Gootti.net

Ajankohtaista 1/2020: Foorumi on toistaiseksi vain lukumoodissa. Uusien viestien tai viestiketjujen lähettäminen ei ole mahdollista. Jäseneksi liittyminen ei ole mahdollista. Vanhat jäsenet voivat kirjautua sisään ja lukea sekä vastaanottaa yksityisviestejä, sekä päivittää profiilinsa tietoja.

Miten vietät aikaa ystävien kanssa?

Kirjoittanut: Heetteri (Ex-inkvisiittori & Miss Halloween 2008)
  • Lähetetty: 09.01.2008 16:47

Lainaus: Gothic Flame

hmmhmm pelataan konsoleilla ja D&D pen&paper tyylillä tai sit istun kotona yksin ja kiusaan kaikkia mesestä >: )

Omg lol. Don't make me roll initiative, baby.
Kirjoittanut: Rigis (Jäsen)
  • Arvo: Asiantuntija
  • Lähetetty: 09.01.2008 16:48
No, ystävien kanssa käyn kahvilla, leffassa, syömässä, baarissa, keikoilla, shoppailemassa ym. Ja tietenkin kylässä käydään puolin ja toisin Matkustellaan kun on tarpeeksi rahaa
Kirjoittanut: pikkumyy (Nimetön)
  • Lähetetty: 10.01.2008 22:31

Lainaus: poison

Kyllä mä olen käynyt talvellakin siellä. Silloin siellä on jotenkin erilaista, se talven hiljaisuus ja rauha.

Niin, ehkä sit pitäs itekki käydä myös talvella, kesälle ku se kuitenki on musta yks Helsingin parhaita paikkoja. Nyt talvella siellä on kyl varmaa aika kylmä mut sit vaa tarpeeks vaatteita.
Kirjoittanut: FilthyMannequin (Aktiivi)
  • Arvo: Mahtigootti
  • Lähetetty: 11.01.2008 03:18
Käyään toistemme luona, käydään kaupungilla esim kahviloissa, syömässä tai ihan muuten vaan... Teen kavereiden kanssa vähän vaikka ja mitä.. Joskus aika harvoin käyn leffassa.
Kirjoittanut: Kharon (Jäsen)
  • Arvo: Edistynyt
  • Lähetetty: 11.01.2008 11:18
Niin vaikea sanoa näin yhtäkkiä niitä kaikkia juttuja joita teen yleensä kavereiden kanssa, mutta pääasia on että on hauskaa Mutta yleensä ehkä käydään elokuvissa, luonnon helmassa, kaupungilla ym. Kyllä sitä menee mihin vaan jos on hyviä kavereita mukana.
Kirjoittanut: maammanellielli (Jäsen)
  • Lähetetty: 11.01.2008 11:59
joskus melko pitkiäkin kävelyjä ja henkeviä keskusteluja tulee käytyä. joskus leffassa käydään tai syömässä. monesti vain tulee kuunneltua musiikkia ja juteltua.
Kirjoittanut: Melia (Aktiivi)
  • Lähetetty: 12.01.2008 16:35
Koulutoverien kanssa tulee lähinnä lätistyä ja otettua kuppia. Siihen yhteyteen sitten osuu välillä reissuja Varkauteen, Kuopioon, Mikkeliin ja ties minne... Kesäisin tavataan mm. ihmisten mökeillä, ja juorutaan saunotaan ja juuvaan viinaa. Ainakin metsäalan ihmisten kanssa toi sauna + alkoholi toimii aika hyvin joka tilanteessa...

pieksämäen kämppisten kanssa elokuvaillaan, tehdään kotiviiniä, kokkaillaan, väännetään koulujuttuja, etsitään hilpeitä juttuja netistä, peltaan sulkapalloa, käydään salilla, lenkkeillään, askarrellaan ja ommellaan ja sählätään... Tehtiin myös lumieläimiä, mutta ne kaikki ottivat ja sulivat vesisatessa. Nyt meinaan viedä kouluporukkaa keilaamaan, ja myös ratsastusretkestä on puhuttu. Kertaalleen käytiin porukalla pilkilläkin, noin koulun kisojen lisäksi... ja kuulemma saan ensi kerralla seuraa myös hiihtämään.

Tampereen toverien kanssa tulee kahviteltua, ja katseltua elokuvia/sarjoja. Lautapelejä koitan tunkea joka väliin, kun niitä nyt tulee itse enemmän harrasteltua... (tosin pelikaverit on melkeen sitten erikseen, tällä hetkellä suunnitellaan jo pelipiiriä Pieksämäellekin.) Sit käydään baareissa ja klubeilla, toisinaan vaan kalsarikännätään ja analysoidaan maailman menoa.

Ainoa ongelma mulle ovat ne ihmiset, jotka viihtyvät tosi hyvin kotona möllöttämässä... Mitä ihmettä niiden kanssa voi tehdä?? Tai miten niitä houkutellaan ottamaan kontaktia ulkomaailmaankin...
Kirjoittanut: taiteiliavihannes (Jäsen)
  • Arvo: Edistynyt
  • Lähetetty: 12.01.2008 21:58

Lainaus: Melia

Ainoa ongelma mulle ovat ne ihmiset, jotka viihtyvät tosi hyvin kotona möllöttämässä... Mitä ihmettä niiden kanssa voi tehdä?? Tai miten niitä houkutellaan ottamaan kontaktia ulkomaailmaankin...

Sama onkelma! Lähes kaikki kaverini ovat kotimyyriä, joita ei saa minnekään vaikka kirveellä uhkaisi.
Kirjoittanut: Sire (Aktiivi)
  • • Muokkasi: Sire
  • Lähetetty: 12.01.2008 22:19
Aikaa? Ystävien kanssa?

Minun pari hassua kaveriani tuntuvat olevan kotimyyriä aika pitkälti. Eipä niitä paljoa opinahjon ulkopuolella tule tavattua. Toista harvemmin sielläkään. Itse haluaisin aktiviteettia elon tielle, olkoot sitten leffassa käyntiä, kaljanjuontia tai jaskan pauhamista. Mutta yksin kun en viitsi mihinkään lähteä, enkä minä osaa oikein ottaa kontaktia immeisiin...

Ketjureaktiot

Lainaus: Melia

Ainakin metsäalan ihmisten kanssa toi sauna + alkoholi toimii aika hyvin joka tilanteessa...

Eikö tuo kombo toimi aika hyvin melkein kaikkien ihmisten kanssa? :p Varsinkin kun on opiskelijoista kyse...
Kirjoittanut: Swanheart (Jäsen)
  • Lähetetty: 12.01.2008 23:35
Kirppareita ja kauppoja kierrellen,... ja joskus käydään pitsalla,... heh.
Vaihda maisemaa

Uutta! Nyt voit ahtaa Gootti.netin kännykkäänkin. Palvelun uusimmat uutiset ja suositun keskustelualueen tuoreimmat viestit löytyvät nyt myös kevytversiona mobiililaitteille suunnatussa Gootti.mobi-palvelussa.

• Goottifoorumia selaa 2 vakoilijaa ja 0 jäsentä . Kävijäennätys tehtiin 13.04.2020 19:19, jolloin paikalla oli väkeä yhteensä 437 henkeä!
Järjestä treffit