Gootti.net

Miten vietät aikaa ystävien kanssa?

Kirjoittanut: Layil (Jäsen)
  • Lähetetty: 08.01.2008 20:13
Miten vietätte aikaa ystävienne kanssa?

Itsestä tuntuu nykyään siltä, ettei jaksa enää lähteä minnekään, koska ei tiedä yksinkertaisesti mitä tekisi tai minne edes menisi. Saatetaan kavereiden kanssa mennä shoppailemaan, kattomaan leffaa tai kuvaamaan, mut se jääkin vain noihin. Tottakai niiden kanssa tulee juteltua, mutta kaipaan uusia ideoita. Olen miettinyt miten voin olla näin mielikuvitukseton, mutta ilmeisesti näinkin voi käydä. Toivottavasti teistä löytyy apuja.
Kirjoittanut: Heetteri (Ex-inkvisiittori & Miss Halloween 2008)
  • Lähetetty: 08.01.2008 20:15
Jaa-as. Riippuu ihan ystävistä. Niiden harvojen naispuolisten kaverien kanssa, silloin kun näemme, käymme ehkä kahvilla + ostoksilla, tai katsomme jotain leffoja. Miespuolisten kavereiden kanssa tulee enemmän sitten ropellettua, ryypättyä ja jauhettua kakkaa syvällisemmistäkin aiheista. Tosi harvoin tulee vain hengattua seurankipeyden vuoksi, sellainen tuntuu turhalta.
Kirjoittanut: Venom (Jäsen)
  • Arvo: Mahtigootti
  • • Muokkasi: Venom
  • Lähetetty: 08.01.2008 20:31
Näiden tämän kaupungin tyyppien kanssa, noh, tuijotan kun pelaavat pelikonetta..
Aika tympeää seuraa kun impanneet ja ryypänneet itsensä vähän tympeähköiksi..
En jotenkaan tunne viihtyväni kun ei ole samanhenkistä porukkaa kuin minä..
toki on mulla ihan kunnon kavereitakin, niiden kanssa yleensä vaan pyörin jossain..
Inhottaa että mulle on lyöty hullun leima otsaan tässä kaupungissa joten jotkut viimeiseen asti välttelee jopa kohtaamista minun kanssa vaikka en mitään ole tehnyt
Kirjoittanut: Dead_Touch (Jäsen)
  • Arvo: Edistynyt
  • Lähetetty: 08.01.2008 20:33
hyvä kysymysjos minulla olsi eres yksi ystävä ni toivoisin hänen lähtevän kanssani leffaan,bilettämään,shoppaan tai ihan vain kahville jutustelemaan hassuja mutta nyt kun ei ole enää niitä ystäviä ni leffat ja kahvilatuokiot on pahasti menneisyyttä nettituttuja kyllä löytyy ja ne on hyviä tyyppejä kaikki
Kirjoittanut: kalmakalle (Aktiivi)
  • Lähetetty: 08.01.2008 20:44
Vietän keskustellen. Se kun harvoin näkee, niin juttua yleensä riittää.
Kirjoittanut: Tuulentytar (Aktiivi)
  • Lähetetty: 08.01.2008 20:54
Kesäsin pyörin ulkona jutellen ja nauraen yms ja talvisin vähän vähemmän, mutta kyllä välillä talvisinkin pyöritään jossain. Nyt on jäänyt vähemmälle kun minulla ja parhaalla ystävälläni on molemmilla ihanat poikaystävät, joten niiden kanssa kuluu aikaa
Kirjoittanut: Devilkitty (Jäsen)
  • Arvo: Asiantuntija
  • Lähetetty: 08.01.2008 21:22
Kaupungilla pyöriskellen ja kahvia juodessa. Niin se aika meneepi Ei niitä kavereita enää paljoo edes ole.
Kirjoittanut: Miss Angel (Aktiivi)
  • Arvo: Mahtigootti
  • Lähetetty: 08.01.2008 21:44
Nähdään kahvilassa tai sit mennään kunnolla syömään ja vaihdetaan kuulumisia. Hyvin usein mennään shoppailemaan samalla, siinähän se aika kuluukin. Sitten joskus käydään leffassa, soitellaan ja netissä vaihdetaan kuulumisia. Ennen teimme ystäväni kanssa pitkiä iltakävelyjä ja puhuttiin kaikesta mahdollisesta, mutta nykyään olemme viearaantuneet eikä tule lähdettyä.
Kirjoittanut: DarkMessiah (Aktiivi)
  • Arvo: Mahtigootti+
  • Lähetetty: 08.01.2008 21:54
Vähistä kavereista suurin osa on jättäny/jättämässä suomen niemen kuin rotat uppoavan laivan, ja jotenkin se yhteyden pito vain sitten jää. Mutta näistä tänne jäävistä on hyvää seuraa kapakassa käydessä ja kruisaillessa. Ja tietysti sitä tulee aina maailmaa parannettua keskustelu tasolla, milloin missäkin.
Kirjoittanut: Iiriva (Miss Halloween 2006 & 2007)
  • Lähetetty: 08.01.2008 21:56
Koulussa lähinnä hengailemme emmekä juurikaan muuten nää, koska jokaisella on omat juttunsa. Joskus harvoin käymme baareissa, mutta hyvin tuo kaveriaika koulussakin täyttyy. Vkonloppuna tosin tulee vietetty kaverivkonloppua, kun kaverini Maia (joillekin foorumilaisillekin tuttu) täyttää silloin 19
Viesti

Vaihda maisemaa

Uutta! Nyt voit ahtaa Gootti.netin kännykkäänkin. Palvelun uusimmat uutiset ja suositun keskustelualueen tuoreimmat viestit löytyvät nyt myös kevytversiona mobiililaitteille suunnatussa Gootti.mobi-palvelussa.

• Goottifoorumia selaa 1 vakoilijaa ja 0 jäsentä . Kävijäennätys tehtiin 17.09.2015 09:50, jolloin paikalla oli väkeä yhteensä 362 henkeä!
Järjestä treffit