Gootti.net

Ajankohtaista 1/2020: Foorumi on toistaiseksi vain lukumoodissa. Uusien viestien tai viestiketjujen lähettäminen ei ole mahdollista. Jäseneksi liittyminen ei ole mahdollista. Vanhat jäsenet voivat kirjautua sisään ja lukea sekä vastaanottaa yksityisviestejä, sekä päivittää profiilinsa tietoja.

riippuvuudet julki ?

Kirjoittanut: Ziggy Stardust (Jäsen)
  • Arvo: Edistynyt
  • Lähetetty: 18.09.2006 16:47
Noloa,mutta olen riippuvainen sipseistä ja naksuista. Mutta pääasiallisesti Pirkka-sipseistä Holiday- tai Ranch-dipin kanssa.

Sekä kiinalaisesta ruuasta!

Sekä taco-liha-tortilloista!
Kirjoittanut: Pudotus (Jäsen)
  • Arvo: Asiantuntija
  • Lähetetty: 18.09.2006 18:53
Kaikenlaisesta makeasta syötävästä, hyvästä musiikista ja luonnosta.

Itseäni en ole jostain syystä kaffeeseen saanut riippuvaiseksi vaikka koko muu suku on kahvinpalvojia ja ihmettelevät miksen minä. Vieläkään.
Kirjoittanut: Iiriva (Miss Halloween 2006 & 2007)
  • Lähetetty: 18.09.2006 20:08
hmmm... totesin juuri, että pidän monenlaisesta, mutta elän ilmankin. ei riippuvuuksia. hah, olkaa kateellisia, te addiktit.
Kirjoittanut: Kuutar (Aktiivi)
  • Arvo: Mahtigootti+
  • Lähetetty: 18.09.2006 21:22
tupakasta olen päässyt eroon, mutta suklaa ja musiikki taitavat olla elinikäisiä kavereita.

myös ystävistä tuntee välillä olevansa todella riippuvainen, kesälomalla saattoi mennä viikko ilman että näki ketään lähimmistä ystävistä, ja tuntui jo että on paljon juteltavaa ja kaipaan vaan jonkun kaltaisensa seuraa.
Kirjoittanut: vuorbi (Jäsen)
  • Lähetetty: 18.09.2006 21:48
Lainaus: Ziggy Stardust naksuista

Tihihiih! Älä ole.

Kofeiinista taidan olla edelleen riippuvainen sekä nykyään myös enenevässä määrin irkistä ja vaihtoehto-wikeihin kirjoittelusta. Mutta hauskaa on, niin että jälkeenpäinkin voi nauraa! Enempää en kerro etten joutuisi oikeuteen
Kirjoittanut: Teme (Jäsen)
  • Lähetetty: 20.09.2006 19:42
Alkoholi. Tulee otettua usein ja liikaa
Kirjoittanut: Chrystalis (Inkvisiittori)
  • Arvo: Mahtigootti1500
  • Lähetetty: 24.09.2006 16:55
Tee, Battery ja työ... Kolme pahinta riippuvuutta. Siitä tietenkään unohtamatta pakkomiellettä käsirautoihin, etc... (:
Kirjoittanut: Rottenicia (Jäsen)
  • Lähetetty: 24.09.2006 21:53
olen materia-addiktiivinen (liekkös sana?)
minun on välillä aivan pakko saada jotain uutta jotta jaksaa, kerran kuussa vähintään... tiedän että tämä kuulostaa hyvin turhamaiselta ja itsekkäältä mut sellanen mie olen

minulla on myös joku ihmeen pakkomielle piirrellä kynsiä ja ihme kiekuroita vihkoihin ja papereihin, teen sitä joskus huomaamattakin... krää, tämmöstää on :P
Kirjoittanut: Chastel (Jäsen)
  • Lähetetty: 24.09.2006 23:55
Minullakin on muuten lähes aina kun istuskelen jossain pakko piirrellä tai tuherrella jotain, jos vain on kynä ja paperia. Ompa tuosta asiasta joskus peruskouluikäisenä huomautettukin, arvelivat etten keskittynyt opetukseen.
Kirjoittanut: nexubus (Nimetön)
  • Lähetetty: 26.09.2006 00:18
Joskus olin materiaan koukussa mutta en enää.

Sanotaan että välillä päihteet vie miestä, varsinkin yksinäisinä kausina. Silloin kun seurustelin niin ei tarvinnut mitään mutta nyt kyllä tulee turhan usein päihteiltyä ja polteltua tupakkaa...

Jostain se mielihyvä on vaan saatava
Vaihda maisemaa

Uutta! Nyt voit ahtaa Gootti.netin kännykkäänkin. Palvelun uusimmat uutiset ja suositun keskustelualueen tuoreimmat viestit löytyvät nyt myös kevytversiona mobiililaitteille suunnatussa Gootti.mobi-palvelussa.

• Goottifoorumia selaa 2 vakoilijaa ja 0 jäsentä . Kävijäennätys tehtiin 13.04.2020 19:19, jolloin paikalla oli väkeä yhteensä 437 henkeä!
Järjestä treffit