Gootti.net

Ajankohtaista 1/2020: Foorumi on toistaiseksi vain lukumoodissa. Uusien viestien tai viestiketjujen lähettäminen ei ole mahdollista. Jäseneksi liittyminen ei ole mahdollista. Vanhat jäsenet voivat kirjautua sisään ja lukea sekä vastaanottaa yksityisviestejä, sekä päivittää profiilinsa tietoja.

riippuvuudet julki ?

Kirjoittanut: kuina (Jäsen)
  • Arvo: Asiantuntija
  • Lähetetty: 08.09.2007 16:20
Kahvi
Musiikki
Ampuminen
ja sit jotaki muuta
Kirjoittanut: Nemesis (Nimetön)
  • Lähetetty: 20.10.2007 23:22
rööki,sipsit, saippuasarjat.
Kirjoittanut: Evelyn (Aktiivi)
  • Arvo: Mahtigootti+
  • Lähetetty: 21.10.2007 19:47
Kahvi, suklaa , netti, elokuvat, kirjat ja tiivistemehu
Kirjoittanut: Zeitgeist (Jäsen)
  • Arvo: Asiantuntija
  • • Muokkasi: Zeitgeist
  • Lähetetty: 21.10.2007 21:39
Musiikki, internet, tee (tällä hetkellä Lidlin ruusunmarjatee, ollut kesäkuusta asti), yksinolo, suklaa. Nuo on ne suurimmat.

Niin joo, ja teh ultimeit guilty pleasure: Demi.fi!

//Edit: Niin joo 2, Salkkarit.
Kirjoittanut: nocturnal_chimaira (Nimetön)
  • Lähetetty: 21.10.2007 21:52
Naiset !

joo oli pakko pistää
Kirjoittanut: Lotus (Aktiivi)
  • Arvo: Mahtigootti
  • Lähetetty: 21.10.2007 21:58

Lainaus: Zeitgeist

Niin joo, ja teh ultimeit guilty pleasure: Demi.fi!

Onko pokkaa tunnustaa nickiä? Täällä toinen ultimeit guilty pleasuren myöntävä demittäjä

En muista olenko vastannut tähän jo, mutta huulirasva, netti, yksi ystävä suklaa ja frezza mocca. noista olen oikeasti riippuvainen... niin ja musiikki mutta se on jo itsestäänselvyys.

anteeksi kirjoitusvirheet ja pienet alkukirjaimet: Mua väsyttää.
Kirjoittanut: DarkMessiah (Aktiivi)
  • Lähetetty: 28.10.2007 23:59
Netti, musiikki ja jostain ihme syystä jäätee.
Kirjoittanut: Myria (Aktiivi)
  • • Muokkasi: Myria
  • Lähetetty: 29.10.2007 15:35
Tupakka -ei, alkoholi -ei, huumeet -ei, kahvi -ei... Mun riippuvuudet on terveellisemmästä päästä, kuten maito (aamu EI ala ilman paria maitolasillista ), musiikki, korttipelit kavereiden kanssa. Ja sitten tietokone, pakko myöntää. Ja etenkin se netti. Ja Suosikin nettisivut, siellä mä surfaan enemmän kuin pitäisi
Kirjoittanut: Deadboy (Aktiivi)
  • Lähetetty: 29.10.2007 15:37
Kamalia riippuvuuksia teillä! Kuolette varmaan ennen kuin täytätte 30, sen verraan helvetillistä menoa! Paheksun!
Kirjoittanut: Necroerotica (Jäsen)
  • • Muokkasi: Necroerotica
  • Lähetetty: 29.10.2007 16:27
Vaatteiden, meikkien, musiikin ym. ostaminen ja jotkut huumeet. Lisätään vielä, että colalight.
Vaihda maisemaa

Uutta! Nyt voit ahtaa Gootti.netin kännykkäänkin. Palvelun uusimmat uutiset ja suositun keskustelualueen tuoreimmat viestit löytyvät nyt myös kevytversiona mobiililaitteille suunnatussa Gootti.mobi-palvelussa.

• Goottifoorumia selaa 2 vakoilijaa ja 0 jäsentä . Kävijäennätys tehtiin 13.04.2020 19:19, jolloin paikalla oli väkeä yhteensä 437 henkeä!
Järjestä treffit