Gootti.net

Uskotko rakkauteen?

Kirjoittanut: Heetteri (Ex-inkvisiittori & Miss Halloween 2008)
  • Lähetetty: 14.05.2009 22:06
Puppy love is kinda cute. >: )
Kirjoittanut: Abigor (Jäsen)
  • Arvo: Mahtigootti
  • Lähetetty: 15.05.2009 00:48
Some say it's puppylove, some say it's for grown.
Kirjoittanut: RedDevil (Jäsen)
  • Arvo: Edistynyt
  • Lähetetty: 16.07.2009 21:15
Enpä taida uskoa. Ei sillä että koskaan olisi nämä pienet ihastukset johonkin vahvemmaksi muuttuneet. Rakkaus saattaa hetken antaa turvallisuuden tunnetta, kunnes sitten se tiputtaa sinut maahan korkealta ja kovaa. Loppuen lopuksi se vain särkee maailmasi, sillä jokaisenhan on ero lopulta koettava. Ei väliä onko se riita tai kuolema, lopussa kaksi ihmistä vain eroavat tavalla tai toisella.
Kirjoittanut: Felicia (Virallinen sarjistaiteilija)
  • • Muokkasi: Felicia
  • Lähetetty: 17.07.2009 18:27
Noo, pakko myöntää että olen pohjimmiltani romanttinen henkilö, vaikkei uskoisi. Eli Kyllä, uskon rakkauteen. Ainakin haluan uskoa. Tosin kyllähän minä myös pelkään, että se voi särkyä.
Kirjoittanut: SyllaBoreal (Jäsen)
  • Arvo: Mahtigootti+
  • Lähetetty: 17.07.2009 20:33
Pakko sanoa että uskon. Ainakin tällä hetkellä Mutta ainahan elämässä tulee ylä-, ja alamäkiä jonka seurauksena voi menettää uskonsa vaikka mihin
Kirjoittanut: gothicknight (Jäsen)
  • Lähetetty: 17.07.2009 21:01
Uskon, koska omassa suvussani ovat isovanhempani olleet aikoinaan naimisissa kiitettävät 50 vuotta, eikä niin kauan kukaan katsella toista, ellei rakasta. Lisäksi uskon myös pystyväni rakastamaan yhtä naista ikuisesti, kunhan hän on se oikea.
Kirjoittanut: Melia (Aktiivi)
  • Lähetetty: 17.07.2009 23:16
Uskon toki, rakkaudesta minä nykyisessä suhteessani olen pysynyt.

Mutta melkein kolmekymppiseksi piti elää, ennenkuin osasin arvostaa sitä korutonta ja arkista rakkautta joka jää jäljelle sen ensihuuman jälkeen. Tai että osasin erottaa rakastamisen rakastumisesta. Ei sitä aina voi vaan perhoset lepattaa vatsassa... joskus on kysyttävä, että haluutko tänään riisiä, pastaa vai perunoita.
Kirjoittanut: MetalMama (Jäsen)
  • Lähetetty: 17.07.2009 23:52

Lainaus: Melia

Ei sitä aina voi vaan perhoset lepattaa vatsassa... joskus on kysyttävä, että haluutko tänään riisiä, pastaa vai perunoita.

Ihanasti sanottu! Mulla meni vähän kauemmin tajuta rakastamisen ja rakastumisen ero.. Tai ylipäätään tajuta mitä itse halusin suhteelta tai rakkaudelta. Oppia ikä kaikki...
Kirjoittanut: Gothica (Nimetön)
  • Lähetetty: 23.08.2009 16:26
Uskon, tämä maailma olisi aika lailla surkea paikka ilman sitä...
Kirjoittanut: SirMarylee (Aktiivi)
  • Lähetetty: 23.08.2009 18:10
Nyt sitä varsinkin uskoo rakkauteen, kun jäin tänne keskimaahan hoivaamaan omaa kultaani, jolla on kuumetta ja nuhaa ja kurkkukipeä Koko Viikonlopun olen jo ruokaa laittanut ja ei kaksi extrapäivää haittaa tätä tyttöä yhtään : )
Viesti

Vaihda maisemaa

Uutta! Nyt voit ahtaa Gootti.netin kännykkäänkin. Palvelun uusimmat uutiset ja suositun keskustelualueen tuoreimmat viestit löytyvät nyt myös kevytversiona mobiililaitteille suunnatussa Gootti.mobi-palvelussa.

• Goottifoorumia selaa 1 vakoilijaa ja 0 jäsentä . Kävijäennätys tehtiin 17.09.2015 09:50, jolloin paikalla oli väkeä yhteensä 362 henkeä!
Järjestä treffit