Gootti.net

Ajankohtaista 1/2020: Foorumi on toistaiseksi vain lukumoodissa. Uusien viestien tai viestiketjujen lähettäminen ei ole mahdollista. Jäseneksi liittyminen ei ole mahdollista. Vanhat jäsenet voivat kirjautua sisään ja lukea sekä vastaanottaa yksityisviestejä, sekä päivittää profiilinsa tietoja.

Uskotko rakkauteen?

Kirjoittanut: Signum (Jäsen)
  • Arvo: Asiantuntija
  • • Muokkasi: Signum
  • Lähetetty: 23.08.2009 20:40
Uskon rakkauteen ja vahvasti, tosin ajansaatossa on tullut huomattua että tasan eivät käy rakastetuksi tulemisen lahjat, jos nyt vanhempainrakkaus unohdetaan. Olen itse hyvä esimerkki, en usko että kellään on syntynyt tietynlaista aivotoimintaa, joka tuottaisi edes tuon edellämainitun rakastumisen tunteen minua kohtaan.
Kirjoittanut: Sharida (Jäsen)
  • Lähetetty: 09.10.2009 01:56
Pakkohan se kai on uskoa. Kun vierellä on seissyt sama ihminen päälle 3 vuotta, joka on kestänyt kaikki kiukutteluni sekä oikkuni, niin ei voida puhua muusta kuin rakkaudesta. Ajattelin joskus, että minun kohdalleni ei varmaan koskaan tallusta oikeaa miestä, mutta toisin kävi. Ukko kyllä myöntää sen, että olen äärimmäisen raskas, hankala ja monimutkainen ihminen, mutta hän yrittää siltä ymmärtää ja rakastaa, kun minulla menee ylitse näiden omien typeryyksieni kanssa. Vastapalvelukseksi kestän sitten hänen kaikki vikansa hammasta purren.

Täytyy sanoa, että ei näitä kaikkia ongelmia, riitoja ja kyyneleitä jaksaisi ilman rakkautta. Ei tämä parisuhteen pyörittäminen missään nimessä ole helppoa eikä sen ole tarkoitus ollakaan, kummasti se konkretisoitui kunnolla vasta yhteenmuuttamisen jälkeen. Mutta onneksi kaiken arkisen puurtamisen keskeltä löytää pieniä ilon hetkiä sen oman armaansa kanssa, oli se sitten yökävelylle lähteminen hetken mielijohteesta tai toisen kainaloon puskeminen, kun hän on juuri nukahtamassa.
Kirjoittanut: Kaarina (Jäsen)
  • Arvo: Edistynyt
  • Lähetetty: 09.10.2009 22:53
Kyllä vieläpä rakkauteen joka syttyy ensi katseesta. Itselle kävi niin ja nyt 5-vuoden jälkeen suhde on tilassa naimisissa
Kirjoittanut: Eldnaard (Jäsen)
  • • Muokkasi: Eldnaard
  • Lähetetty: 27.10.2009 21:33
Uskon rakkauteen kuten Ines selitti, mutta siihen, että rakkaus on jotain muuta kuin aivokemian käyttäytymistä jonkin voimakkaan ärsykkeen johdosta en usko. Tai no, itseasiassa en usko, vaan luulen että asia on näin.

(luule - usko, lol, semanttista nihistelyä)
Kirjoittanut: oneesan (Jäsen)
  • Lähetetty: 29.10.2009 20:40
Sanotaan näin, että haluan uskoa.. vaikka välillä toivo hiipuukin.

'"I'm looking for love. Real love . Ridiculous, inconvenient, consuming, can't-live-without-each-other love"' -Carrie Bradshaw-
Kirjoittanut: rumanaama (Jäsen)
  • Lähetetty: 30.10.2009 20:38
Täytyy vaan uskoa, koskapa rakas ukkelini on jaksanut minun rumaa lärviäni kattella ja paskoja juttujani/valituksiani kuunnella jo 17 vuotta. Täysin käsittämätöntä...
Kirjoittanut: Blackshade (Jäsen)
  • Lähetetty: 30.10.2009 21:07
onpa vaikea aihe, mutta kun hetken pohdiskeli faktoja niin kyllä se on pakko sanoa että uskon, kun kuitenkin nainen tossa vierellä on joka (luultavasti) rakastaa
Kirjoittanut: Iiriva (Miss Halloween 2006 & 2007)
  • Lähetetty: 02.11.2009 11:27
Pitkään aikaan en ole rakkauteen uskonut eräiden menneiden tapahtumien takia, mutta nyt alkaa taas tuntua ihan muulta. O.o Luulin, etten osaisi enää rakentaa kunnollisia tunteita toista ihmistä kohtaan, mutta toisinpa näyttää käyvän.
Kirjoittanut: Heetteri (Ex-inkvisiittori & Miss Halloween 2008)
  • Lähetetty: 02.11.2009 12:15

Lainaus: Iiriva

Pitkään aikaan en ole rakkauteen uskonut eräiden menneiden tapahtumien takia, mutta nyt alkaa taas tuntua ihan muulta. O.o Luulin, etten osaisi enää rakentaa kunnollisia tunteita toista ihmistä kohtaan, mutta toisinpa näyttää käyvän.

Vastoinkäymisiä tulee kaikilla kunnes löytää sen jonka kanssa palaset loksahtavat oikealla tavalla yhteen.

Minustakin tuntuu tällä hetkellä juuri siltä.
Kirjoittanut: RedBat (Jäsen)
  • Lähetetty: 30.12.2009 17:19
ei en usko rakkauteen ennen kuin näen itse mitä se tarkoittaa.
Vaihda maisemaa

Uutta! Nyt voit ahtaa Gootti.netin kännykkäänkin. Palvelun uusimmat uutiset ja suositun keskustelualueen tuoreimmat viestit löytyvät nyt myös kevytversiona mobiililaitteille suunnatussa Gootti.mobi-palvelussa.

• Goottifoorumia selaa 1 vakoilijaa ja 0 jäsentä . Kävijäennätys tehtiin 13.04.2020 19:19, jolloin paikalla oli väkeä yhteensä 437 henkeä!
Järjestä treffit