Gootti.net

Uskotko rakkauteen?

Kirjoittanut: UndyingDreams (Mister Halloween 2008)
  • Arvo: Mahtigootti
  • Lähetetty: 30.12.2009 19:39
Uskon kyllä, koska uskon että olen kokenut jotain sellaista ainakin hetken aikaa.

Rakkaus-sanaa käytetään nykyaikana niin vääriin tarkoituksiin. Pahin on tää klassinen "rakkautta ensisilmäyksellä" -skeida. Tuota lausetta käyttävät ihmiset usein tuntuvat olevan sellaisia, jotka intohimon ja rakastumisen tunteen tarpeessa vaihtavat miestä/naista kuin sukkia ja hommaavat uusia yhtä usein kuin itse ostan levyjä

Ja jos rakkauteen ei edes usko niin sitten sitä ei ainakaan pääse kokemaan ja tuntemaan, luulisin.
Kirjoittanut: NoiZe (Jäsen)
  • Arvo: Edistynyt
  • • Muokkasi: NoiZe
  • Lähetetty: 30.12.2009 21:11
Vuosi sitten olisin varmaan vastannut että en, mutta nyt kokemuksesta vastaan että kyllä
Kirjoittanut: BlackWidow (Jäsen)
  • Lähetetty: 31.12.2009 14:48
En osaa tällä hetkellä oikein sanoa asiaan mitään. Eräs ihminen tuhosi lähes kokonaan uskoni rakkauteen.
Kirjoittanut: Detteri (Jäsen)
  • Lähetetty: 31.12.2009 16:45
En minäkään osaa tähän oikein mitään vastata. Oikeastaan ajattelen, ettei minua ole luotu rakastumaan eikä rakastamaan. Tosin en ole vielä edes lähivuosina täysi-ikäinen, joten kyllä se tuntemus ohi menee, kun löytää jonkun, joka todella välittää ja rakastaa. tämäkin vain jotain murkkuiän "sivuvaikutuksia."
Kirjoittanut: Eldnaard (Jäsen)
  • Arvo: Asiantuntija
  • Lähetetty: 02.01.2010 18:58

Lainaus: Heetteri

Rakkaus ei ole mikään juhla. Se on elämäntapa.

Epic quote. Silkkaa winniä paketissa!
Kirjoittanut: Heetteri (Ex-inkvisiittori & Miss Halloween 2008)
  • Lähetetty: 03.01.2010 14:02

Lainaus: Eldnaard

Epic quote. Silkkaa winniä paketissa!

Thank you.
Kirjoittanut: Mary Death (Jäsen)
  • Lähetetty: 23.01.2010 09:50
Uskon. Olen nähnyt kestävää (isovanhemmat, yli 50 vuotta ja jatkuu), ei-kestävää (perheessä on siipeensä pahasti saaneita) ja uskon että omalle kohdalle joskus kolahtaa. En kumminkaan pidätä hengitystäni sitä odotellessa, elämässä ja maailmassa on niin paljon kaikkea kiinnostavaa ettei viitsi alkaa vain yhtä asiaa tuijottamaan ja haikailemaan. Tulee kun on tullakseen
Kirjoittanut: Dragonfly (Jäsen)
  • Arvo: Asiantuntija
  • • Muokkasi: Dragonfly
  • Lähetetty: 23.01.2010 19:08
Rakkaus. Tuo kaunis sana, joka on minulle pelkkä tyhjä ilmaus. Eli itselläni moisesta tunteesta ja sanasta on vain ja ainoastaan pelkkiä piikkejä lihassa, joten olen mieluummin uskomatta. Minulla kun taitaa olla jopa täysin vääristynyt kuva koko aiheesta...
Muutenniin, outoa kun jotkut sanovan jonkun olevan "rakkautta ensi silmäyksellä". Uskoisin sen enemmänkin olevan ihastumista
Kirjoittanut: Pikkusisko (Jäsen)
  • • Muokkasi: Pikkusisko
  • Lähetetty: 24.02.2010 17:02
Uskonhan minä... Mutta se ei taida kohdalleni loksahtaa, koska haaveilen käsittämättömistä jutuista... Minähän olen pelkkä ruusun piikikäs varsi pienen tytön muodossa...

Pahoittelen näin vaikeaselkoista viestiä
Kirjoittanut: Euronymous (Jäsen)
  • Lähetetty: 24.02.2010 19:19
En ainakaan siten kuten se yleisesti luokitellaan.
Viesti

Vaihda maisemaa

Uutta! Nyt voit ahtaa Gootti.netin kännykkäänkin. Palvelun uusimmat uutiset ja suositun keskustelualueen tuoreimmat viestit löytyvät nyt myös kevytversiona mobiililaitteille suunnatussa Gootti.mobi-palvelussa.

• Goottifoorumia selaa 1 vakoilijaa ja 0 jäsentä . Kävijäennätys tehtiin 17.09.2015 09:50, jolloin paikalla oli väkeä yhteensä 362 henkeä!
Järjestä treffit