Gootti.net

Ajankohtaista 1/2020: Foorumi on toistaiseksi vain lukumoodissa. Uusien viestien tai viestiketjujen lähettäminen ei ole mahdollista. Jäseneksi liittyminen ei ole mahdollista. Vanhat jäsenet voivat kirjautua sisään ja lukea sekä vastaanottaa yksityisviestejä, sekä päivittää profiilinsa tietoja.

riippuvuudet julki ?

Kirjoittanut: Ninni (Järjestäjä & Valokuvavastaava)
  • Lähetetty: 02.10.2006 00:48
Kukaan ei oo kirjottanu ton mun "suuren sensaatiopaljastuksen" jälkeen! En toki tahtonut ketään kauhistuttaa. Itsehän kyselitte riippuvuuksista, joten kerroin sitten entiset ja nykyiset koukut
Kirjoittanut: MrLuckarin (Aktiivi)
  • Arvo: Mahtigootti
  • Lähetetty: 02.10.2006 05:49
Eihän tuo toki kauhistuttanut, kun kaikenlaista tullut tässä aikojen kuluessa nähtyä. Hyvä vain että olet päässyt asiasta eroon, parempi näin.
Kirjoittanut: Azrael (Aktiivi)
  • Arvo: Mahtigootti1500
  • Lähetetty: 02.10.2006 11:29
Omia riippuvuuksiani ovat kirjallisuus, hyvä musiikki, mangasarjakuvani piirtäminen, liian pitkät yöunet, kofeiini, tupakka, lenkillä käynti ja toreilta ostettavat minttulakritsat.
Kirjoittanut: Lenore (Jäsen)
  • Arvo: Asiantuntija
  • Lähetetty: 03.10.2006 13:37
Tupakka, kahvi ja suklaa.. Ilman noita miusta tulee mörkö ja sitten ei ole kivaa kenelläkään.. Kaikkien edellä mainittujen nauttimisen olen yrittänyt lopettaa, mutta lähipiirin toiveesta aloittanut uudestaan..
Kirjoittanut: tamashii (Jäsen)
  • Arvo: Edistynyt
  • Lähetetty: 04.10.2006 15:28
Suklaa

itseni kiusaaminen joka ilta (<- Älkää kysykö)

ja teen juominen
Kirjoittanut: bloodyangel (Jäsen)
  • Arvo: Tulokas
  • Lähetetty: 04.10.2006 17:40
Mun pahin riippuvuus on suklaa..
Siitä kaverini minua usein kiusaavat..
Kirjoittanut: Denial (Jäsen)
  • Arvo: Edistynyt
  • Lähetetty: 11.10.2006 14:58
Varmaan tuo tupakka on pahin riippuvuuteni. Vaikka siin menee kuluu rahaa niin vietävästi.
Kirjoittanut: Shaft (Inkvisiittori)
  • Arvo: Asiantuntija
  • Lähetetty: 12.10.2006 01:00
Tupakkahan se on varmasti pahin. Tässä tärinöissä viikon verran ollut polttamatta ja tarkoitus etten poltakaan. Huhhuh, en muistanutkaan että se näin vaikeaa on. olin puoli vuotta polttamatta aikaisemmin ja nyt koitan uudestaan. nyt sentään tiedän että miten helposti alkaa polttamaan uudestaan. Ja tietysti on aina helpompi lopettaa kun tietää että siitä saa sievoisen tukun rahaa, ehkä.

Toinen taitaa olla musiikki, joka varmasti jo riippuvuuden rajoilla oleilee. Päivässä tulee kumminkin sellanen 10h kuunneltua musiikkia. 8 töissä ja about 2 kotona.
Kirjoittanut: Tristessa (Aktiivi)
  • Lähetetty: 12.10.2006 09:12
Musiikki, seksi ja viina... tärkeysjärjestyksessä...
Kirjoittanut: liothe (Nimetön)
  • Lähetetty: 12.10.2006 15:39
Lainaus: Shaft Tässä tärinöissä viikon verran ollut polttamatta ja tarkoitus etten poltakaan. Huhhuh, en muistanutkaan että se näin vaikeaa on.

Tsemppiä kovasti. Kyl sä pystyt siihen. Myöhemmin on varmasti kiva huomata, että voi sijoittaa aivan toisaalle rahansa kuin tupakkaan. Ja terveyskin säästyy ainakin siltä oisin, ettet hommaa keuhkoihisi ehdointahdoin syöpää.
Vaihda maisemaa

Uutta! Nyt voit ahtaa Gootti.netin kännykkäänkin. Palvelun uusimmat uutiset ja suositun keskustelualueen tuoreimmat viestit löytyvät nyt myös kevytversiona mobiililaitteille suunnatussa Gootti.mobi-palvelussa.

• Goottifoorumia selaa 1 vakoilijaa ja 0 jäsentä . Kävijäennätys tehtiin 13.04.2020 19:19, jolloin paikalla oli väkeä yhteensä 437 henkeä!
Järjestä treffit