Gootti.net

riippuvuudet julki ?

Kirjoittanut: Wormboy (Jäsen)
  • Arvo: Mahtigootti
  • Lähetetty: 18.05.2013 00:29
SUKLAA.
Kirjoittanut: Sad Angel (Jäsen)
  • Arvo: Asiantuntija
  • • Muokkasi: Sad Angel
  • Lähetetty: 23.05.2013 15:50

Lainaus: Wormboy

SUKLAA.

yhdyn edelliseen puhujaan.
Kirjoittanut: savurenkaita (Jäsen)
  • Arvo: Edistynyt
  • Lähetetty: 20.03.2015 15:51
- Tupakka on se pahin. Sellaset 8 vuotta tullut poltettua, ei minkäänlaista motivaatiota lopettaa. Ennen polttelin ihan tehdastupakkaa mut nyt kun oon täysi-ikäinen ja äiti ei anna enää viikkorahaa ja pitää maksaa vuokra etc. siirryin sätkään, käärin siis itse.
- Alholiakin kuluu huolestuttavan paljon. Kyllähän se alkoholismi on ihan virallinen diagnoosi, jonka sain kun kävin osastolla pyörähtämässä. Olen myös lääkärin mukaan narkomaani, vaikka en koukussa huumeisiin olekaan (nytkin on mennyt yli kuukausi ilman opiaatteja!).
- Nyt viime aikoina on alkanut kyllä pregabaliini (lyrica siis) maistumaan vähän liian hyvältä. On vaan välillä niin kiva olla ilonen ja positiivinen ja sosiaalinen höpöttäjä, ilman mitään jännityksiä! Mutta koukussa en ole, ei tuu refloja jos oon ilman pidemmänkin aikaa.
Kirjoittanut: Muffin (Jäsen)
  • Lähetetty: 21.03.2015 21:56

Lainaus: Sad Angel

SUKLAA.

yhdyn edelliseen puhujaan.
Sama. Varsinkin Kinder maxi patukat
Kirjoittanut: Mirilla (Jäsen)
  • Lähetetty: 29.03.2015 12:00

SUKLAA.
Ja kahvi (vaikka mukista melkein puolet onkin maitoa)
  • Lähetetty: 31.03.2015 10:53

Lainaus: Mirilla

SUKLAA.
Ja kahvi (vaikka mukista melkein puolet onkin maitoa)
Suklaa ja kahvi, kyllä!
Kirjoittanut: Roudatar (Aktiivi)
  • Arvo: Platinagootti+
  • Lähetetty: 04.04.2015 11:26

Lainaus: Muffin

Sama. Varsinkin Kinder maxi patukat
KYLLÄ! Tosin rainbowlla on omana versiona Milkkis-patukat jotka on vähän edullisempia mutta miun mielestä ihan yhtä hyviä. Toinen mitä on tullut mussutettua ihan liikaa viimeaikoina on Jaffa-keksit ja varsinki vadelma- ja kuningatartäytteiset.
Kirjoittanut: Dagonist (Jäsen)
  • Lähetetty: 06.04.2015 23:18
Jaha, eiköhän se tupakki ja energiajuomat ole se mun riippuvuus.. Joskus tuli kahvia litkittyä pariki pannullista päivässä, mut sit jostain mystisestä syystä vähensin sen tinttaamista radikaalisti.. Hyvä jos nykyään menee 2 kupillista tsufeeta viikossa ja heti se lyö mun pakin sekasin ja rupee röpeltää. Tuntuu kuin meinais narahtaa paskat housuun Energiajuomaa saattaa mennä se 4-5 tölkkiä päivässä ja röökiä palaa tiheeseen tahtiin, pitänee koittaa sitte syksymmällä seki lopettaa, kun keuhkot muutenkin paskana.
Kirjoittanut: Karma (Jäsen)
  • Lähetetty: 12.04.2015 22:16
Netti, kahvi ja suklaa. Nettiriippuvuus oli pahimmillaan ala-asteen lopusta aina ammattikoulun alkuun saakka, mutta nyt (vaikka minulla onkin oma läppäri asuntolassa) olen päässyt irtaantumaan netistä todella hyvin, ja käytän tietokonetta enää vain viikonloppuisin, ja silloinkin hillitysti. Tai no mitä nyt tunneilla ja asuntolassa teen muutaman koulujutun koneella, mutta siihen se sitten jääkin.
  • Lähetetty: 14.04.2015 14:11
Nettiriippuvutta on myös mulla ollut, ala-asteen lopulta yläasteen loppuun. Ammattikoulussa helpotti kun sain kavereita, olinkin koko ajan menossa niin ei ehtinyt koneella olla paljoa. Nykyään käytän nettiä ihan hillitysti, mitä nyt tässä työttömänä tulee aikaa tapettua pelaamalla nettipelejä (bubble shooter) ja selaamalla tumblria.
Viesti

Vaihda maisemaa

Uutta! Nyt voit ahtaa Gootti.netin kännykkäänkin. Palvelun uusimmat uutiset ja suositun keskustelualueen tuoreimmat viestit löytyvät nyt myös kevytversiona mobiililaitteille suunnatussa Gootti.mobi-palvelussa.

• Goottifoorumia selaa 1 vakoilijaa ja 0 jäsentä . Kävijäennätys tehtiin 17.09.2015 09:50, jolloin paikalla oli väkeä yhteensä 362 henkeä!
Järjestä treffit