Gootti.net

Ajankohtaista 1/2020: Foorumi on toistaiseksi vain lukumoodissa. Uusien viestien tai viestiketjujen lähettäminen ei ole mahdollista. Jäseneksi liittyminen ei ole mahdollista. Vanhat jäsenet voivat kirjautua sisään ja lukea sekä vastaanottaa yksityisviestejä, sekä päivittää profiilinsa tietoja.

riippuvuudet julki ?

Kirjoittanut: Iiriva (Miss Halloween 2006 & 2007)
  • Lähetetty: 15.03.2012 18:35
Nyt kun olen lopettanut tupakoinnin (hyvä minä!) olen alkanut juoda Coca-colaa jumalattomia määriä, litratolkulla viikossa. Energiajuomia sentään juon nykyään melko vähän enää, mutta cokista tosiaan nyt joka päivä. Toisaalta, tällä menolla se stoppi kyllä vielä tulee, ja sitten en enää edes siedä cokista. Kait tämä on normaalia toimintaa kerta menin tupakoinnin lopettamaan.
Kirjoittanut: Azrael (Aktiivi)
  • Arvo: Mahtigootti1500
  • Lähetetty: 15.03.2012 21:22
Joku ihmeellinen sivuriippuvuus sitä varmaan tulee kehiteltyä itsekin kun saan itseäni niskasta kiinni sen verran että päätän sauhuttelun loppuvan. Tullut sitäkin nyt harkittua kun siskokin on onnistunut tupakasta eroon pääsemään ja on sentään polttanut mua kauemmin.
Kirjoittanut: iPOP (Jäsen)
  • Arvo: Mahtigootti
  • Lähetetty: 23.07.2012 00:18
addiktiot?

nolojen juttujen tekeminen ja
Kirjoittanut: Kuolonenkeli (Nimetön)
  • Lähetetty: 23.07.2012 00:21
Riippuvuudet? Facebook ja tää foorumi eli
Kirjoittanut: Wormboy (Jäsen)
  • • Muokkasi: Wormboy
  • Lähetetty: 28.07.2012 14:35
Musiikki. Jos näen kaupassa jonkun hyvän levyn ja en saa sitä jostain syystä ostettua, se asia voi häiritä minua tosi kauan. Ärsyttää vieläkin, kun oli kirpparilla Burzumin seinälippu, ja en ostanut sitä, koska en kuunnellut sitä vielä sillon. Kaksi viikkoa sen jälkeen kuulin Det Som Engang Var:in, olisi pitänyt ostaa se lippu.
No näin yleensä internet, tulen hulluksi jos en pääse nettiin.
Tää on kans outo, kännykkä. En koskaan soita kenellekkään enkä vastaa puhelimeen, ajatuskin puhelimessa puhumisesta ahdistaa. Silti säikähdän ihan älyttömästi jos se ei ole taskussa.
Kirjoittanut: iPOP (Jäsen)
  • Lähetetty: 28.07.2012 16:47
miksiköhän tietokone on nykyään niin monelle "riippuvuuden kohde"?
Kirjoittanut: Rozette (Jäsen)
  • Arvo: Tulokas
  • Lähetetty: 28.07.2012 19:38
datanomi ilmoittautuu täältä ;3

no näit asioita on aika paljon.. ahdistun jos en pääse toteuttaa niitä joka pvä / kerran kuukauteen edes
- eläinten kanssa oleminen / lenkkeily koiran/ponin kanssa.. :p
-dataaminen, nykysin tän foorumin stalkkaus pääasiassa.
- piirtäminen & valokuvaus
- shoppailu oon jonkun sortin himohamstraaja..

keksin jonkun mahtavan idean, mutta.. ei ole paperia/kameraa käsillä niin sitten se jää, sitten se risoo -.- ..
Kirjoittanut: goottityttö 18 (Jäsen)
  • Arvo: Edistynyt
  • Lähetetty: 04.05.2013 19:05
outo riippuvuus ainkun menen kauppaan mun on pakko ostaa koirille kaulapantoja,hihnoja, siis joka kerta tulee kaupasta 2 pantaa mukaan en vaan pysty olla ostamatta vaikka olisikin rumia olenko oikeesti hullu jos omista 20 pantaa ja 5 fleksiä,5 valjaat en pysty hilitä itteeni jos menen kauppaan vaan jok akerta ostan jotakin koiralle
Kirjoittanut: SinKid (Jäsen)
  • Arvo: Edistynyt
  • Lähetetty: 04.05.2013 20:47
Voi voi näitä on moonia:

Tee, 70% tumma suklaa maustettuna mieluiten, sokeri, kakut, leivokset, lukeminen (se että lukee viikossa 2-3 kirjaa paksuus n.500 sivua, joskus enemmän riippuen sivumäärästä) on jonkin näköinen addiktio!? D, värit, tyhjät vihot (näitä on kaapit pullollaan!).
Kirjoittanut: Shellow (Jäsen)
  • Lähetetty: 05.05.2013 15:58
riippuvaisuus... hmm.
Kyllä valitettavasti kuulun monien tapaan ja olen riippuvainen tietokoneesta ja internet yhteydestä, mutta en kylläkään FB:n tai muun vastaavan sivun takia. Enemmänkin pelejen ja mmorpgn takia

Ja tämä jonkinasteinen escapismi ja peliriippuvuus tulee myös muihinkin konsolipeleihin. Olen viimeaikoina hamstrannut useampia erillaisia PS3 ja PS2 pelejä. (ah materialismi) enkä ole edes pelannut vieläkään kaikkia niistä läpi. (Ei tämä onneksi hallitse silti vielä elämääni ja pystyn vielä hallitsemaan itseäni kohtuuden rajoissa. Pohjalla ollaan kyllä käyty vähän nukkumisen, syömisen ja huonon päivärytmin kanssa, mutta otettu aina itseään uusiksi niskasta kiinni.)

Sitten jotain yleisempiä, kuten tupakan poltto ja kahvi kuuluu jokapäiväseen toimintaani rutiininomasesti. Olen kyllä pitkään aikonut jo lopettaa, mutta kahvista en luovu. (Pitäisi saada jostain se voimapotku persiiseen tupakanpolton lopettamisen kanssa , että onnistuis kertaheitolla rautasella tahdolla ja lujuudella. Aina keksin uusia tekosyitä miksi en voi vielä lopettaa)
Vaihda maisemaa

Uutta! Nyt voit ahtaa Gootti.netin kännykkäänkin. Palvelun uusimmat uutiset ja suositun keskustelualueen tuoreimmat viestit löytyvät nyt myös kevytversiona mobiililaitteille suunnatussa Gootti.mobi-palvelussa.

• Goottifoorumia selaa 1 vakoilijaa ja 0 jäsentä . Kävijäennätys tehtiin 13.04.2020 19:19, jolloin paikalla oli väkeä yhteensä 437 henkeä!
Järjestä treffit