Gootti.net

Tule osaksi goottiyhteisöä. Liity jäseneksi!

Sullo Gootti.net kännykkääsi, laita osoite www.gootti.mobi kirjanmerkkeihisi!

Goottifoorumi: Yleiset korinat: Nettipersoonasi ja oikean persoonasi erot?

• Vastaa

Lainaus: Vampira_666

Kuulostaa ihan minulta.

Ihanaa etten ole ainoa, joskus ärsyttää ja ahdistaa kun mietin jälkeenpäin, mitä oikeasti joskus suustani päästän. Mut minkäs sitä itselleen voi..

World renowned failure at both death and life Given nothingness, purgatory blight To run and hide, a cowardly procedure Options exhausted, except for anesthesia - anesthesia I don't feel anything.

• Vastaa

Lainaus: Chrystalis

Itsekin kuulen samaa, varsinkin jos on alkoholia veressä. Silloin kieleni löytyy jonkun muun suusta/kurkusta

Kieleni usein huitoo vain ilmaa
tuossa oiekni perinteinen esimerkki, kun huomaan että jollain on kamera esilla
http://irc-galleria.net/view.php?nick=UnholySacram ent&image_id=81183170

Live for riding. Ride for living

• Vastaa
kieltämättä on kyllä aika komea kieli...

when angels deserve to die

• Vastaa
Kaikki aina ihmettelee miten se on niin pitkä.
Vuosien venyttelyn saavutus

Kaikki aina kysyy pystynkö nuoleen nenääni -_-"

"oikea persoonani, mikä se on? tarkoitetaanko sillä ilmettani kun käyn kaupassa hakemassa ruokaa. Tai kun, kyllä puhun, käyn kysymässä uuden koneen hintaa?"
That's tru n0life style -life

• Vastaa
Netissä olen aika lailla "vakavampi" ja "kyynisempi" kuin oikeasti.. totuus on että olen täydellinen pelle. Tai siis,olen kumpaakin ihan oikeastikin,mutta tosielämässä minä vain heitän helposti kaiken vitsiksi,kai siksi että jollakin tasolla yritän suojella itseäni. (eikä kukaan jaksa kuunnella jos alan paasata ihmisoikeuksista tai siitä miten paskoja ihmiset,myös minä,ovatt)

Mitään muuta en kammoa niin kovin kuin tylsyyttä.

• Vastaa

Lainaus: Morfinsia

heitän helposti kaiken vitsiksi

Minäkin tuppaan heittämään asioihin mukaan huumoria yleensä, monesti se kylläkin esiintyyy sarkasmina tai itseironiana...

Seurannut omia kirjoituksia, niin netissä katson kamalasti väliläl että kirjoitan kirjakieltä :O

• Vastaa
Kuten muutamat muutkin, netissä mietin tarkemmin mitä kerron ja miten. Toisaalta netissä on joistakin asioista vieraille helpompi kertoa kuin irl. Oikeasti vaikutan ensin hiljaiselta, mutta kun minuun vähän paremmin tutustuu, olen aika avoin persoona.
  • Vastaa
netissä oon selvästi puheliaampi, mahdollisesti kohteliaampi ja en päästele suustani turhia välikommentteja yms. eli olen irl melko ärsyttävä tapaus...

Start bleeding, stop breathing. I take your life, I am defeating. Bind torture and kill!

• Vastaa
Netti persoonani:
puhun enemmän muitten ihmisten kanssa.Olen iloisemman näköinen kuvissa, vaikka en ole oikeasti mikään "hymypoika"(Enkä haluais).

Oikea persoonani:
v****ilen enemmän kuin netissä.Olen hiljaa kun ei ole mitään järkevää asiaa, paitsi sillon olen omassa huoneessa lukkojen takana.
  • Muokkasi: FrozenCorpse
  • Vastaa
Pitää lisätä tähän, että ite oon kanssa aikamoine kiroilija ja rääväsuu, sillä saatan ajattelematta asiaa yhtää haukkua sakkia pystyy eikä hävetä. Minulla on pokkaa seistä sanojeni takana ja oon kanssa aika paha valittaa asioista..

HC-Wild Line

• Vain yhteisön jäseneksi liittyneet käyttäjät voivat lähettää viestejä tänne. Ilmoita käyttäjätunnuksesi ja salasanasi ennen viestin lähettämistä, tai liity ensin jäseneksi.

• Tälläkin hetkellä suurta suomalaista goottifoorumia selaa 4 vakoilijaa ja 1 goottiyhteisön jäsentä (kuopassa). Kävijäennätys koettiin 24.03.2008 23:23, jolloin paikalla oli väkeä yhteensä 87 henkeä!