Gootti.net

riippuvuudet julki ?

Kirjoittanut: Ukuli (Jäsen)
  • Arvo: Asiantuntija
  • Lähetetty: 26.09.2006 14:23
Riippuvuuksia... Hmm-mmm *miettii* Manga ja anime, piirtäminen, hyvä musiikki, suklaa, lukeminen, jotkut tietokonepelit, deviantti. Siinäpä muutamia.
Kirjoittanut: Kahleet (Jäsen)
  • Lähetetty: 26.09.2006 17:50
Kuulostaa ehkä oudolta, mutta olen tanssista riippuvainen. Ihan pakko tanssia joka päivä! Sen siitä saa kun on tuota tullut jo monta vuotta harrastettua. Olen myös jossain määrin peili riippuvainen, miten itsekkäältä ja pinnalliselta se kuulostaakin.
Kirjoittanut: Haudattu Banaani (Jäsen)
  • Arvo: Edistynyt
  • Lähetetty: 26.09.2006 20:37
Suklaa <3 Musiikki <3 Kone <3 Pimeys <3 Eiköhän siinä taida olla melkein kaikki
Kirjoittanut: Velvet Grey (Nimetön)
  • Lähetetty: 26.09.2006 20:54
Musiikki, kahvi ja (täyte)lakritsi. Järjestys tosin vaihtelee :P ja mikään ei ole ihanampaa kuin nukkuminen.
Kirjoittanut: Iiriva (Miss Halloween 2006 & 2007)
  • Lähetetty: 28.09.2006 19:59
Lainaus: Velvet Grey mikään ei ole ihanampaa kuin nukkuminen.

keksinpäs riippuvuuksia! nukkuminen on ihanaa paitsi jos näkee painajaisia. hömph.

hhhmmmm... joka päivä mun on PAKKO piirtää enemmän tai vähemmän, ees tuhertaa jotain. muuten ei tuu mitään. laulelen myös joka päivä
Kirjoittanut: Siikakala (Jäsen)
  • Lähetetty: 29.09.2006 11:56
hmmh, kofeiini (jossain määrin epäsäännölisesti ainakin), tietone, tyttöystävä tietenkin hmmh, nahkasta ("käden ulottuvilla" pitää aina olla jotain nahkaista).... hmmmh anime jossain määrin, mutta se mistä olen eniten riippuvainen on migreenin estolääkitys, sitä ilman elämä on yhtä tuskaa.
Kirjoittanut: Verikynsi (Jäsen)
  • Lähetetty: 29.09.2006 15:17
Tuoremehu.

Musiikki.
Kuuntelen lähes koko ajan musiikkia. Olen erittäin riippuvainen Malice Mizeristä. En kuuntele heitä joka päivä, mutta aina netissä olessani minun on katseltava heidän kauniita kuviaan.
Kirjoittanut: SaMArA (Jäsen)
  • Lähetetty: 29.09.2006 21:00
Suklaa
Tv
Tee (sitä on pakko juoda vähintään kolme kuppia illassa ja sit ei saa unta)
Kirjoittanut: niisku (Jäsen)
  • Lähetetty: 29.09.2006 22:30
Hmmm..Suurin riippuvuus on todellakin sokeri, se on elämäneliksiiriä mulle!Ja todella pahasta, saattaa mennä päiviäkin kun ei syö muuta kuin esim. karkkeja..Sitten on musiikki mutta en taida pitää sitä niinkään riippuvuutena, koska riippuvuuksiin suhtaudutaan niin usein negatiivisesti"Ilma", sitä on saatava aina vähän päivässä(jos joku tietää mitä tarkoitan)..
Kirjoittanut: Ninni (Järjestäjä & Valokuvavastaava)
  • Lähetetty: 30.09.2006 23:16
No mitäs näitä salailemaan, kun lähinnä historiaani liittyvät. Elin kymmenen vuoden täydellisen huumehelvetin, joten montaa päihdettä ei mieleen tuu, mitä en olis joskus vetänyt. olin ihan maassa joskus 17-vuotiaana, ja elämä oli yhtä vieroitusta ja taas kamaan ratkeamista. No mulla nyt ikääkin on jonkin verran enemmän kuin muilla foorumilaisilla, joten tähän ikään mahtuu lähes kaikki sekoilut mitä nyt yleensä sekoilla pystyy! ja kun se henkikin oli lähteä muutaman kerran, niin sittempäs viisastuin. Ne 10 vuotta oli tosi raskaita, enkä nyt halua alkaa luettelemaan mitä douppia meni milloinkin, irti pääsin tuossa 2003 vuonna. ja tämä seuraava on sitten käsky: Älkää rakkaat ihmiset edes kokeilko mitään, sillä homma karkaa hyvin pian käsistä ja sit se on menoa se. Alkoholia en juurikaan käytä, röökii oon poltellut nyt tasan 10 vuotta säännöllisesti. Mut pääasia on se, et mä selvisin siitä kaikesta. Kaman käyttöhistoriaani en mitenkään puolustele, kunhan olin heikko, masentunut, vaikutuksille altis ja ennen kaikkea tyhmä!!!!
Mut jospa unohdetaan nyt noi kovemman luokan päihteet, niin coca-cola on mulle niin tärkee juttu, et jos sen valmistus lopetettaisiin, hyppisin pitkin seiniä! Jos en saa jonain päivänä edes jotain pirkan halpis-cokista, niin jo tulee reflat Ja jos multa menis kuulo ja tuijottasin täyttä cd-telinettä, hyppäisin varmaan katolta alas.
Viesti

Vaihda maisemaa

Uutta! Nyt voit ahtaa Gootti.netin kännykkäänkin. Palvelun uusimmat uutiset ja suositun keskustelualueen tuoreimmat viestit löytyvät nyt myös kevytversiona mobiililaitteille suunnatussa Gootti.mobi-palvelussa.

• Goottifoorumia selaa 1 vakoilijaa ja 0 jäsentä . Kävijäennätys tehtiin 17.09.2015 09:50, jolloin paikalla oli väkeä yhteensä 362 henkeä!
Järjestä treffit