Gootti.net

riippuvuudet julki ?

Kirjoittanut: blackie (Jäsen)
  • Arvo: Mahtigootti
  • Lähetetty: 31.03.2007 13:17
Oon ihan kyllästyny Fazerin suklaaseen, sitä on tullu syötyä aivan liikaa! Nyt parasta suklaata on geisha <3
Kirjoittanut: M Chaosbreather (Nimetön)
  • Lähetetty: 31.03.2007 14:15

Lainaus: blackie

Nyt parasta suklaata on geisha

Geisha on kans yksi lemppareista!
Kirjoittanut: kaukamieli (Jäsen)
  • Arvo: Edistynyt
  • Lähetetty: 31.03.2007 14:34
Juu, Geishasta tykkään miäkin Tupakasta ja kahvista olen riippuvainen. Ja voin melkein sanoa että puhelimestakin. En sen takia että soittaisin sillä tai odottaisin että joku soittaa minulle, vaan koska siinä on kello sekä laskin.tottakai vähän orpo olo kun lähtee ilman puhelinta duuniin. n. 9h ilman omaa puhelinta päivässä on jo aika paljon. Ja olen huomannut että ainakun puh. ei ole mukana, tulee tarve soittaa jonnekin tai kun menee kotiin ja katsoo puh. niin siihen on tullut puheluita ja viestejä. tietenkään silloin kukaan ei soittele kun puh. on mukana
Kirjoittanut: raavittu (Aktiivi)
  • Arvo: Mahtigootti1500
  • • Muokkasi: raavittu
  • Lähetetty: 31.03.2007 14:45
tupakka. jäätelö (classicin perinteinen <3). puuteri (kiiltävä naama ei oo kiva...). hiusharja (mun tukka vaatii huomiota kokoajan,ku se on niin tuuhea ja ärsyttävä). kännykkä. ja laukku on oltava aina mukana, minne vaan sitten meneekään. Niin ja tää foorumi ja iiärseekalleria ja oikea IRC.
Kirjoittanut: Valkyria (Aktiivi)
  • Arvo: Mahtigootti++
  • • Muokkasi: Valkyria
  • Lähetetty: 31.03.2007 15:48
mul suklaa ja kofeiniriippuvaisuus. juon koko viikon pelkästään kofeinia ja en edes koske veteen vihaan vettä yäks maistuu erittäin pahalla. mut kofeinia menee litroittan joka päivä. ja loppuviikosta sit kärsin kofeininyliannostuksesta eli kädet tärisee ja sen semmoista

niin ja en voi mennä missään tapauksessa ulos ilman soitinta ja hiukset kii. en mee minnekkään jos hiukset on kii aina pakko piiloutua hiusteni alle
Kirjoittanut: Gothic13 (Jäsen)
  • Arvo: Asiantuntija
  • Lähetetty: 13.04.2007 07:24

Lainaus: raavittu

iiärseekalleria

huuu..toi sana nosti kylmät väreet selkää
Kirjoittanut: Lilith (Aktiivi)
  • Arvo: Mahtigootti+
  • Lähetetty: 30.04.2007 09:15
Minusta on tässä viime aikoina alkanut tuntua että olen sokeririippuvainen. Joka päivä jotain makeaa, nytkin syön täytekakkua aamupalaksi. Kamalaa, mutta Fazerin sininen on hyvää...
Kirjoittanut: Satyricona (Jäsen)
  • Arvo: Asiantuntija
  • Lähetetty: 30.04.2007 09:50
- pepsi max
- tee
- irtokarkit
- fun light-mehu
- omenat ja luumut
Kirjoittanut: FilthyMannequin (Aktiivi)
  • Arvo: Mahtigootti
  • Lähetetty: 30.04.2007 11:42
Mulla on ainaki aina pakko nähä kavereita, muuten alkaa ahistamaan. Varsinki niitä, joita näkee tosi harvoin. Siis esim. viikonloppuina ja sillon ku oon jo jonkun muun kaverin kanssa jossain. Aina tekis mieli pyytää joku meiän kanssa hengailemaan jossai.
Kirjoittanut: FrozenCorpse (Aktiivi)
  • Lähetetty: 30.04.2007 12:51
Netti, juustosnacksit, karkki, eläimet, musiikki, meikit, vaattet.. eeh...
Viesti

Vaihda maisemaa

Uutta! Nyt voit ahtaa Gootti.netin kännykkäänkin. Palvelun uusimmat uutiset ja suositun keskustelualueen tuoreimmat viestit löytyvät nyt myös kevytversiona mobiililaitteille suunnatussa Gootti.mobi-palvelussa.

• Goottifoorumia selaa 1 vakoilijaa ja 0 jäsentä . Kävijäennätys tehtiin 17.09.2015 09:50, jolloin paikalla oli väkeä yhteensä 362 henkeä!
Järjestä treffit