Gootti.net

riippuvuudet julki ?

Kirjoittanut: Cassandra (Jäsen)
  • Arvo: Edistynyt
  • Lähetetty: 20.04.2011 01:35
Listojen kirjoittaminen! Teen listoja mitä yksinkertaisimmista asioista, esim. mitä teen kun herään, missä järjestyksessä luen kirjat etc.

Yksi pahimmista riippuvuuksistani on kuitenkin tietokone. Olen täysin hukassa, jos en pääse koneella viettämään paria tuntia päivittäin ja tottakai käden ulottuvilla on aina pakko olla jotain juotavaa koko ajan, mieluiten vettä.
Kirjoittanut: Tiragen (Nimetön)
  • Lähetetty: 20.06.2011 14:17
Kahvi ja tupakka, ah mikä combo Molempien em. kulutus on tällä akalla melkoista, perkeleen tanssijoiden ammattitaudit, ei synny minkäännäköstä taidetta jos ei saa välistä pitää kunnon tuumailutupakkataukoa. Tosin voishan sen ressin johkain muuhunkin purkaa ko tupakkiin ja kahviin... Noiden lisäksi olen riippuvainen nykytanssi-improsta, baletin kovakärkisistä tossuista koska ne on vaan niin perhanan kivat, suihkusta, hiilihydraateista (kaiken lisäks niistä huonoista hiilareista, hihi hups), suklaa on kans ikuinen ystävä. Listaa vois jatkaa vaikka ja kuinka!
Kirjoittanut: Morso (Jäsen)
  • Arvo: Asiantuntija
  • Lähetetty: 21.06.2011 22:20
Lenkkeily. Jos en pääse kunnon lenkille esim. pariin päivään, olen erittäin, eriättäin pahantuulinen.

Tietokone. Viikonlopun voin olla joten kuten ilman konetta, mutta vaikeaa se on.

Erilaisten pintojen koskettaminen ja hajujen haisteleminen. Jos näen joltain jännältä näyttävän jutun, minun on melkein pakko koskettaa ja haistaa sitä. Onneksi voin kuitenkin pidättää itseäni julkisilla paikoilla...
Kirjoittanut: Zevil (Jäsen)
  • Arvo: Tulokas
  • Lähetetty: 22.06.2011 13:27
Hmm...
Aspartaami riippuvuus. Aina on saatava cola zeroa.
Kirjoittanut: fanget sjel (Jäsen)
  • Lähetetty: 22.06.2011 14:13

Lainaus: Cassandra

Yksi pahimmista riippuvuuksistani on kuitenkin tietokone. Olen täysin hukassa, jos en pääse koneella viettämään paria tuntia päivittäin ja tottakai käden ulottuvilla on aina pakko olla jotain juotavaa koko ajan, mieluiten vettä.

Lainaus: Morso

Lenkkeily. Jos en pääse kunnon lenkille esim. pariin päivään, olen erittäin, eriättäin pahantuulinen.

Samat minulla. Nytkin vesikuppi tuossa vieressä... nam.
Kirjoittanut: mustakynsi (Jäsen)
  • Lähetetty: 26.07.2011 23:27
Musiikki on ehkä sellanen asia jota en pysty olla kuuntelematta joka päivä.yleisissä kulkuneuvoissakaan en osaa kovin hyvin olla ilman mp3:sta joka peittää osittain kaiken muun tausta mölyn.Uskallan kutsua itsenäni "musiikkiholistiksi" joka tarvitsee joka päiväsen "musiikki annoksensa". Toinen on kyllä kuntosali joka on musiikin ohella ollut asia jota ilman en pystyis kovin montaa päivää olemaan ilman. Heti jos en ole päässy pitkään aikaan salille alkaa joka paikkaan sattumaan.ainoo lääke siihen on mennä salille hikoilemaan ja rentoutua sen jälkeen saunassa
Kirjoittanut: Platinum (Jäsen)
  • Lähetetty: 27.07.2011 13:06
Kahvi, tupakka ja olut (elän siis terveellisesti). Olutta nyt ei päivittäin, tai edes viikoittain tule nautittua mutta en selviäisi jos en olisi tietoinen että sitä saa jopa lähikaupasta, joka päivä ja minulla on mahdollisuus sitä saada kun niin haluan. Voisi kai sanoa että olen myös jollain tapaa riippuvainen lemmikeistä, kun on tottunut siihen että aina on kotona ollut lemmikkieläimiä ja onhan se nyt ihanaa kun on aina joku kotona odottamassa ja jotenkin se tekee (ainakin minulle) asunnosta kodin kun siellä on joku pieni ja karvainen otus pyörimässä. Tulee jotenkin vajaa olo jos ei pääse piiitkään aikaan viettämään aikaa eläinten kanssa ja pitämään sylissä

Niin, onhan sitten vielä nuo tatuoinnit ja lävistykset. On aivan pakko saada tasaisin väliajoin uutta ja lisää! Harmi kun on niin kallista.
Kirjoittanut: mustakynsi (Jäsen)
  • Lähetetty: 27.07.2011 13:25

Lainaus: Platinum

riippuvainen lemmikeistä, kun on tottunut siihen että aina on kotona ollut lemmikkieläimiä ja onhan se nyt ihanaa kun on aina joku kotona odottamassa ja jotenkin se tekee (ainakin minulle) asunnosta kodin kun siellä on joku pieni ja karvainen otus pyörimässä. Tulee jotenkin vajaa olo jos ei pääse piiitkään aikaan viettämään aikaa eläinten kanssa ja pitämään sylissä

Täytyy kyllä yhtyä tohon ihan täysin Itsellä on neljä kissaa ja joskus kun ovat olleet äitini kanssa mökillä ja itse ollut yksin kotona.niin koti ei ole tuntunut kodilta..ilman sitä että välillä kuuluis hiekkalaatikon kuopimista tai vanhimman kisun kuorsausta
Kirjoittanut: God Of Wind (Jäsen)
  • Lähetetty: 11.08.2011 14:21
olen addiktoitunut kitaransoittoon, perhokalastukseen, Dr.pepperiin ja itteni nolaamiseen yleisillä paikoilla.
Kirjoittanut: Onnetontar (Jäsen)
  • Lähetetty: 11.08.2011 16:09

Lainaus: God Of Wind

kitaransoittoon

Äh, nyt taas semmonen viikko menossa, että ketuttaa ku jotkut osaa soittaa kitaraa tosi hyvin ja mie en osaa mittää vaikka kitara ollu vaik kui kauan. Sori offia.

Limuun olen kyllä riippuvainen. Nyt kun on limut kotoota loppu niin alan kohta seota, onneks tänään käytiin pizzeeriassa ja sieltä sai limu tölkin. Huhhuh, rankkaa...
Viesti

Vaihda maisemaa

Uutta! Nyt voit ahtaa Gootti.netin kännykkäänkin. Palvelun uusimmat uutiset ja suositun keskustelualueen tuoreimmat viestit löytyvät nyt myös kevytversiona mobiililaitteille suunnatussa Gootti.mobi-palvelussa.

• Goottifoorumia selaa 2 vakoilijaa ja 0 jäsentä . Kävijäennätys tehtiin 17.09.2015 09:50, jolloin paikalla oli väkeä yhteensä 362 henkeä!
Järjestä treffit