Gootti.net

Tule osaksi goottiyhteisöä. Liity jäseneksi!

Sullo Gootti.net kännykkääsi, laita osoite www.gootti.mobi kirjanmerkkeihisi!

Goottifoorumi: Yleiset korinat: riippuvuudet julki ?

• Vastaa

Lainaus: Iiriva

Olen myös Coca-Cola-riippuvainen. Menee 1,5-3 L viikossa

whahaha nörtti noei nyt.

huomasin juuri, että olen myös silmälaseistani hyvin riippuvainen nykyään, ennen pystyin olemaan viikkoja ilman rillejä ja hyvin näkyi, nyt en näe ilman niitä yhtään mitään ja päätä alkaa särkeä.

The best things in our life are unseen, that's why er close our eyes when we dream, kiss...

• Vastaa

Olen myös Coca-Cola-riippuvainen. Menee 1,5-3 L viikossa. Ja on vielä alkuperäinen, ei niitä light-sotkuja.

Eh.. Mulla menee väliin 2litraa PÄIVÄSSÄ. Onneksi Lidlistä saa halvemmalla. Mulle pitää olla lightia, maistuu paremmalle kuin ne tahmaiset sokerijutut. Erittäin terveellistä tuo lightinkin lipitys.

Mun riippuvuuksia mm. netti, kirpparit, kirjoittaminen, tee, ..
  • Vastaa
Riippuvainen lähinnä musiikista ja tietokoneesta, ja ehkä perheestä...

Olen myös Coca-Cola-riippuvainen. Menee 1,5-3 L viikossa.

Mun kaverilla menee sama määrä päivässä taik ahdessa, hänkin riippuvainen
  • Vastaa
ihme nöösii poppoota.. kaveril menee n.5 litraa kolaa per päivä... asiaa ei taida auttaa et sen faija on jossain (muka)korkeessa asemassa hartwallilla, vai mikä ikinä niitä nyt tuottaakaan...

itse käytän blandiksena...

Are you ready to fall eyes shut, dead, dead as a stone to the hands of archangels

• Vastaa

Lainaus: Chrystalis

kaveril menee n.5 litraa kolaa per päivä...

Näimpä... Mut ei siin kyll mitää hyvää oo et menee, ihan sika epäterveellistä...
  • Vastaa

Lainaus: Kaihomieli

Olen hyvin riippuvainen teestä. Joka päivä on saatava vähitää yksi kuppi teetä tai muuten ei elämästä tule yhtään mitään.

Kiva et jollain on sama riippuvuus! Mä satun oleen sellasta helposti koukuttautuvaa tyyppiä, ja viime syksynä kun yks frendi muutti, niin se anto mulle puoliväkisin kauheet teelastit ja monta pakettia näkkileipää. No siinähän kävi sit niin, et mä aloin keittää sitä teetä pitkin päivää (seassa oltava 5 lusikallista sokeria ja maitoo) ja sen teen kera narskuttelin sitä näkkäriä. No se meni sen verran överiks, et nyt mulla on oltava koko ajan kaapissa näkkileipää, teetä ja maitoo, tuun hulluks muuten ja alan räyhää avomiehelle! Heti kun herään pistän teen kiehumaan, ja siitä heti puolen tunnin päästä keitän lisää ja tää jatkuu säännöllisesti iltaan asti. Sit mul on vielä sellanen "yöteehetki", jolloin mä haluun olla olkkarissa yksin, kuunnella jotain synkkää valitusta dvd:ltä, juoda teetä ja polttaa röökiä. Monet on sanonu mulle et tee kovettaa vatsaa eikä oo muutenkaan mitenkään terveellistä, mut mun korviin se kuulostaa ihan tyhjänpäiväiseltä verrattuna esim aiempien vuosien huumehelvettiin ja tän hetkiseen subu- ja benzokoukkuun. Ymmärrän jos joku valittaa niistä, mut antaisivat mun nyt saatana juoda edes teeni rauhassa (näkkärin kera tietty)
Mut tänä vuonna oon päättäny pitää sen uudenvuoden lupaukseni, ja vähentää hiljalleen kaikkee ja lopettaa sit lopulta kokonaan. Koskee myös röökinpolttoa. En haluu näyttää vanhalta kurpalta, koska pistän kohteliaisuuden piikkiin ne kaikki jutut kun multa kysytään ärrältä paperit kun ostan röökii. Jotku on sanonu et näytän 14-vuotiaalta, huhhuh!! Mut koska oon polttanu 10 vuotta ja mä oon varmaan viimisin ihminen jolta kantsis kysyy terveysneuvoja, mä tajuun kyllä, etten tätä menoo kauaa mee teinitytöstä! Joten paras alkaa vähentään kaikkee ja äkkiä. Ja hyvä uutinen on se, et niin mä oon jo alkanutkin

Vain Viikatemiehelle on ovi avattava. Itse Kuolema on kunkin tavattava. Taipaleellaan ruusut kitkee, lakoon iskee kauran. Vaikka silmäni nyt verta itkee, silti minä nauran.

• Vastaa

Lainaus: Ninni

Mut tänä vuonna oon päättäny pitää sen uudenvuoden lupaukseni, ja vähentää hiljalleen kaikkee ja lopettaa sit lopulta kokonaan. Koskee myös röökinpolttoa.

Mä en aio vähentää mitään, mutta kevään tullen aion lisätä liikuntaa että vähän laihtuis
Mut sikarit,tupakka,kahvi ja bentzot saa jäädä! Niin ja perunalastut silloin tällöin. Tosi hyvä laihdutusruokavalio, eikö vain?

pimeys=hulluus

• Vastaa

mul on vielä sellanen "yöteehetki", jolloin mä haluun olla olkkarissa yksin

Miullakin on aina silloin tällöin yöllisiä teehetkiä, koska silloin saa olla yksin ja ihan rauhassa. Joskus miun pitää päästä yöllä ulos juomaan teetä, paitsi että talvella ulkona on aina niin pirun kylmä, mutta toisaalta niin kauhean kaunista.

Monet on sanonu mulle et tee kovettaa vatsaa eikä oo muutenkaan mitenkään terveellistä

Höh en mie oo mistään tommosesta kuullu mitään. Mutta olen sitä vastoi olen kuullut että vihreätee olisi hyväksi elimistölle, mutta en ole mitenkään takuu varma asiasta.

Tie helvettiin on kivetty murtuneilla sieluilla.

• Vastaa

yöllä ulos juomaan teetä

Jep, tuo on mullakin. Kahvi käy myös, ja asettelen myös pari kynttilää parvekkeelle että olisi sopivan hämärää ja sitten vain kökötän jossain peiton mutkassa ja juon teetä ja kuuntelen hiljaisuutta.
  • Vastaa

Monet on sanonu mulle et tee kovettaa vatsaa eikä oo muutenkaan mitenkään terveellistä

Höh en mie oo mistään tommosesta kuullu mitään. Mutta olen sitä vastoi olen kuullut että vihreätee olisi hyväksi elimistölle, mutta en ole mitenkään takuu varma asiasta.

Tee sisältää elimistölle haitallisia parkkihappoja ja lisää ohutsuolen syöpäriskiä. Itse asiassa vihreässä teessä on havaittu viime aikoina ominaisuuksia, mitkä tekee sen ei niin terveelliseks. Musta tee kuulemma terveellisintä.

Lainaus: poison

Mut sikarit,tupakka,kahvi ja bentzot saa jäädä! Niin ja perunalastut silloin tällöin. Tosi hyvä laihdutusruokavalio, eikö vain?

No mut siitä se lähtee

Vain Viikatemiehelle on ovi avattava. Itse Kuolema on kunkin tavattava. Taipaleellaan ruusut kitkee, lakoon iskee kauran. Vaikka silmäni nyt verta itkee, silti minä nauran.

• Vain yhteisön jäseneksi liittyneet käyttäjät voivat lähettää viestejä tänne. Ilmoita käyttäjätunnuksesi ja salasanasi ennen viestin lähettämistä, tai liity ensin jäseneksi.

• Tälläkin hetkellä suurta suomalaista goottifoorumia selaa 4 vakoilijaa ja 4 goottiyhteisön jäsentä (Jacob, Miitu, Mortti, Ania). Kävijäennätys koettiin 24.03.2008 23:23, jolloin paikalla oli väkeä yhteensä 87 henkeä!