtuvista asioista, ja pystyn sulkemaan pois mielestäni asiat, jotka eivät lainkaan kiinnosta. Tämä on ihan kätevää, kun pääkaupunkiseudulla liikkuu.

4. Sisäinen maailma. Ei ole ketään, joka todella, todella ymmärtäisi minua tai tuntisi minut kokonaan, eikä kukaan tiedä kaikkea minusta. Joku tietää jotain, joku taas jotain muuta. Mutta kokonaiskuvaa ei kellään ole, ei edes poikaystävällä. Musiikki on niin iso osa minua, että jos ei ymmärrä klassista musiikkia syvällisesti, ei voi koskaan myöskään oppia tuntemaan minua perinpohjin.

5. Pidän enemmän eläimistä kuin ihmisistä. Tämä yleisessä mielessä, sillä toki onyksittäisiä ihmisiä, joista pidän hyvin paljon, mutta he ovat ne harvat ja valitut läheiseni. Ihmiset yleensä (massana, lajina, kaikki joita en pahemmin tai ollenkaan tunne) ovat minulle yhdentekeviä. Eläimet ovat paljon kivempia, vaikka en niitä tuntisikaan.
Osaksi tästä syystä en myöskään koskaan halua luoda maailmaan uusia ihmisiä.

Uuh, taisi sittenkin tulla aika syvällisiä ja oleellisia asioita. Oh, well...
Kirjoittanut: Lunatica (Nimetön)
  • Lähetetty: 24.01.2011 16:54
1. Kerään Disneyn Klassikkoleffoja....Moni varmaan pitää lapsellisena mutta ne on hei klassikoita!
Rakastan niitä satuja joita katseltiin muksuna silmät suurina ja ihailtiin prinsessoja ja muita upeita satuhahmoja.

2.Rakastan eläimiä ja useimmiten olenkin sitä mieltä että eläimet ovat ihmisen parhaita ystäviä. Elämä ilman eläimiä ei ole luonnollista. Ne ovat yhtä arvokkaita kuin ihmiset. Pienenä ajattelin että eläimen henki on tärkeämpi kuin ihmisen..Taidanpa vieläkin ajatella..

3.Rakastin kauhuleffoja siihen asti kunnes teattereihin tulivat Kauna ja Ring..Niiden jälkeen en ole voinut katsoa kauhua koska ne tulivat uniini ja muuttuivat liian psykologisiksi..

4.Kammoksun uimista yksin ja etenkin syvässä vedessä sillä olen varma että Suomen järvissä asuu vähintäänkin Ahti..Eikä se ole mikään kiltin näköinen pitkäpartainen vanha mies vaan jättiläismäinen merihirviö metrisillä sarvilla ja veitsenterävillä hampailla..Hiuksinaan levät ja muut kasvit..Se hengittää kiduksilla ja syö kaloja..joiden loppuessa se siirtyy ihmislihaan kartuttaakseen rasvavarastojaan...

5.Olen ujo ja hiljainen enkä halua missään nimessä olla huomion keskipiste. Kammoksun karaokea ja muuta esiintymistä, puheiden pitämisestä ja esitelmien esittämisestä puhumattakaan.
Viesti

Vaihda maisemaa

Uutta! Nyt voit ahtaa Gootti.netin kännykkäänkin. Palvelun uusimmat uutiset ja suositun keskustelualueen tuoreimmat viestit löytyvät nyt myös kevytversiona mobiililaitteille suunnatussa Gootti.mobi-palvelussa.

• Goottifoorumia selaa 1 vakoilijaa ja 0 jäsentä . Kävijäennätys tehtiin 17.09.2015 09:50, jolloin paikalla oli väkeä yhteensä 362 henkeä!
Järjestä treffit