Gootti.net

Tule osaksi goottiyhteisöä. Liity jäseneksi!

Sullo Gootti.net kännykkääsi, laita osoite www.gootti.mobi kirjanmerkkeihisi!

Goottifoorumi: Yleiset korinat: Nettipersoonasi ja oikean persoonasi erot?

• Muokkasi: Devilsbride
  • Vastaa
Netissä uskallan sanoa asioita helpommin, ehkä sen takia että voin jonkin typerän sanomiseni jälkeen kaivautua koloon muutamaksi viikoksi piiloon.
Netissä toiset ovat saaneet melkoisen idiootti-kuvan musta, toiset ihan jees ihmisen ja toiset "b*itch"mäisen ämmän, eräs ihminen ilmaisi asian noin.
En sitten tiedä minkälainen olen oikeasti, kai vaan nurkkaan vetäytyvä hiirulainen joka on aina turpa rullalla.

"Meitä tallustaa tällä planeetalla kuusi miljardia, kuusi miljardia pienempää maailmaa yhden isomman pinnalla. Jokainen oikea eepos, täynnä tragediaa, ja voittoa, hyvää ja pahaa."

• Vastaa
Netissä olen paljon fiksumman ja harkitsevamman ja äänekkäämmän oloinen kuin IRL. Netissä sanon, mitä ajattelen, koska ei tarvitse pelätä hivutusta. Netissä saatan myös välillä olla turhan ilkeä, kun taas oikeassa elämässä olen aivan liian kiltti, enkä osaa sanoa vastaan, jos oikeuksiani poljetaan. (Piiloaggressioita, kenties.)

Kun valo taas nousee ei se löydä kuin kylmyyden, kuolleiden kasvojen loistonkatseen

• Vastaa
Pitää ihan miettiä ettei jää vastaus siihen emt:än.
Netissä saatan vaikuttaa kiinnostuneelta monista asioista ja ottaa osaa keskusteluun joka irl päätyisi siihen että nukahdan tuoliin tylsyydestä.
Irl myös ajattelen sanomaani enemmän kuin netissä, jos otan osaa keskusteluun. Luulisi että puhuessa sanoisi useammin mitä sylki suuhun tuo, mutta mulla tää näppis juttelee omiaan paljon sukkelammin.
Muuten sitten emmätiiä.

...I'd fuck you because you are beautiful I'd fuck you because you are my nigger I'd fuck you because I am your whore I'd fuck you because you are a whore...

• Vastaa
Nettipersoonani eroaa varmaan siinä oikeasta persoonastani etten täällä paljoa ajattele kenelle puhun. Jos kasvokkain joutuisin jonkun kanssa, olisin ihmisen ilmeestä ja eleistä päätellen joko: yli puhelias tai sitten varautunut. Netissä en jaksa miettiä tällaisia.

I put the "cute" in execute.

• Vastaa

Lainaus: Heetteri

Mikä persoonasi vallitsee nettiympäristössä kuten foorumeilla ja irkissä, ja miten se eroaa/on yhtenevä siihen, mitä olet "in real life"? (Oletko ehkä rohkeampi netissä/osaatko ilmaista itseäsi paremmin kasvokkain, jne) Haluan mielellään vähän pidempiä vastauksia kuin "olen aina samanlainen" tai "emt". Minkälaisen kuvan sinusta saa netin kautta?

Täällä foorumilla minua varmaankin pidetään jotenkin jäykkänä ja kireänä nyyppänä, mutta eihän se niin ole... Livenä mainitut seikat korostuvat tilanteesta riippuen pahempaan / paljon pahempaan suuntaan. No joo. Olen oikeasti ruudun tällä puolen ihan normaali jamppa. Huumorintajuinen, rehti, reilu, uljas, mahtava, fiksu, siisti, mahtava. Goottimiiteissä ne henkilöt, jotka ovat minut tavanneet, ovat huomanneet sen seikan, etten ole kovin sosiaalinen. Se johtuu siitä, että en oikeastaan edes viihdy ihmisten seurassa. Kykenen olemaan ihmisiksi, enkä oikeastaan ole lahtaamassa ketään livenä huolimatta siitä, että jaan täällä foorumilla eräistä asioista hyvin tylyiltä tuntuvia mielipiteitä.

Pulmatilanne? Lähetä viestiä foorumin valvojille.

• Vastaa
No mä kyl oon aika samanlainen, esimerkiks käytän kutsumanimeeni Ninniä kaikissa foorumeissa nickkinä.
Oon tosi avoin, joskus liiankin, yritän miiteissä pitää keskustelua yllä kun tulee niitä "hiljaisia hetkiä". Nettiminäni on kuitenki paljo avoimempi ja rohkeempi ku mitä mä oikeessa elämässä. Oon esim kertonu täällä foorumilla vanhoista rikoksistani, huumehistoriani ym, miiteissä saatan vaan ohi mennen jotain mainita jos ko asioista tulee yleistä keskustelua.
Kun oli puhe uskonnollisista suuntauksista, istuin miiteissä tuppisuuna ja kattelin pitkin seiniä ja venasin vaan et kumpa jo vaihtuis puheenaihe. Foorumilla uskalsin vasta paljon liittymistäni myöhemmin kertoo olevani wicca, nuo jutut on mulle jotenki herkkiä, enkä edes foorumilla asiaa sen kummemmin valaissut, kunhan nopeesti mainitsin.
Kuten kaikki ovat huomanneet, uskallan laittaa koko kansan nähtäväks vaikka millasen kuvan itestäni, eli naamaani näyttelen kyl yhtä paljo netissä ku arkielämässäkin.
Mut oon suht samanlainen vaan gootti.netissä ja esim ircissä, koska niistä porukka mut tuntee henkkohtaisesti. On joitain foorumeita mihin en enää kuulu, joissa liiottelin paljonkin esim osaamisiani, juttuja joita oon tehny/kokenu ym, mut enää en moista harrasta.
Eikä voi sanoo et oisin arkielämässä esim tän foorumin jäsenten nähden jotenkin hillitympi ku netissä, paremminki päinvastoin, tääl foorumilla saatan kertoo jostain asiasta niin järkevästi ja aikuismaisesti, ja sit miitissä kun oon muutamaan otteeseen ollu kännis, oon örveltäny kaikkien edessä oikeen kympillä! Eli mä nyt vaan taidan olla tän ruudun takana aika samanlainen ku mitä oon livenä teidän seurassa.

Vain Viikatemiehelle on ovi avattava. Itse Kuolema on kunkin tavattava. Taipaleellaan ruusut kitkee, lakoon iskee kauran. Vaikka silmäni nyt verta itkee, silti minä nauran.

• Vastaa

Lainaus: kuopassa

Täällä foorumilla minua varmaankin pidetään jotenkin jäykkänä ja kireänä nyyppänä

Pöh, en minä ainakaan.

Primadonna ja ilotyttö.

• Vastaa

Lainaus: BronzeRain

Lainaus: kuopassa

Täällä foorumilla minua varmaankin pidetään jotenkin jäykkänä ja kireänä nyyppänä

Pöh, en minä ainakaan.

Korkeintaan kirpeän sarkastisena

Jokainen meistä on itkenyt katkerasti, kun elämä ei olekaan antanut meille sitä, mitä hartaimmin olemme tahtoneet. Kaikella on silti tarkoituksensa, kyynelilläkin.

• Vastaa
Nettipersoonani Azrael on aika lailla samanlainen kuin mitä olen oikeassakin elämässä.
Poikkeusena on kuitenkin se, etten livenä ole yhtä sosiaalinen ja suorasanainen, kuin mitä saatan olla netissä. Olen oikeasti hieman ujohko, mutta oikeanlaisessa seurassa pystyn olemaan todella sosiaalinen vaikken pahemmin tuntisikaan muita ihmisiä.

"She wore far too much rouge last night and not quite enough clothes. That is always a sign of despair in a woman." - Oscar Wilde

• Vastaa
Piiskansiima on enemmän suuna päänä kaikkialla, liveminä on ehkä enemmän möläytyksiään pohdiskeleva, ja varsinkin tuntemattomammassa seurassa ensin siellä taustalla hämmästelemässä. Tyylini kommunikoida on myös kohtalaisen värikäs ilmeiltään ja äänensävyiltään, joten tästä kirjallisesta suoltamisesta jää aika paljon oleellista puuttumaan. Lisäksi Piiskansiima on paremman näköinen!

"I reject your reality and substitute my own!" - Adam Savage

• Vain yhteisön jäseneksi liittyneet käyttäjät voivat lähettää viestejä tänne. Ilmoita käyttäjätunnuksesi ja salasanasi ennen viestin lähettämistä, tai liity ensin jäseneksi.

• Tälläkin hetkellä suurta suomalaista goottifoorumia selaa 3 vakoilijaa ja 1 goottiyhteisön jäsentä (kuopassa). Kävijäennätys koettiin 24.03.2008 23:23, jolloin paikalla oli väkeä yhteensä 87 henkeä!