Gootti.net

Ajankohtaista 1/2020: Foorumi on toistaiseksi vain lukumoodissa. Uusien viestien tai viestiketjujen lähettäminen ei ole mahdollista. Jäseneksi liittyminen ei ole mahdollista. Vanhat jäsenet voivat kirjautua sisään ja lukea sekä vastaanottaa yksityisviestejä, sekä päivittää profiilinsa tietoja.

riippuvuudet julki ?

Kirjoittanut: Lady Elena (Nimetön)
  • Lähetetty: 13.06.2007 21:22
muahaha...tänne kirjottelu ja ketjujen lukeminen... Hyvä musiikki ja ystävät. Sitten myös kahvi ja suklaa. Hmm, ei liian vaarallisia riippuvuuksia siis. Ehkä lisäisin myös huulirasvan.
Kirjoittanut: M Chaosbreather (Nimetön)
  • Lähetetty: 13.06.2007 21:25

Lainaus: Lady Elena

Ehkä lisäisin myös huulirasvan.

Juu, tuopa unhotui minultakin.
Kirjoittanut: Obscure (Jäsen)
  • Arvo: Edistynyt
  • Lähetetty: 13.06.2007 22:00
Kahvi on hirveää ainetta. Taas ollut lievää päänsärkyä koko päivän kun en ehtinyt juomaan kahvia heti herättyä. Ei se ole edes niin hyvänmakuista että sitä pitäisi litkiä, mutta aina sortuu juomaan. Ja riippuvuus kehittyy mulle ihan hetkessä. Ja huulirasvariippuvuuskin itse asiassa on tällä hetkellä. Muista riippuvuuksista ehkäpä netti, ei sillä että siellä pitäisi roikkua ja olla koneella jatkuvasti, mutta on turvaton olo jos ei pääse lukemaan meilejään eikä hankkimaan tietoa jostakin tärkeästä tai vähemmän tärkeästä.
Kirjoittanut: nocturnal_chimaira (Nimetön)
  • Lähetetty: 14.06.2007 17:35

Lainaus: Obscure

Kahvi on hirveää ainetta

maistoin joskus 6 vuotiaana.. siitäkin jäi jo sellaiset traumat etten enää koskaa haluu maistaa enää
  • Lähetetty: 14.06.2007 17:40
Nam nam, kahvia täytyy saada. Pitäskö ottaa lisää?! Tee on hyvää myös...ja siihen paljon sokuria. Hmm...sokeririippuvuus mul on myös.
  • Lähetetty: 14.06.2007 18:15

Tee on hyvää myös...ja siihen paljon sokuria. Hmm...sokeririippuvuus mul on myös.

Hunajaa enemmin...
  • Lähetetty: 14.06.2007 18:22

Lainaus: M Chaosbreather

Hunajaa enemmin...

Hunaja toimii myös...mut ei löydy kyl tällä hetkel mun ruokakaapista. Siirappia oisi kylläkin...
  • • Muokkasi: M Chaosbreather
  • Lähetetty: 14.06.2007 18:28

Siirappia oisi kylläkin...

Uh, tuliskohan liian siirappimaista, ehkä liian makeaa... ?
Meillä on terveellisempää sokeria kuin tuo vaalea. Ruskeaa intiaanisokeria, eli ruokosokeria.
Me käytetään myös maukeutusta. Monet on ihmettelleet, että onko meillä molemmilla sokeritauti mutta se on vain pelkästään siinä, että yritetään mahdollismman vähän käyttää sokeria. Miehekkeellä kun on suvun mukaan vaara sairastua diabetekseen.
Kirjoittanut: poison (Organisaattori)
  • Arvo: Platinagootti+
  • Lähetetty: 14.06.2007 18:33

Lainaus: M Chaosbreather

Me käytetään myös maukeutusta

Minäkin käytän, mulla on diabetes
  • Lähetetty: 14.06.2007 18:34
Joo, olen kuullut tuosta ruokosokerista. Mistäs sitä saa, kun ei ole kohdalle sattunut?
Mulla on myös suvussa esiintynyt 2.tyypin diabetesta, mutta lähinnä ylipainon ja osittain siitä johtuvan korkean verenpaineen takia. Pieni off-topic tähän väliin...
Vaihda maisemaa

Uutta! Nyt voit ahtaa Gootti.netin kännykkäänkin. Palvelun uusimmat uutiset ja suositun keskustelualueen tuoreimmat viestit löytyvät nyt myös kevytversiona mobiililaitteille suunnatussa Gootti.mobi-palvelussa.

• Goottifoorumia selaa 2 vakoilijaa ja 0 jäsentä . Kävijäennätys tehtiin 13.04.2020 19:19, jolloin paikalla oli väkeä yhteensä 437 henkeä!
Järjestä treffit