Gootti.net

Nettipersoonasi ja oikean persoonasi erot?

Kirjoittanut: Jonepeikko (Mister Halloween 2006)
  • Arvo: Asiantuntija
  • Lähetetty: 10.11.2008 13:12
Saatoin juuri ehkä vähän naurahtaa.
Kirjoittanut: Jezebel (Jäsen)
  • Arvo: Mahtigootti
  • Lähetetty: 07.01.2009 12:00
Ihan sama pälli minä olen... Ehkä ihan aavistuksen oudompi irl.
Kirjoittanut: Blackrat (Jäsen)
  • Arvo: Mahtigootti
  • Lähetetty: 07.01.2009 13:07

Lainaus: Piiskansiima

ja varsinkin tuntemattomammassa seurassa ensin siellä taustalla hämmästelemässä.

Muistanpa tästä erään keskustelun parin vuoden takaa jonka kävin Heetterin kanssa. Tämä oli ennenkuin te kaksi olitti kunnolla tutustuneet toisiinne. Hiljaisesta asenteestasi johtuen Heetteri sanoa pitävänsä sinua pelottavana . Taisin silloin tästä kertoakin mutta tuli nyt taas mieleen.
Kirjoittanut: Heetteri (Ex-inkvisiittori & Miss Halloween 2008)
  • Lähetetty: 09.01.2009 18:08
Blackrat

En koskaan pitänyt Kaisaa pelottavana, vaan lähinnä pidimme toisiamme ylimielisinä emmekä oikein pitäneet toisistamme. Hupaisaa sinänsä että juttelimme sitten jossain Eldnaardin bileissä ja oltiin silleen "klik".
Kirjoittanut: Miitu (Jäsen)
  • Arvo: Edistynyt
  • Lähetetty: 09.01.2009 23:01
Erhm..
Nettipersoonani lämpeää nopeammin keskustelulle, on avoimempi ja pirteämpi sekä huomattavasti oivaltavampi. Netin kautta uskallan puhua kenen kanssa vain ja pystyn muotoilemaan ja ilmaisemaan mielipiteeni paremmin. Tekstimuodossa osaan kehittää parempia juttuja ja ajatuksenjuoksuni on huomattavasti nopeampaa.

IRL olen ujo ja syrjässä ja puhun aika vähän, osin siksi että jännitän helposti ja unohdan sitten kesken lauseen mitä olin sanomassa tai ihan jonkun normaalin suomenkielisen sanan jolloin puhe tökkää siihen. Yksinäni olen aika paljon epävarmempi, vaikka kovasti koetan vetää roolia missä minusta saa rohkean ja sähäkän vaikutelman.
Ystävien kanssa olenkin ihan eri tapaus, avoin ja pirteä, puujalkavitsien kylväjä, porukan pelle, energinen riehakas psykopaatti. Tarvitsen sen oman tukijoukkoni että uskallan olla oma lapsellinen itseni.
Kirjoittanut: SyllaBoreal (Jäsen)
  • Arvo: Mahtigootti+
  • Lähetetty: 10.01.2009 11:08
Netissä on paljon helpompi tutustua ihmisiin, kuin että menisi päin näköä ehdottelemaan kahville lähtöä tai vastaavaa
Olen ehkä paljon rohkeampi netissä.
Muuta eroa en ole itsessäni ainakaan huomannut.
Kirjoittanut: Severana (Jäsen)
  • Lähetetty: 10.01.2009 14:43
Ihan samanlainen olen niin netissä, kuin livenäkin.

Lainaus: SyllaBoreal

Netissä on paljon helpompi tutustua ihmisiin

Tämä varmasti pitää paikkansa myös minun kohdallani, harvoinpa sitä missään ventovieraan kanssa menee juttusille.
Kirjoittanut: Pumpkin (Jäsen)
  • Arvo: Asiantuntija
  • Lähetetty: 10.01.2009 14:52
No ihan samanlainen olen, mutta netissä on helpompi tutustua ihmisiin ja saada kavereita ja sen sellaista.
Kirjoittanut: Lacy gloom (Aktiivi)
  • Lähetetty: 10.01.2009 15:21
Itseasiassa en tiedä. Jonkun toisen varmaan pitäisi kertoa se minun puolestani. Ainoa vaan, että ne, jotka tuntevat minut irl, eivät tiedä netti-jennystä mitään ja toisinpäin.. Paitsi että eilisen miitin jälkeen muutamalla ihmisellä saattaa olla jonkinlainen mielipide, tai sitten ei..
Netissä ainakin olen paljon asiallisempi. En lapseile niin paljoa. Vieraiden ihmisten seurassa en kyllä paljoa lapseile livenäkään.. Itseään kun ei voi nähdä toisen silmin, on tähän todella vaikeaa vastata loppujenlopuksi.
Kirjoittanut: Unholysacrament (Aktiivi)
  • Lähetetty: 11.01.2009 10:34

Lainaus: SyllaBoreal

Netissä on paljon helpompi tutustua ihmisiin, kuin että menisi päin näköä ehdottelemaan kahville lähtöä tai vastaavaa

Lädetkös kahville

Lainaus: Lacy gloom

Netissä ainakin olen paljon asiallisempi. En lapseile niin paljoa.

Netissä on hyvä että pystyy lukemaan sanomansa asian ennen sen julkituomista.
irl kun tulee joskus vastattua aika nopeasti joskus joihinkin asioihin ja muutettua lausetta kesken sanomisen, niin lauseet kuulostavat joskus aika kamalilta
Viesti

Vaihda maisemaa

Uutta! Nyt voit ahtaa Gootti.netin kännykkäänkin. Palvelun uusimmat uutiset ja suositun keskustelualueen tuoreimmat viestit löytyvät nyt myös kevytversiona mobiililaitteille suunnatussa Gootti.mobi-palvelussa.

• Goottifoorumia selaa 2 vakoilijaa ja 0 jäsentä . Kävijäennätys tehtiin 17.09.2015 09:50, jolloin paikalla oli väkeä yhteensä 362 henkeä!
Järjestä treffit