Gootti.net

Ajankohtaista 1/2020: Foorumi on toistaiseksi vain lukumoodissa. Uusien viestien tai viestiketjujen lähettäminen ei ole mahdollista. Jäseneksi liittyminen ei ole mahdollista. Vanhat jäsenet voivat kirjautua sisään ja lukea sekä vastaanottaa yksityisviestejä, sekä päivittää profiilinsa tietoja.

riippuvuudet julki ?

Kirjoittanut: Melankolia (Jäsen)
  • Arvo: Asiantuntija
  • Lähetetty: 12.10.2006 21:17
tupakka, jota menee miltei sätkäpussi päivässä. poltan törkeitä määriä.
kahvi, monta pannullista päivässä.
ruuassa on pakko olla aina sipulia, valkosipulia ja tabascoa, muuten se on syömäkelvotonta.
hmmm muuta ei juuri nyt tule mieleen.
Kirjoittanut: Shaft (Inkvisiittori)
  • Lähetetty: 09.11.2006 04:04
Wuff, nyt reilu kuukausi taitaapi olla tupakkalakkoa takana. Ja nyt on pahin ohi että ei tee mieli, töissä, ei kotona eikä muuallakaan. Viikonloppuisin joskus on vaikea olla polttamatta kun on liikenteessä.

Yksi juttu tietysti voi olla helpottamassa tätä lopettamista on raha. Aikamoisen summan voin saada jos onnistun lopettamaan ja nostamaan kuntoa hieman.
Kirjoittanut: Doomeri (Aktiivi)
  • Arvo: Mahtigootti
  • Lähetetty: 09.11.2006 16:30
Musiikki ja Suklaa.
Kirjoittanut: poison (Organisaattori)
  • Arvo: Platinagootti+
  • Lähetetty: 09.11.2006 18:03
No mun riippuvuudet on kahvi, pikkusikarit, bentsot ja hyvä ruoka. En ole ajatellut luopua mistään niistä. Lisäksi musiikinteko on mulle huumetta. Onhan niitä, mut en nyt jaksa kaikkia tässä.
Kirjoittanut: Demoni (Jäsen)
  • Arvo: Tulokas
  • Lähetetty: 25.11.2006 12:13
Mistähän minä oon riippuvainen? No, tietyt Ystävät, luonto ja eläimet (on tosi inhottavaa olla kylässä sellaisessa talossa, jossa ei ole yhtään lemmikkiä. Hyvä musiikki ja en pysy hyvällä tuulella jos joudun pukeutumaan tavis vaatteisiin.
Kirjoittanut: lauratar (Aktiivi)
  • Lähetetty: 25.11.2006 19:52
Kahvi, suklaa(konvehdit), musiikki...kahta ensinmainittua yritän silloin tällöin rajoittaa, aina yhtä huonolla menestyksellä.
Kirjoittanut: mayfair (Jäsen)
  • Lähetetty: 08.01.2007 12:04

Lainaus: liothe

aamukahvi on pakko saad

näin mullakin. menee päivä pilalle heti aamusta muuten.
Kirjoittanut: Ninni (Järjestäjä & Valokuvavastaava)
  • Lähetetty: 08.01.2007 14:20

Lainaus: poison

No mun riippuvuudet on kahvi, pikkusikarit, bentsot ja hyvä ruoka.

Ai sullakin noi benzot? Niitä on tullut popsittua 15-vuotiaasta lähtien, eli nyt jo melkeen 13 vuotta. Ei siitä eroon pääse, eikä se mua haittaakkaan, eihän ne vaarallisia ole, kunhan niitä vaan on koko ajan. Mut auta armias jos ei ole, niin sit tulee niin pahat reflat et se olotila saattaa olla hyvinkin vaarallista, varsinkin kun pitää sit pelätä niitä epilepsiakohtauksia.
Oishan elämä niin paljon helpompaa, kun ei olis koukuttanu itteensä mihinkään. Sais olla vapaa. Mut omaa tyhmyyttäni, niistä typeryyksistä saa sit kärsiä loppu elämänsä. Ja sit vielä niiden herskasekoiluvuosien takia toi subuvieroitushoito... Oi miten haluaisin jo päästä siitä ******** eroon!!!! Tein taas kerran tälle vuodelle uudenvuoden lupauksen, et sen on loputtava, mut niinhän oon tehny joka uusivuosi ja täs sitä edelleen ollaan. Sen asian takia oon monet kerrat vihanu itteeni ja välillä ollu niin maassa, et on tehny mieli hyppää partsilta alas tai muuta vastaavaa. Kyllästyttää käyttää AINA niitä käsiverkkoja tai kaiken maailman silkkihansikkaita jotka peittää nää törkeet käsivarret!!! Mut positiivista täs on se, et tänä vuonna todellakin aion pitää sen lupaukseni, ja vannon, et viimeistään loppuvuodesta saan ylpeenä ilmoittaa olevani täysin kuivilla siitäkin riesasta!!!!! Koska kaikista muista aineista pääsin eroon tossa 2003. Vaan toi yks hoito on jatkunu.
Sori et tästä tuli nyt tällasta vuodatusta ja itsesäälipskaa. Haluan vaan painottaa sitä, miten noi aineet pilaa elämän totaalisesti, ettei kukaan kusiskaan mihinkään aineisiin päin!!!! Toivon koko sydämestäni, et muut täällä ootte paljon viisaampia kun mitä mä olin silloin teininä kun aloin häröillä. Olin vasta 13-vuotias! Voi kun sais palata menneisyyteen ja valita tiensä toisin....
Kirjoittanut: lauratar (Aktiivi)
  • Lähetetty: 08.01.2007 15:06

Lainaus: Ninni

Kyllästyttää käyttää AINA niitä käsiverkkoja tai kaiken maailman silkkihansikkaita jotka peittää nää törkeet käsivarret!!!

Näkisitpä mun jalat...

Voi kun sais palata menneisyyteen ja valita tiensä toisin....

Niinpä, minä tiedän aina hienosti jälkikäteen miten olisi pitänyt/kannattanut/voinut toimia
Kirjoittanut: poison (Organisaattori)
  • Arvo: Platinagootti+
  • Lähetetty: 08.01.2007 15:13

Haluan vaan painottaa sitä, miten noi aineet pilaa elämän totaalisesti, ettei kukaan kusiskaan mihinkään aineisiin päin!!!!

En oo ite ,kokeiluja lukuunottamatta, käyttänyt huumeita mutta haluan silti paasata ihmisille, etenkin nuorille että pysyis erossa niistä. Mulla on ollut lähipiirissä (rakastettu) 2000 luvun alussa ihminen joka kuoli joko tarkoituksella tai vahingossa överiin. Kesti kauan selvitä siitä, kun se oli nin hieno ihminen. Joten pois aineet, no bentsot nyt vielä menee...
Vaihda maisemaa

Uutta! Nyt voit ahtaa Gootti.netin kännykkäänkin. Palvelun uusimmat uutiset ja suositun keskustelualueen tuoreimmat viestit löytyvät nyt myös kevytversiona mobiililaitteille suunnatussa Gootti.mobi-palvelussa.

• Goottifoorumia selaa 1 vakoilijaa ja 0 jäsentä . Kävijäennätys tehtiin 13.04.2020 19:19, jolloin paikalla oli väkeä yhteensä 437 henkeä!
Järjestä treffit