Gootti.net

Ajankohtaista 1/2020: Foorumi on toistaiseksi vain lukumoodissa. Uusien viestien tai viestiketjujen lähettäminen ei ole mahdollista. Jäseneksi liittyminen ei ole mahdollista. Vanhat jäsenet voivat kirjautua sisään ja lukea sekä vastaanottaa yksityisviestejä, sekä päivittää profiilinsa tietoja.

Lapsia?

Kirjoittanut: FilthyMannequin (Aktiivi)
  • Arvo: Mahtigootti
  • Lähetetty: 21.11.2008 14:38
Joo mulla alkoi jo eilen aamulla kun olin lähössä terveysasemalle... Että no problems anymore...
Kirjoittanut: MetalMama (Jäsen)
  • Lähetetty: 21.11.2008 16:22
Ihan hiukan OT, mutta tulipa mieleeni että jos oikein muistan niin mulla oli vielä kolmenkympin jälkeenkin toisinaan aika epäsäännölliset kuukautiset... Toista viikkoa saattoi olla myöhässä ihan noin vain. Silloin kun söin pillereitä niin oli tietysti täsmällinen kierto. Että ei se ikä välttämättä auta siihenkään

Lasten saamisen jälkeen on ollut melkeen kellon tarkkuudella säännölliset.
Kirjoittanut: emmelin (Jäsen)
  • Arvo: Asiantuntija
  • Lähetetty: 27.11.2008 23:28
Ja menkoista taas aiheeseen.. :>

Mie kuulun myös niihin ihmisiin, jotka eivät halua lapsosia.
Pidän kyllä lapsista ja heidän touhujensa seurailusta, enkä menetä hermojani vaikka lapset saisivatkin itkupotkuraivareita lelukaupoissa (on testattu :>). Muksut ovat ihania niin kauan kun ne eivät ole omiani.
Jos kuitenkin joskus satun saamaan jonkun omituisen vauvakuumeen, on sisareni luvannut luovuttaa kaikki viisi lastaan samanaikaisesti minulle hoitoon pariksi viikoksi. :> Veikkaan, että sen jälkeen vauvakuumeeni laskee melko nopeasti...

Jos kuitenkin vaikka 20v. kuluttua ihan vakavissani haluan perhettä perustaa, luulen, että ensimmäiseksi kyllä pohdin adoptiota. Miksi synnyttää maailmaan uusia lapsia, kun on niin paljon orpoja lapsia, joille voisi antaa hyvän kodin ja rakastaa samalla tavalla kuin niitä omia jälkeläisiäkin?
Kirjoittanut: Unholysacrament (Aktiivi)
  • Arvo: Mahtigootti+
  • Lähetetty: 29.11.2008 09:36

Lainaus: emmelin

Jos kuitenkin vaikka 20v. kuluttua ihan vakavissani haluan perhettä perustaa, luulen, että ensimmäiseksi kyllä pohdin adoptiota. Miksi synnyttää maailmaan uusia lapsia, kun on niin paljon orpoja lapsia, joille voisi antaa hyvän kodin ja rakastaa samalla tavalla kuin niitä omia jälkeläisiäkin?

Moni varmaan miettii samalla lailla, mutta taitaa moni valita että synnyttää itse. On tuo adoptio kuulemma sen verran vaikea ja hidas operaatio että huh huh..
Kirjoittanut: MetalMama (Jäsen)
  • Lähetetty: 29.11.2008 12:05

Lainaus: Unholysacrament

On tuo adoptio kuulemma sen verran vaikea ja hidas operaatio että huh huh..

Lisäksi ainakin ulkomailta adoptoimisessa on monia arveluttavia asioita. Homma ei olekaan ihan yksinkertainen kun sitä alkaa miettimään esim. siitä näkökulmasta, että siinä kehittyvä maa luovuttaa potentiaaliaan länsimaihin rahasta. Monet maat ovat kieltäneet kansainvälisen adoption koska pitävät sitä eräänlaisena riistona, ja mielestäni asiassa on kyllä vinha perä, vaikken ihan täyskieltoon lähtisikään.

Usein kansainvälinen adoptio muistuttaa lähinnä karjakauppaa, jossa eniten maksava asiakas saa mitä haluaa, viis lainsäädännöistä. Vrt. Madonnan "adoptiot", jotka jostain kumman syystä järjestyvät vaikka lapsen kotimaassa on kansainvälinen adoptio kielletty.
Kirjoittanut: BlackWidow (Jäsen)
  • Lähetetty: 01.12.2008 01:36
Kyllä ehkä joskus ...Tosin abortti jonka tein ihan elämäntilanteen takia silloin 3 vuotta sitten niin kirpaisee tosi kovaa ja syvältä sydämestä. Elämäni raskain ja vaikein päätös. Kaipaan lastani... oikeesti.
Kirjoittanut: darkAngel (Aktiivi)
  • Arvo: Platinagootti+
  • Lähetetty: 01.12.2008 09:15
vasta ihan vähän aikaa sitten olin jyrkästi sitä mieltä että vaikka pikkulapset on ihania kaikesta huolimatta, en aio hankkia omia lapsia koska en osaa nähdä itseäni äitinä ja ajatus synnytyksestä saa aikaan kylmiä väristyksiä vaikka jossain määrin masokisti olenkin. mutta nyt tässä ihan muutaman kuukauden aikana olen alkanut ajatella että ehkä sitä sitten kuitenkin joskus jos löytyy oikea mies ja oikea elämäntilanne niin voisi harkitakin lasta. joko oma tai sitten toinen vaihtoehto, adoptoimalla. mutta saapa nähdä.
Kirjoittanut: hardlove (Jäsen)
  • Arvo: Edistynyt
  • • Muokkasi: hardlove
  • Lähetetty: 10.01.2009 21:40
mulla on yks nassikka syntynyt 22.03.2008 ja kivaa on ollu lapsosen kanssa tuhertaa vaikka parisuhde päättyikin jo lapsen noin. 4kk iän kohdalla, irc-galleriasta yksi kuvakin löytyypi

aa ja mikäli joku ei vielä tiennyt niin olen miespuolinen
Kirjoittanut: SeKukaVaaniiSängynAlla (Jäsen)
  • Lähetetty: 10.01.2009 22:15
Mua ei varsinaisesti pelota se arki vauvan kanssa, vaan se synnytys.....aaaargh....omaan aika matalan kipukynnyksen että hirvittää ajatuskin puskea pari-kolmikiloista (?) ihmisen alkua ulos tavarastaan. Kaikki pisteet vaan sen suorittaneille, en oo varma onko minusta siihen. Vaikkakin olen kuullut sanottavan että se kipu unohtuu samantien kun sen käärön saa syliinsä....jotenkin epäilen.

Aiemmin olinkin aika varma etten halua lapsia ollenkaan, mutta nykyään on tullut semmonen että hmm, mitä jos sittenkin. En kyllä tiiä onko se yksinäisyyteni mikä puhuu, että olisi jotain halittavaa ja josta huolehtia. Ja tietty se isi olisi tarpeellinen.
Kirjoittanut: Severana (Jäsen)
  • Lähetetty: 10.01.2009 22:25

Lainaus: SeKukaVaaniiSängynAlla

hirvittää ajatuskin puskea pari-kolmikiloista (?) ihmisen alkua ulos tavarastaan

Voin vakuuttaa, että se vaihe ei sattunut sitten yhtään! Kunnon tainnutus alle, niin ei tunnu missään. Luulen, että kipu ei varsinaisesti heti unohdu lapsen synnyttyä, mutta menettää kyllä merkityksensä. Minuakin jännitti ennen lapseni syntymää, mutta ohihan se lopulta menee ja on kuitenkin aivan luonnollista.
Meillä on siis 11 v. tyttö.
Vaihda maisemaa

Uutta! Nyt voit ahtaa Gootti.netin kännykkäänkin. Palvelun uusimmat uutiset ja suositun keskustelualueen tuoreimmat viestit löytyvät nyt myös kevytversiona mobiililaitteille suunnatussa Gootti.mobi-palvelussa.

• Goottifoorumia selaa 6 vakoilijaa ja 0 jäsentä . Kävijäennätys tehtiin 13.04.2020 19:19, jolloin paikalla oli väkeä yhteensä 437 henkeä!
Järjestä treffit