Gootti.net

Tule osaksi goottiyhteisöä. Liity jäseneksi!

Sullo Gootti.net kännykkääsi, laita osoite www.gootti.mobi kirjanmerkkeihisi!

Goottifoorumi: Yleiset korinat: Miten vietät aikaa ystävien kanssa?

• Vastaa
Lukaisin Melian kirjoitusta ja jestas... mulla ei tosiaan ole elämää!?! Mut eipä oo niitä kavereitakaan.

En utomjordings kärleks törst...

• Vastaa
kavereiden kanssa tulee lähinnä käytyä enää baarissa tai muussa missä on alkoholi vahvasti mukana.

"Things just happen. What the hell?" -Didactylos

• Vastaa

Lainaus: kismet

Mut eipä oo niitä kavereitakaan.

Minullakaan ei ole ystäviä, mihin niitä tarvitaan?

Niin todella moniin ihmisiin pettyneenä ja petettynä, en enää ystäviä haluakaan. Pysykööt kaukana minusta. Onhan minulla tietysti työkavereita ja tulen heidän kanssaan hyvin toimeen, mutta siihen se jääkin.

Tästä huolimatta elän hyvinkin rikasta elämää ja olen tilanteeseeni enemmän kuin tyytyväinen. Peace, Love and Goth-Rock'n Roll!
  • Vastaa
Hmm no, toiset ihmiset kaipaavat porukkaa ympärilleen enemmän kuin toiset. Kyllä minäkin olen silloin tällöin ihan mielellään yksin, saa aikaa itselleen ja ajatukset selkiytyvät. Sitten jos joutuu jatkuvasti olemaan itsekseeen, vasten omaa tahtoaan...siitä ei seuraa muuta kuin v*tutusta.

And now that we're dead we've learned how to live

• Vastaa

Lainaus: Sire

olen silloin tällöin ihan mielellään yksin, saa aikaa itselleen ja ajatukset selkiytyvät.

samoin. jos "joudun" olemaan ylisosiaalinen tai liikaa yihmisten kanssa niin miua alkaa ahdistaa ja miä tulen hirmu levottomaks.

when angels deserve to die

• Vastaa
No joo, minäkin pettynyt ihmisiin. Mun kokemus on et oli ihmissuhde mikä hyvänsä (kaveruus/sisarus/sukulaisuus/parisuhde) niin ennemmin tai myöhemmin se toinen kääntää kuitenkin selkänsä. Kuitenkin elämä tuntuis mielekkäämmältä jos ei enää toista 10 vuotta ois kaik synttärit, joulut, juhannukset ym. yksin eläinteni kans. Ois kiva harrastaa jonkun kans jotai. Enkä suinkaan haluis suurta ihmismassaa ympärilleni! Vain edes muutama HYVÄ luotettava ihminen joiden kanssa viettää aikaa.

En utomjordings kärleks törst...

• Vastaa

Lainaus: kismet

Mun kokemus on et oli ihmissuhde mikä hyvänsä (kaveruus/sisarus/sukulaisuus/parisuhde) niin ennemmin tai myöhemmin se toinen kääntää kuitenkin selkänsä.

Sinulla taitaa olla todella rankkaa, sinulla ei siis ole ketään lähelläsi. Kovin ikävä juttu.

Jos minun perheeni ja/tai lähisukulaiseni kääntäisi minulle selkänsä, en tiedä miten selviäisin..

Toivon totisesti että sinä Kismet löydät vierellesi edes yhden välittävän ihmisen.
  • Vastaa
Oma ystäväpiirini on melko harva, syystä että olen melko sulkeutuva ja ailahtelevainen.
Lisäksi voin sanoa viihtyväni omissa ajatuksissani ja täysin omassa pienoisessa maailmassani, enkä tahdo häiriötekijöitä.
Välillä tulee mieleen olisiko kannattanut syntyä autistiseksi.

Epäsosiaalisuuden voisin sanoa perineeni äidiltäni, hän oli nuoruudessaan aivan saman kaltainen.
Mutta joskus taannoin tapasin roikkua ystäväni kanssa kaupunkimme keskustassa aivan vaan aikaa tappaen.
Edellinen kesä meni tutustuen uuteen jengiin, ja viettäen niiden ihmisten kanssa aikaa alkoholin yhteydessä. Nykyään karttelen kyseistä porukkaa melko lailla, en nimittäin enää jaksa sitä smalltalkia ja teennäisyyttä, joka pulpahtaa pintaan heti 5min. sisään. Voisin sanoa että tuo porukka ahdistaa itteäni helskutin paljon ja palkaksi saa vain paniikkikohtauksen.

Nykyänsä, jos hyvin käy pääsen joskus viikonloppuisin tutustumaan sisareni ystäviin, jotka ovat todella hyvää seuraa.
Tosin heidän näkökulmastaan olen luultavasti pelkkä möhkäle, joka seuraa tilannetta syrjempää ja nauraa ennen aikojaan.
Mutta siitä viis, kunhan sulattavat seurani jotenkin, koska minä nautin suunnattomasti päästessäni heidänseuraan, vaikken siltä vaikuttaisikaan.

Ajankuluksi on varattu televisio, juomia, kitara, musiikkia ja mielikuvitus.
Meinaan omia filosofioitaan on kiva vaihtaa heidän kanssaan.
Kunhan vain ollaan ja nauretaan, sekoillaankin hieman ja eletään hetkessä.

Ohhoh, tulipa tästäkin töks töks viesti.
No, pistetään sunnuntain piikkiin.

"Meitä tallustaa tällä planeetalla kuusi miljardia, kuusi miljardia pienempää maailmaa yhden isomman pinnalla. Jokainen oikea eepos, täynnä tragediaa, ja voittoa, hyvää ja pahaa."

• Vastaa
Yleensä vaan että mennään jollekkin käymään tai jos on enemmän puhuttavaa nii jäädään vaikka yöksi.
Toinen tapa, kun kaverini tykkäävät käydä kylällä,( minä en) niin saatan JOSKUS mennä heitä sinne moikkaamaan mutta suksin aika nopeeta pois sieltä, koska siellä ei nää muitakun juopuneita, kakaroita, meinaan tarkoitan todella kakaroita. 12 vuotiaatkin jo täydessä menossa jeejee alkoholi.
Ei sitä jaksa katsella.

And there is another corpse under my bed. Can you take it away? Why do i ask? I know that, you can't do it.

• Vastaa
Kavereitten kans (ne harvat muutamat jotka asuu jäkes) painutaan vaan pihalle käveleen ja puhumaan ******, mennään ehk kattoo jotai hubaa sarjaa... Enimmäkseen kuitenkin istun vaan koneel ja jumitan ja juttelen kavereitten kans ku kavereit on enempi jäken ulkopuolel... Sit joskus ku niit muita tapaa, ni se on jotai kahvilla käyntii tai shoppailuu tai sit meen jollekki frendil yöks... Jotenki vaa tuntuu et on ruvennu kaveripiirit supistuu... :/

Aequat omnis cinis...

• Vain yhteisön jäseneksi liittyneet käyttäjät voivat lähettää viestejä tänne. Ilmoita käyttäjätunnuksesi ja salasanasi ennen viestin lähettämistä, tai liity ensin jäseneksi.