Gootti.net

Ajankohtaista 1/2020: Foorumi on toistaiseksi vain lukumoodissa. Uusien viestien tai viestiketjujen lähettäminen ei ole mahdollista. Jäseneksi liittyminen ei ole mahdollista. Vanhat jäsenet voivat kirjautua sisään ja lukea sekä vastaanottaa yksityisviestejä, sekä päivittää profiilinsa tietoja.

Lapsia?

Kirjoittanut: Orthoxina (Jäsen)
  • Arvo: Asiantuntija
  • Lähetetty: 22.04.2010 13:01

Lainaus: Dada

...ja sitten tietty sekin yhä rajoittaa sosiaalisuutta, kun on vähän niinku sellainen mustiinpukeutuva ja 10 v. nuorempi kuin ne muut Burberry+kaksiautoa+omakotitalo-äidit... On jäänyt small-talk hiekkalaatikoilla ja vanhempainilloissa aika vähiin.

Vähän sama täällä, kun jokapäiväinen sosiaalinen verkosto IRL rajoittuu lähinnä omiin vanhempiin ja appivanhempiin, kun kaikki ystävät muuttivat opiskelemaan. Tuntuu, että paikkakunnan muu mamma-aines hylkii jo pelkästään sen takia, että ikää on se 20 ja muut lähentelevät sitä seuraavaa kymmenystä... Saas nähdä mitä tulevaisuus tosin tuo tullessaan, kun tuo tyttö ole vasta kuin neljännesvuoden :>. Tuppukylä on jo kyllä tottunut mun ulkoiseen olemukseen, kun tänne muuttaessa leimailivat minua huumeidenkäyttäjäksi ja -levittäjäksi ja nykyään saan kuulla vain kuinka ihanan kohtelias ja taitava käsistäni olen . Mwah! Siinä niille juoruilijoille, perkele.

Ja komp! siihen, että ei ne lapset minullekaan mitään automaattisesti ihania ole. Sisaruksien muksuja on se melkein kymmenen, ja niistäkin pidän vain muutamasta ihan aidosti, ilman minkäänlaisten sukupakotteiden aikaansaannoksia. Vaikka kaikkihan ne on tädilleen rakkaita.

Jotkut tykkää lapsista niin kauan kuin ne ei ole omia, jotkut taas vain silloin kun ne on omia . Ja sit on tietenkin ne, jotka ei tykkää lapsista missään muodossa, enkä yhtään ihmettele sitäkään. Vaikka olenkin kokenut lapsenvahti, oon aina ihan paiseessa kun pitäisi aloittaa sosiaalinen kanssakäyminen jonkun ihan vieraan mukkelon kanssa. Vielä hirveämpää kuin kontaktin saaminen aikuiseen ihmiseen. Ja lapsetko muka helpostilähestyttäviä? Pah!
Kirjoittanut: BlackWidow (Jäsen)
  • Lähetetty: 01.05.2010 19:00
voi ei!...Mut on nyt kaksi kundia koittanut saada paksuksi...and I dont' t know why?????
Kirjoittanut: aNightingale (Jäsen)
  • Arvo: Edistynyt
  • Lähetetty: 01.05.2010 21:45
Muistan, miten koulussa uskonnontunnilla opettaja kyseli lapsista. Hän kysyi, moniko olisi valmis adoptoimaan jos ei voisi muuten saada lapsia. Melko moni viittasi, minä mukana. Sen jälkeinen kysymys kuului että kuinka moni ehkä jopa mieluummin adoptoisi kuin hankkisi biologisia lapsia. Olin ainoa joka viittasi.
Sen jälkeinen kysymysvyöry oli ahdistava. Kaikki kyselivät miksi ja miten...

En tiedä. Ja mielipiteet muuttuvat. Nyt ajatus biologisista lapsista ei innosta. En kestäisi asiaa. Tiedän että adoptioprosessi on pitkä, voi kestää moooonta vuotta etkä voi tietää, saatko ikinä sitä lasta. Moni tulee kotiisi testailemaan, oletko hyvä vanhempi jne. jne... Ja kaikki maksaa hirveästi.

Mutta on se sen väärti minulle. Muille ehkä ei. Jos saisin kaiken tämän jälkeen ihanan lapsen josta huolehtia vaikka tämän biologiset vanhemmat eivät voineet... Se olisi ihanaa.

Mutta kuten sanoin, mielipiteet muuttuvat. Nyt vasta tuskailen lukiohakemisien kanssa joten aikaa on runsaasti. En suunnittele tulevaisuutta viivottimen kanssa mutta tuo tuntuisi tällä hetkellä itselle sopivimmalta vaihtoehdolta.
Kirjoittanut: Lycantrophia (Jäsen)
  • Arvo: Mahtigootti
  • Lähetetty: 01.05.2010 23:11

Lainaus: BlackWidow

Mut on nyt kaksi kundia koittanut saada paksuksi...and I dont' t know why?????

Heitä lienee riivannut vastustamaton halu nähdä sinut äitinä Tai välillä epäilen, että vesijohtoveteen on laskettu jotain ihmisten lajinsäilytys vaistoon vetoavaa, sillä niin paljon on tuntunut tässä vuoden sisään tulevan vauva -uutisia ja katukuvassa vastaan naaraita vatsan tai hyvin pienen lapsen kanssa.

Itse olen aina ollut kahden vaiheilla sen suhteen haluaisinko jälkikasvua vai en. Yleensä olen ollut kielteisellä kannalla asian suhteen, mutta aina välillä tulee sellainen olo, että voisi niitä omiakin muksuja ehkä katsella. Oikeastaan nyt viime aikoina olen alkanut kallistua toiseen, avoimempaan suuntaan mietteissäni, mutta saa nähdä kuinka lopullista tämä nyt taas on. Olisi helpottavaa, jos olisi aina ollut pitävä mielipide asiasta, mutta valitettavasti en ole osannut sellaiseen päätyä.

Toistaiseksi tuntuu ihan mukavalta, että tuohon lapsi -asiaan pääsee tutustumaan siskontytön kautta. Neiti on kaksi kuukautta vanha, näyttää irlantilaismenninkäiseltä ja tuntuu pieneltä hiekkasäkiltä sekä tervehti minua lähinnä itkemällä, mutta silti on jotenkin ikävä. Hykerten itsekseni, että kun hän tuosta vähän kasvaa aloitan musiikkikasvatuksen vaikka The Missionin voimin, mutta valitettavasti vanhemmat eivät ole kovin avomielisiä asian suhteen. Täytyy sitten vain yrittää piilovaikuttaa lapseen
Kirjoittanut: Kedira (Nimetön)
  • Lähetetty: 02.05.2010 11:07

Lainaus: Lycantrophia

Hykerten itsekseni, että kun hän tuosta vähän kasvaa aloitan musiikkikasvatuksen vaikka The Missionin voimin, mutta valitettavasti vanhemmat eivät ole kovin avomielisiä asian suhteen. Täytyy sitten vain yrittää piilovaikuttaa lapseen

Tämä on ollut ilmiö, jonka huomasin tuttava- ja sukulaispiireissäni tultuani äidiksi. Miten yksi jos toinenkin halusi kertoa lapsi-paralle omat näkemyksensä elämästä kunnioittamatta pätkääkään minua äitinä ja kasvattajana. Kaikkein eniten vihasin juuri niitä ihmisiä, jotka "hienovaraisesti" vihjailivat eri asioista lapselleni selkäni takana. Onneksi vihani tuppasi kiehumaan totaalisesti yli äyräiden ja poistinkin näitä ihmisiä (kyllä, myös lähisukua) rankalla kädellä elämästäni! Hankkikoot typerykset omia mukuloita jos on noin kovasti sanottavaa maailman toivoille!

Eivätkö nämä tuputtajat ja 'sijaiskasvattajat' ymmärrä millaisen hirveyden he tekevät lapselle? Vanhemmat ovat lapsen maailman keskus, puolijumalat jotka pyörittävät koko maailmaa ja lasta - ei näitä ihmisiä saa arvostella lapselle! Siitä seuraa vain turhaa epävarmuutta lapseen, jonka vaikutukset näkyvät pitkällekkin aikuisikään ja oman persoonan muodostumiseen.

Toista on tietenkin ne, jotka fiksusti osaavat tuoda esiin oman kantansa niin, ettei se tapahdu vanhemman selän takana. Itselläni on ne ihmiset säilyneet elämässäni jotka ovat osanneet avoimesti keskustella erilaisista mielipiteistään minun kanssani lapsen kuullen. Kunnioittaen minua niin ihmisenä kuin äitinäkin. Tyttöni onkin nyt aika avara-katseinen ikäänsä nähden ja valmis hyväksymään erilaisia ihmisiä elämäänsä. Tytöllä on jopa eriäviä mielipiteitä minun kanssani ja osaa perustellakkin ne loistavasti. Mutta eipä lapselle mitään tuputettukkaan kun toinen oli vasta pieni, vaan sitten aloitettiin keskustelut kun tämä kasvoi ja oppi ymmärtämään asioita ...
Kirjoittanut: mlrd (Aktiivi)
  • Lähetetty: 04.05.2010 01:10
Olisi kai yksi kappale tulossa, (jos tuosta nyt voi tässä vaiheessa varmaakaan sanoa), laskettu aika olis aika tarkasti 24.12. Työnimipäätös olikin sitten helppo jos se tuohon osuu tai on edes poika: Antti Kristian.
  • Lähetetty: 06.05.2010 14:50
Saattaa olla hyvinkin mahdollista...
Kirjoittanut: SeKukaVaaniiSängynAlla (Jäsen)
  • Arvo: Mahtigootti+
  • Lähetetty: 06.05.2010 17:44

Lainaus: mlrd

Antti Kristian.

Heheh Ja onneaponnea vaan uudelle isille!
  • Lähetetty: 14.05.2010 15:48
Sain just tänään tietää, että olen raskaana.
Kirjoittanut: Faery (Nimetön)
  • Lähetetty: 14.05.2010 19:50
Tällä hetkellä en usko, että tulen hankkimaan lapsia, en halua. Lisäksi pelkään lapsia. Pelkään muutenkin itseäni nuorempia (ja itseäni kauheasti vanhempia). En vain osaa kuvitella itseäni kasvattamaan lasta, mutta jos joskus mieli muuttuu, niin luultavasti suosin adoptointia.

Ja sitten vielä onnittelut BlackWidowlle!
Vaihda maisemaa

Uutta! Nyt voit ahtaa Gootti.netin kännykkäänkin. Palvelun uusimmat uutiset ja suositun keskustelualueen tuoreimmat viestit löytyvät nyt myös kevytversiona mobiililaitteille suunnatussa Gootti.mobi-palvelussa.

• Goottifoorumia selaa 5 vakoilijaa ja 0 jäsentä . Kävijäennätys tehtiin 13.04.2020 19:19, jolloin paikalla oli väkeä yhteensä 437 henkeä!
Järjestä treffit