Gootti.net

5 olennaista asiaa sinusta?

Kirjoittanut: Kedira (Nimetön)
  • Lähetetty: 13.04.2010 12:40

Lainaus: Positiivinenpakana

Minulla on useita, pieniä ja omituisia tapoja, olisin tyytyväinen jos löytäisin jostain "vankilalautasen" semmoisen, jossa olisi lokerot

Erätarvike kaupoista saattaa löytyä. Ja kaikissa isommissa tavarataloissa vauvantarvike-osastolta. Ihan vauvatarvikeliikkeistä löytää sitten sellaisia, joissa on isommat väliseinät.
Kirjoittanut: Deatha (Jäsen)
  • Arvo: Edistynyt
  • • Muokkasi: Deatha
  • Lähetetty: 13.04.2010 16:22
1. Rakastan kauneutta ja naisellisuutta ja pyrin itsekin olemaan mahdollisimman naisellinen ja kaunis vaikka poika olenkin. Rakastan siis naistenvaatteita ja niillä välillä 'leikinkin' yksin tai kaverin seurassa ollessani. Olen metroseksuaali.

2. Rakastan synkkiin vaatteisiin pukeutumista, sanoisinko että minulla on lähes aina vain pelkkää mustaa päälläni. Yleensä minut bongaa kaupungilla mustissa ketjuhousuissa pitkän mustan nahkatakkini kanssa.

3. Vaikka möröltä toisinaan näytänkin musiikkimakuni on melkeinpä jotain aivan muuta kuin pelkkää örinää. Lempiartisteihin ja bändeihin kuuluvat mm Modern Talking, Bad Boys Blue, Systems In Blue, Blue System ja Fresh Fox jotka ovat kaikki saksalaista "italodisco-tyylistä lovepoppia". Välillä korville maistuu industrial ja välillä taas nämä rakkaudesta puhuvat kauniit ''jumputuskappaleet''.

4. Rakkaus on elämäni tärkein asia, haluan unohtaa järjen ja toimia niin kuin sydän sanoo. Olisi vaikea elää ilman perhosia vatsassani. Toiseksi tärkein on sitten se kauneus josta ensimmäisenä mainitsinkin.

5. Olen kihloissa.
Kirjoittanut: CharmedDoll (Jäsen)
  • Arvo: Edistynyt
  • Lähetetty: 14.07.2010 15:22
1. Visuaalinen kauneus on minulle tärkeää ja olen perfektionisti kaukessa mikä liittyy kauneuteen.
(Esim. tiettyjä värejä tai muotoja ei saa yhdistää keskenään.)
2. Lainaan lauseita ja jopa erilaisia eleitä/liikkeitä elokuvista ja kirjoista. Yksi suosikeistani on: "Kauneutta voi vastustaa, mutta viehätysvoimaa ei."
3. Kuvittelen usein olevani kuunjumalattaren tytär joka omistaa piileviä taikavoimia.
4. Etsin jatkuvasti inspiraatiota ja uniikkeja ideoita... etsin niitä musiikista, edellä mainituista elokuvista ja kirjoista, omista unistani, taiteesta ym.
5. En tunne kuuluvani tähän maailmaan tai omaan kehooni.
Kirjoittanut: Ferrum (Jäsen)
  • Lähetetty: 14.07.2010 16:10
1. Rakastan ruisleipää, mutta en voi syödä sitä koska olen keliaakikko.
2. Olen todella järjestelmällinen ihminen - suunnittelen ja organisoin asioita, kuten tekemisiäni jatkuvasti joko päässäni tai paperilla.
3. Olen parantumaton materialisti. Välillä lupailen itselleni etten osta mitään uutta kuukauteen, mutta sekin jo tuntuu mahdottomalta haasteelta
4. Ajatusmaailmassani on monia yhteneväisiä piirteitä hippeyden kanssa - rauhaa ja rakkautta kaikille! ^___^
5. Tästä huolimatta olen myös misantrooppi-ihminen. Inhoan ihmisen luonnetta, sitä ahneutta, omahyväisyyttä ja itsepäisyyttä.
Kirjoittanut: Swiine (Jäsen)
  • Lähetetty: 14.07.2010 17:18
1.Outo
2. Hyvä koulussa (miinus liikunta)
3.Taiteellinen
4.Kyllästyn helposti
5.Romatikko
Kirjoittanut: byron (Jäsen)
  • Arvo: Mahtigootti
  • • Muokkasi: byron
  • Lähetetty: 16.11.2010 20:20
Hämäävä otsikko tällä aiheella En tiedä miten oleellisia on randomeimmat jutut, mutta laitetaas sitten randomia, kun sitä tuolla pyydetään:

1. Minulla on rautainen itsekuri ja epämukavuuden sietokyky. Voin olla huonossa asennossa tai kengät läpimärkinä vaikka kuinka pitkään ilman että annan sen häiritä itseäni.
2. Olen omituisen vanhanaikainen. Availen ovia ihmisille (vanhuksille, naisille ja lapsiperheille), ja kummastelen aika usein nykypäivän tapoja ja teknologiaa. Kuuluisin jonnekin menneisyyteen. Jonnekin aikaan kun maailma oli vielä nuori ja puhdas paikka elää...
3. Mulla on hauskan näköiset torahampaat (ts.kulmahampaat). Jos niissä olisi hieman enemmän terävyyttä, en uskaltaisi suutani aukaista.
4.Vihaan ruuanlaittoa. Sen lisäksi etten ole hyvä kokki, koko se aika mikä pitäisi kuluttaa siihen että laitan jotain ruokaa muistuttavaa on pirun rasittavaa.
5. Kierrän vilkkaat kadut/kaupat/kahvilat/baarit kaukaa. En yleensä tykkää mennä minnekään missä on paljon väkeä paikalla. Täytyy olla hyvä syy sellaiseen (leffaankaan en vapaaehtoisesti lähde ellei kaverit pyydä.) Poikkeuksia on.
Kirjoittanut: BluhtEngl (Jäsen)
  • Arvo: Asiantuntija
  • Lähetetty: 16.11.2010 21:30

Lainaus: byron

5. Kierrän vilkkaat kadut/kaupat/kahvilat/baarit kaukaa. En yleensä tykkää mennä minnekään missä on paljon väkeä paikalla. Täytyy olla hyvä syy sellaiseen (leffaankaan en vapaaehtoisesti lähde ellei kaverit pyydä.) Poikkeuksia on.

oon aikalailla samalla linjalla

1. kulutan aikani koneella vaikka muutakin tekemistä olis saatavilla
2. mietin ehkä liikaa tulevaisuutta ja se tuppa välillä pelottamaan
3. naksutelen niveliäni ja haluis eroon tästä tavasta
4. en käytä juuri ollenkaan valoja. säästyy sähköö
5. jonkun sortin neuroottisuutta löytyy. pakko tarkistaa juttuja moneen kertaan
Kirjoittanut: Morso (Jäsen)
  • Arvo: Asiantuntija
  • Lähetetty: 17.11.2010 18:26
1. Olen perfektionisti, mutta silti pöytäni on aina täynnää kaikenlaista roinaa.
2. Rakastan pin up-tyylisiä kuvia. Piirtelen niitä melkein aina.
3. Osaan koskettaa kielellä nenääni.
4. Välillä ajatukseni ovat niin omituisia, ettei niistä kukaan ota selvää. Paitsi minä itse.
5. Tiedän paljon asioita, mutta niistä ei ole ollut mitään hyötyä ylä-asteella.
Kirjoittanut: Vaulderie (Jäsen)
  • Lähetetty: 17.11.2010 21:26
1. Leikin lapsena Megamania, nimesin serkkuni kakkosen pahisten mukaan ja hain naapurin ompelijattarelta suuria lankakartioita ja tungin sellaisen käteeni Megamanin pyssyksi.

2. Kieleni on pitkä, paksu ja leveä, sekä taipuisa. Osaan koskettaa nenänpäätäni, tehdä kolmiapilan, kääntää kielen väärin päin ja lisäksi bravuurini on "tanssiva etava." Kysykää, jos joskus näette minut.

3. Olen ehdolla 2011 eduskuntavaaleissa.

4. Minulla on lauluääni, jota en pidä erikoisena, mutta joka herättää joskus hämmentävän suuria reaktioita. Suiden loksahtamista auki ja vastaavaa. Ikävä kyllä menetän äänenkäytönhallintani humalassa, joten jos joskus pitää keikkailla, ei bäkkäridrinksut ole minua varten. Tämä tuli todistettua viime kevään Graveyard Partyissä koomisen Maamme-laulu -yrityksen jälkeen. Puolustaudun sillä, ettei tilaisuutta ollut harjoiteltu.

5. Olen karkkikauppiaan tytär ja lapsesta asti oppinut äärimmäisen persoksi makealle - jota en saa syödä, koska ruoansulatukseni on retardi.
Kirjoittanut: Literatura (Nimetön)
  • Lähetetty: 18.11.2010 17:20
1. Korjailen toisten ihmisten kielioppivirheitä. En tosin tee sitä niin usein kuin voisin, koska se olisi pelkästään ärsyttävää.

2. Tykkään katsoa vanhoja Disney-piirrettyjä, ne ovat niin herttaisia.

3. Pidän paljon enemmän brittienglannista ja riikinruotsista kuin jenkkienglannista ja suomenruotsista. Kuulostaa paljon kauniimmalta.

4. Yritän aina ajatella positiivisesti ja minulla harvemmin on mitään järkyttäviä angstikohtauksia.

5. Olen melko vanhanaikainen; arvostan käytöstapoja, kirjoja ja kynttilöitä.
Viesti

Vaihda maisemaa

Uutta! Nyt voit ahtaa Gootti.netin kännykkäänkin. Palvelun uusimmat uutiset ja suositun keskustelualueen tuoreimmat viestit löytyvät nyt myös kevytversiona mobiililaitteille suunnatussa Gootti.mobi-palvelussa.

• Goottifoorumia selaa 1 vakoilijaa ja 0 jäsentä . Kävijäennätys tehtiin 17.09.2015 09:50, jolloin paikalla oli väkeä yhteensä 362 henkeä!
Järjestä treffit