Gootti.net

Ajankohtaista 1/2020: Foorumi on toistaiseksi vain lukumoodissa. Uusien viestien tai viestiketjujen lähettäminen ei ole mahdollista. Jäseneksi liittyminen ei ole mahdollista. Vanhat jäsenet voivat kirjautua sisään ja lukea sekä vastaanottaa yksityisviestejä, sekä päivittää profiilinsa tietoja.

Nettipersoonasi ja oikean persoonasi erot?

Kirjoittanut: Daealis (Jäsen)
  • Arvo: Edistynyt
  • Lähetetty: 30.09.2013 00:41
Olen huomattavasti runsassanaisempi netissä. Anonymiteetti tuo esiin myös sen, että pystyn vaivattomammin osallistumaan keskusteluun melkeinpä aiheesta kuin aiheesta kuin IRL. Livenä olen enemmänkin kuin entti: Jossei asia ole sen arvoista, että sen sanomiseen käytetään paljon aikaa, en sano mitään. En muodosta lauseita niin nopeasti ja niin kuvaileviksi kuin haluan, enkä siksi ole hyvä puhumaan useimmissa tilanteissa. Edellistäkin lausetta muotoilin viidesti uusiksi, ennen kuin se näytti siltä kuin halusin. Tämä "eiku"-napin puute puhuttaessa ärsyttää suunnattomasti. :P

Sen lisäksi useat kiinnostuksen kohteistani ovat sellaisia, etten löydä jokapäiväisessä elämässä ketään jonka kanssa voisin puhua niistä kaikista samaa tahtia, kuin niitä mietin tai näen ja koen. Irc ja netti ovat sitä kautta parempi kanava itselleni purkaa ajatusmaailmaani, kuin mitä fyysinen ihmiskontakti.
Kirjoittanut: Zero Hassle (Jäsen)
  • Arvo: Edistynyt
  • Lähetetty: 30.09.2013 23:34
hmm.. toivoisin kyllä että tää ero ois (mahdollisimman) pieni, suorastaan olematon.. tiedä sitten käytännössä. mutta siis oon aina kokenu sen vähän periaatteitteni vastaiseks että ylipäätään pääsis persoona näin 'eriytymään' - korkeintaan just sanojen kanssa on taipumusta olla netissä tarkempi kun siihen tilaisuus kerta tarjoutuu. mutta ehkä sekään ei vielä ihan mistään jakautuneisuudesta käy..
Kirjoittanut: Karma (Jäsen)
  • Lähetetty: 27.04.2015 10:40

Lainaus: Daealis

Olen huomattavasti runsassanaisempi netissä. Anonymiteetti tuo esiin myös sen, että pystyn vaivattomammin osallistumaan keskusteluun melkeinpä aiheesta kuin aiheesta kuin IRL. Livenä olen enemmänkin kuin entti: Jossei asia ole sen arvoista, että sen sanomiseen käytetään paljon aikaa, en sano mitään. En muodosta lauseita niin nopeasti ja niin kuvaileviksi kuin haluan, enkä siksi ole hyvä puhumaan useimmissa tilanteissa.
^Tämä.
Vaihda maisemaa

Uutta! Nyt voit ahtaa Gootti.netin kännykkäänkin. Palvelun uusimmat uutiset ja suositun keskustelualueen tuoreimmat viestit löytyvät nyt myös kevytversiona mobiililaitteille suunnatussa Gootti.mobi-palvelussa.

• Goottifoorumia selaa 1 vakoilijaa ja 0 jäsentä . Kävijäennätys tehtiin 17.09.2015 09:50, jolloin paikalla oli väkeä yhteensä 362 henkeä!
Järjestä treffit