Lainaus: Kaihomieli
Olen hyvin riippuvainen teestä. Joka päivä on saatava vähitää yksi kuppi teetä tai muuten ei elämästä tule yhtään mitään.
Kiva et jollain on sama riippuvuus! Mä satun oleen sellasta helposti koukuttautuvaa tyyppiä, ja viime syksynä kun yks frendi muutti, niin se anto mulle puoliväkisin kauheet teelastit ja monta pakettia näkkileipää. No siinähän kävi sit niin, et mä aloin keittää sitä teetä pitkin päivää (seassa oltava 5 lusikallista sokeria ja maitoo) ja sen teen kera narskuttelin sitä näkkäriä. No se meni sen verran överiks, et nyt mulla on oltava koko ajan kaapissa näkkileipää, teetä ja maitoo, tuun hulluks muuten ja alan räyhää avomiehelle! Heti kun herään pistän teen kiehumaan, ja siitä heti puolen tunnin päästä keitän lisää ja tää jatkuu säännöllisesti iltaan asti. Sit mul on vielä sellanen "yöteehetki", jolloin mä haluun olla olkkarissa yksin, kuunnella jotain synkkää valitusta dvd:ltä, juoda teetä ja polttaa röökiä. Monet on sanonu mulle et tee kovettaa vatsaa eikä oo muutenkaan mitenkään terveellistä, mut mun korviin se kuulostaa ihan tyhjänpäiväiseltä verrattuna esim aiempien vuosien huumehelvettiin ja tän hetkiseen subu- ja benzokoukkuun. Ymmärrän jos joku valittaa niistä, mut antaisivat mun nyt saatana juoda edes teeni rauhassa (näkkärin kera tietty)

Mut tänä vuonna oon päättäny pitää sen uudenvuoden lupaukseni, ja vähentää hiljalleen kaikkee ja lopettaa sit lopulta kokonaan. Koskee myös röökinpolttoa. En haluu näyttää vanhalta kurpalta, koska pistän kohteliaisuuden piikkiin ne kaikki jutut kun multa kysytään ärrältä paperit kun ostan röökii. Jotku on sanonu et näytän 14-vuotiaalta, huhhuh!! Mut koska oon polttanu 10 vuotta ja mä oon varmaan viimisin ihminen jolta kantsis kysyy terveysneuvoja, mä tajuun kyllä, etten tätä menoo kauaa mee teinitytöstä! Joten paras alkaa vähentään kaikkee ja äkkiä. Ja hyvä uutinen on se, et niin mä oon jo alkanutkin

Vain Viikatemiehelle on ovi avattava. Itse Kuolema on kunkin tavattava. Taipaleellaan ruusut kitkee, lakoon iskee kauran. Vaikka silmäni nyt verta itkee, silti minä nauran.