Gootti.net

Ajankohtaista 1/2020: Foorumi on toistaiseksi vain lukumoodissa. Uusien viestien tai viestiketjujen lähettäminen ei ole mahdollista. Jäseneksi liittyminen ei ole mahdollista. Vanhat jäsenet voivat kirjautua sisään ja lukea sekä vastaanottaa yksityisviestejä, sekä päivittää profiilinsa tietoja.

Lapsia?

Kirjoittanut: SuitcaseBaby (Jäsen)
  • Arvo: Asiantuntija
  • • Muokkasi: SuitcaseBaby
  • Lähetetty: 07.09.2009 18:20
Pidän joistain lapsista. Pidän myös joistain aikuisista. Kaikista ei voi tykätä, oli ne ihmiset isoja tai pieniä... Ystävien lapset on kivoja, mutta niin ne ystävätkin on.

Oman lapsen hankkimisessa eniten pelottaa oma mieleni. Kun ei pää ole aina ihan tasapaisnoisinta sorttia, niin en haluaisi pilata toisen viattoman elämää omilla ongelmilla.
En tosin ole päättänyt että ei ikinä, mutta ei ainakaan nyt.
Kirjoittanut: BronzeRain (Aktiivi)
  • Arvo: Platinagootti+
  • Lähetetty: 07.09.2009 19:03

Lainaus: yurei

Tämä neiti nimittäin ainakin haluaa lapsia, ja onpahan niinkin päässyt käymään että palleroisen laskettu aika on 19.4.2010...

Oi, onneksi olkoon! Olen haltioissani vauva-uutisista, olen saanut tarpeekseni kun on viime aikoina kuulunut enimmäkseen aivan päinvastaisia uutisia.
Kirjoittanut: Not the nicest girl (Jäsen)
  • Lähetetty: 07.09.2009 19:28
Haluan lapsia ehdottomasti joskus, mutta tähän hätään kelpaisi kummilapset
Kirjoittanut: Signum (Jäsen)
  • Lähetetty: 07.09.2009 22:20
Yksi pahimmista ajatuksista mitä mieleeni tulee on että minulla olisi nyt lapsi/a. Olen 24-vuotias ja omaan vahvan tunteen, etten ole kypsä vielä moneen vuoteen edes ajatukselle kakaroista, toisaalta miten voisinkaan olla, eihän minulla ole koskaan ollut vakavaa suhdettakaan, saatika kokemuksia parisuhteesta. Itselläni ei ole veljiä eikä sisaruksia, enkä pidä asiaa mitenkään ongelmallisena päinvastoin, näin sen kuuluu ollakin. Jotenkin kaksi lasta per talous, on noin mututuntumalta ehkä liikaakin, jos lapsien lukumäärän pystyisi lukitsemaan ennalta, pidättäytyisin yhdessä. Ajansaatossa olen kyllä kypsyttänyt itseäni ajatukselle, että ehkä jään täysin vaille lapsia, vaimoa ja koko talostelun riemua, kuka nyt tällaista.
Kirjoittanut: Vampiric_ (Jäsen)
  • Lähetetty: 07.09.2009 22:27
Kyylhän sitä lapsia haluais JOSKUS, ei missään nimessä vielä tässä iässä. Se jääpi nähtäväksi sitten tuleeko niitä vai ei.
Kirjoittanut: Severana (Jäsen)
  • Arvo: Mahtigootti+
  • • Muokkasi: Severana
  • Lähetetty: 07.09.2009 22:42

palleroisen laskettu aika on 19.4.2010...

Hienoa, onnittelut jo näin etukäteen!
Jos ajatellaan goottien vastahakoisuutta lapsien saamiseen, niin tokihan moni +/- 20v. tuntee itsensä vielä liian kokemattomaksi vanhemmuuteen, oli gootti tai ei. Eipä ne palleroiset silloin jaksa innostaa edes tulevaisuuden suunnitelmissa. Mieli muuttuu yleensä joko iän myötä tai sitten sopivan puolisokandidaatin ilmestyttyä kuvioihin. Oma asiahan se lopulta on, vaikka mieli ei muuttuisikaan lisääntymisen suhteen!
Kirjoittanut: darkAngel (Aktiivi)
  • Arvo: Platinagootti+
  • Lähetetty: 07.09.2009 23:20

palleroisen laskettu aika on 19.4.2010...

oi kevätvauva! onnea munkin puolesta! ja hirmusesti tsemppiä tuleville vanhemmille!
Kirjoittanut: pekkaperkele (Nimetön)
  • Lähetetty: 10.09.2009 09:12

Lainaus: Signum

Jotenkin kaksi lasta per talous, on noin mututuntumalta ehkä liikaakin

Itse näen sen niin että kyllä lapsia pitää ehottomasti olla se kaksi. (Itselläni on kaksi lasta) Minulla on neljä isosiskoa ja yksi pikkuveli. Kaikista näistä rakkaista sisarista on ollut suunnaton tuki tarvittaessa.
Niin, ja kyllähän se on ollut suunnaton rikkaus kun kaikki meistä ollaan tietyllä tavalla erilaisia ja silti niin läheisiä.
Kaverit ja ystävät on sitten eriasia. Ei niitä voi oikeesti koskaan tuntea niin jotta voisit tukeutua niihin täysin. Tämä on mun näkemykseni asiasta.
Kirjoittanut: groomeri (Aktiivi)
  • Arvo: Mahtigootti+
  • Lähetetty: 10.09.2009 20:24

Lainaus: pekkaperkele

Kaverit ja ystävät on sitten eriasia. Ei niitä voi oikeesti koskaan tuntea niin jotta voisit tukeutua niihin täysin.

Tästä olen samaa mieltä. Maailmassa ei ole toista samanlaista ihmistä kuin sisko on. Kiitän onnea siitä, että muutama tuhat kilometri välimatkaa ei ole muuttanut läheisyyden määrää

Jottei ihan offlineriksi menisi, niin voisin kertoa kauheasta vauvakuumeestani... Lastenosastolla harjoittelu ei sitä ainakaan vähennä tuntuu että kaikki lapset siellä ovat niitä herranenkeleitä joilla ei ikinä ole huonoa päivää eikä mikään aiheuta itkupotkuraivareita.
Kirjoittanut: TaruinenAave (Jäsen)
  • Lähetetty: 10.09.2009 20:42
Minä olen aiemmin ollut ihan julkisesti lastenvihaaja, mutta nyt ihan viime kuukausina minulle on tullut jostain aivan selittämättömästä syystä vauvakuume. Ei ehkä ihan sellainen, miksi se normaaliksi mielletään, eli en edelleenkään pidä lapsia kovinkaan söpöinä tms. mutta oman haluaisin! Tämä tunne on kyllä sinänsä vastenmielinen, sillä olen vuosikaudet ajatellut, etten minä mitään lapsia ja olen jotenkin edelleen niin tottunut siihen ajatukseen.

Valitettavasti kuitenkaan mitään pienten jalkojen tepsustuksia ei tulla lähiaikoina kuulemaan (ellei kissan jalkoja lasketa ), sillä järki onneksi voittaa tunteet ainakin tässä asiassa. Olen mielestäni aivan liian nuori äidiksi ja haluan, että minulla on jo korkeakoulututkinto ja ehkä hieman työelämääkin takana, ennen kuin alan laajentamaan perhettäni. Hieman alle kolmikymppisenä on sitten ehkä sopiva aika, on melkein kymmenen vuotta aikaa miettiä ja pohjustaa asioita.
Vaihda maisemaa

Uutta! Nyt voit ahtaa Gootti.netin kännykkäänkin. Palvelun uusimmat uutiset ja suositun keskustelualueen tuoreimmat viestit löytyvät nyt myös kevytversiona mobiililaitteille suunnatussa Gootti.mobi-palvelussa.

• Goottifoorumia selaa 3 vakoilijaa ja 0 jäsentä . Kävijäennätys tehtiin 13.04.2020 19:19, jolloin paikalla oli väkeä yhteensä 437 henkeä!
Järjestä treffit