Gootti.net

Ajankohtaista 1/2020: Foorumi on toistaiseksi vain lukumoodissa. Uusien viestien tai viestiketjujen lähettäminen ei ole mahdollista. Jäseneksi liittyminen ei ole mahdollista. Vanhat jäsenet voivat kirjautua sisään ja lukea sekä vastaanottaa yksityisviestejä, sekä päivittää profiilinsa tietoja.

Miten vietät aikaa ystävien kanssa?

Kirjoittanut: Breviary (Jäsen)
  • Lähetetty: 19.11.2008 22:37
Aika tasan vain lorvien jossakin, nykyään olemme tulleet kuka mistäkin istumaan jonkin ABC:n tai Mäkin pihaan ja vain olleet. Yleensä myös toistemme kodit ovat ahkerassa käytössä. Aika perustyyppinen oleilu on se paras oleilu, varsinkin näiden ihmisten kanssa
Kirjoittanut: Lacy gloom (Aktiivi)
  • Arvo: Mahtigootti+
  • Lähetetty: 19.11.2008 23:15
Breviary
Juuri tuota minäkin kaipaan.
Luulen, että se johtuu oikeasti iästä, ettei tuota enää harrasteta. Minä olisin innokas, mutta kaverit ovat aikuistuneet "liikaa".

Mesessä tosiaan lähinnä nykyään tulee kavereita "tavattua". Säälittävää!!
Kirjoittanut: oneesan (Jäsen)
  • Lähetetty: 04.11.2009 01:50
Vuosi sitten tännekin viimeksi kirjoitettu.. Awww..
Itse muutin juuri 500km päähän kotikaupungistani, joten täällä kavereita on vähemmän, mutta monesti istumme iltaa Osakunnalla wiillä pelaten, tai kutsun kaverini käymään teellä, ja juttelemme vain kaikenlaista. Kaverini kutsuvat myön minua tapahtumiin mm. yliopiston järjestämiin (en itse yliopistoon kuulu, en ole lukuimisiä).
Edellisellä paikkakunnallani ihan samalla tavalla saatettiin vaikka porukalla kokoontua yhden luo, syödä, juoda teetä, pelata singstaria, twisteriä, pokemonia (pokemonpelikortit on just kivoja opin pari kk sitten pelaamaan) ja puolet porukasta larppaa, joten kai sekin on yhdessäoloa Lenkkeily ja shoppailu, sekä matkustaminen ystävien kanssa on myös tuttua puuhaa Kaikkea mahdollista, saunailloista kiinalaisessa ravintolassa lounastamiseen.
Kirjoittanut: Layil (Jäsen)
  • Lähetetty: 04.11.2009 15:38

Lainaus: oneesan

Itse muutin juuri 500km päähän kotikaupungistani, joten täällä kavereita on vähemmän

Itse muutin 250km päähän. Tääl tulee lähinnä istuskeltua yksin himassa. Välillä näkee sit kavereit ja käy Väinössä tai Valossa kahvilla. Joidenkin kans sit istuskelee tai pelailee GH:ta.
Kirjoittanut: Gothica (Nimetön)
  • Lähetetty: 04.11.2009 16:15
Vietän aikaa ystävieni kanssa useimmiten kävellen ulkona ja jutustellen. Oleskelemme myös toistemme kodeissa, varsinkin talvisin, jos on järkyttävän kylmä. Koulussa tietenkin välitunnilla olen ystävieni kanssa, silloinkin lähinnä puhumme kaikesta mahdollisesta. Joskus tietty teemme jotain ihmeellisempääkin, esim goottiserkkujeni kanssa ( Jotka lasken ystävikseni... Weird...? ) käyn joskus shoppailemassa. Lähiaikoina menen ystävieni kanssa käymään lähelle avattavassa, hyvin pienessä kauppakeskuksessa.
Kirjoittanut: Rääkki (Jäsen)
  • Arvo: Edistynyt
  • Lähetetty: 04.11.2009 23:37
Itse olen todella laiska panostamaan kaverisuhteisiin, varsinkin vapaa-ajalla. Johtunee kenties siitä että kaverit asuvat sen verran kaukana, että se vaikeuttaa jo näkemistä arkena muualla kuin koulussa.

Toisaalta, sitten kun sattuu sellainen harvinainen tilanne, että kavereita näkee esim.viikonloppuisin, otetaan siitä sitten kaikki irti. Järkätään leffailtoja ja pieniä bileitä, hyöritään kaupungilla ja shoppaillaan.
Kirjoittanut: FilthyVictorian (Aktiivi)
  • Arvo: Mahtigootti1500
  • Lähetetty: 05.11.2009 15:32
Tuntuu vain, että erakoidun koko ajan enemmän ja enemmän. Kaverien kanssa tulee vietettyä aikaa entistä vähemmän, kavereitahan minulla on vain pari. Ja silloinkin kun "ei kaverien" kanssa olen jossain kissanristiäisissä, niin hauskaa ei ole oikeastaan ollenkaan, kun koko ajan täytyy keksiä jotain ohjelmaa. Miks ei voida vain oleilla ja jutella? Aina täytyy tehdä jotain.
Kirjoittanut: Tyhjäpää (Jäsen)
  • Lähetetty: 04.12.2009 15:59
Nykyään tulee lähinnä pyörähdettyä jossain kaupassa missä jonkun pitää käydä, yhdessä. Tai istutaan jossain kahvilassa kahvilla ja puhutaan kaikkea maan ja taivaan välillä. Joskus tulee myös mentyä kaveriporukalla jollekkin ihan kotiin viettämään aikaa, katsomaan jotain elokuvaa ja syömään, sekä tietysti yleisesti sähläämään. Mutta nykyään kaikkea tuota todella harvoin. Mielettömän erakko olo kun tuntuu että ainut missä olen edes vähän tekemisissä ihmisten kanssa (koulua en nyt laske tähän) on treenit.. Kaipaan ehkä eniten sitä että voisi vain istua ja jutella jonkun kanssa, tai soittaa illalla tyyliin: "moi, satutko olemaan kotona että voisin poiketa kahvilla? tai lähetkö mun kanssa vaikka keilaamaan jos maksetaan rata puokkiin?" Mutta kun ei niin ei, minkäs sille teet.
Kirjoittanut: Sharida (Jäsen)
  • Arvo: Asiantuntija
  • Lähetetty: 04.12.2009 16:59

Lainaus: FilthyVictorian

Miks ei voida vain oleilla ja jutella? Aina täytyy tehdä jotain.

Komppaan! Nuorempana riitti se, että soitti kaverile ja kysyi lähteekö toinen istumaan vaikka puistoon tai kävelemään korttelia ympäri. Sitten sitä kierrettiin pitkin maita ja mantuja ilman mitään kummempaa ohjelmaa ja jaettiin ajatuksia. Tai sitten mentiin toisen luo ja siinä paikan päällä keksittiin sitten, että käydäänkö vaikka vuokraamassa elokuvia ja jää tänne yöksi jne. Nykyään pitää aina olla jokin tarkoin suunniteltu ohjelmanumero tiedossa ennen kuin porukka lähtee yhtään mihinkään. Aina pitää mennä ryyppäämään, leffaan, ostoksille ja milloin mihinkin bileisiin eikä tuollaista päämäärätöntä yhdessä hengailua tunnu olevan enää ikinä tarjolla.
Kirjoittanut: AlienSexGarden (Jäsen)
  • Arvo: Mahtigootti
  • Lähetetty: 04.12.2009 21:09
Minulla ei ole tullut tavaksi viettää paljon aikaa kavereiden kanssa koulun ulkopuolella. En osaa sanoa mitään kunnon syytä tähän. Onhan se kyllä kivaa kun mennään yhdessä keilaamaan/elokuviin/jonkun taloon tekemään satunnaisia/ shoppailemaan, mutta näin käy kuitenkin suht harvoin. En myöskään saa kutsuja heidän yhteisiin baari-iltoihisa koska en juo lainkaan, mutta siitä olen enemmän kiitollinen kuin surullinen sillä en juo lainkaan ja tavallaan pelkään baareja ja yleisiä paikkoja joissa juodaan paljon. En kuitenkaan tunnu jääväni mistään paitsi, sillä koulussa meillä on aina hauskaa
Vaihda maisemaa

Uutta! Nyt voit ahtaa Gootti.netin kännykkäänkin. Palvelun uusimmat uutiset ja suositun keskustelualueen tuoreimmat viestit löytyvät nyt myös kevytversiona mobiililaitteille suunnatussa Gootti.mobi-palvelussa.

• Goottifoorumia selaa 1 vakoilijaa ja 0 jäsentä . Kävijäennätys tehtiin 13.04.2020 19:19, jolloin paikalla oli väkeä yhteensä 437 henkeä!
Järjestä treffit