Gootti.net

Nettipersoonasi ja oikean persoonasi erot?

Kirjoittanut: Heetteri (Ex-inkvisiittori & Miss Halloween 2008)
  • Lähetetty: 17.07.2010 14:31

Lainaus: Sarutor

Oon samanlainen online ja offline

Kirjoitin aloitusviestiin seuraavaa:

Lainaus: Heetteri

Haluan mielellään vähän pidempiä vastauksia kuin "olen aina samanlainen" tai "emt". Minkälaisen kuvan sinusta saa netin kautta?

..Noudattakaa, pliis.
Kirjoittanut: Ratpick (Jäsen)
  • Lähetetty: 18.07.2010 19:46
Netissä olen alfagootti joka tietää kaiken hyvästä musiikista ja tyylikkäästä pukeutumisesta, oikeassa elämässä olen samanlainen, mitä nyt ilmaisen mielipiteitäni vähemmän kärjistetysti, jos uskallan niitä siis ilmaistakaan.

Olen oikeasti ihan kiltti.
Kirjoittanut: Neiti Kooma (Jäsen)
  • Arvo: Asiantuntija
  • Lähetetty: 18.07.2010 22:37

Lainaus: Giffirt

Vaihtelee ihan sen mukaan, missä päin nettiä pyörin.

Ja juuri niin. Eri asia avautua omalla nimellä fb:ssä kuin anonyyminä foorumilla (esim. v-mäisestä pomosta), miullakin itseasiassa on toinen vakionicki tämän lisäksi - en halua että kaikki tekemiseni voidaan yhdistää toisiinsa. Foorumeilla kirjoittelu antaa varmaan monista "asiallisemman" kuvan kuin esim. se tuttu irc-kanava.
Kirjoittanut: NoiZe (Jäsen)
  • Arvo: Edistynyt
  • Lähetetty: 25.07.2010 16:09
Itsekin olen aika samanlainen niin IRL kuin myös internetsissä: suht hiljainen/ujo, rauhallinen, osaan keskustella asiasta jos aihe on oikea, jne...
Kirjoittanut: Lucile (Jäsen)
  • Arvo: Tulokas
  • Lähetetty: 30.07.2010 06:15
Netissä musta saa kai mukavamman kuvan kun IRL. Oon saanut palautetta että näytän jatkuvasti vihaiselta ja mulkoilen ihmisiä. Kuulemma kaverilani on moni kysellyt että vihaanko mä niitä. En mä vihaa, kai mä sitten vaan vaikutan jotenkin epäsosiaalliselta? Mun "ihmisvihasta" ja "masennuksesta" liikkuu muutenkin huhuja ja jotkut on tullut suoraankin kysymään että olenko saatananpalvoja. Whoot? Netissä en kyllä tällaista kuvaa itsestäni tietääkseni anna.
Tosin kavereiden kesken olen sitten se porukan keskipiste ja ilopilleri. Netissä mun huumori saatetaan ymmärtää väärin kun tekstissä en onnistu äänensävyäni täysin tekemään selväksi.
Netissä en ole niin ristiriitainen ja epäjohdonmukainen. IRL saatan olla pari tuntia sanomatta paljoa mtään ilman erityistä syytä ja sitten olen taas tunnin puheliaalla päällä. Sillä ei ole mitään tekemistä pahantuulisuuden kanssa.
IRL minusta saa pessimistisemmän kuvan kuin olen oikeasti.
Kirjoittanut: Neiti Kooma (Jäsen)
  • Arvo: Asiantuntija
  • Lähetetty: 03.08.2010 01:58
Oon nyt miettiny tätä ja itseasiassa, mulla on netissäkin eri persoonia. Yks nimimerkki on asiallisempi, käytän sitä kuin omaa nimeäni esim. taiteeni yhteydessä. Toinen on urpoilu-nick jota käytän randomeissa asiayhteyksissä, paikoissa jossa on pakko olla joku tunnus jonka alla päteä. Kolmas on tämä. Neljäs on pelaajanick.

Jos spesifimmin analysoidaan gootti.netin neiti Kooman ja IRL neiti Kooman eroja niin oikeastihan oon niin hämmentävän karismaattinen ja söpö että se peittää mun säkenöivän älyni joka netissä pääsee valloilleen. Ehhh.
Kirjoittanut: iPOP (Jäsen)
  • Arvo: Mahtigootti
  • Lähetetty: 23.07.2012 01:00
no kiusattuna en uskalla olla niin oma itseni ihmisten ilmoilla.
mutta kotona......piru on irti..........................
mutta joo netissä oon vähän avoimempi,mitä ystävilleni.
Kirjoittanut: Kuolonenkeli (Nimetön)
  • Lähetetty: 23.07.2012 11:09
Nettipersoonani:

- on suht rauhallinen (tavalliseen minuun verrattuna)
- ei ole niin pervo ja/tai kaksimielinen
- on paljon myötätuntoisempi
- puhelee tuntemattomille
- ei hauku kaikkia maan rakoon

Oikea persoonani:

- kukaan ei kestä sitä
- 80 % ihmisistä vihaa sitä
- on fiksumpi (mikä on outoa)
- haukkuu kaikki ja kaikkea (minkä takia varmaan kukaan ei kestä sitä )
Kirjoittanut: iPOP (Jäsen)
  • Lähetetty: 23.07.2012 13:19
sama jottu täällä...........en oo niin kaksmielinen ja jutut on pervottomia täällä kuin "todellisuudessa".
Kirjoittanut: Wormboy (Jäsen)
  • Lähetetty: 25.07.2012 00:12
Wormboy:
- On aika rauhallinen
- Tarkistaa viestit kirjoitus- ja asiavirheistä
- On aika tylsä
- Ei ylikäytä hymiöitä
- Teksti on melko selkeää
- Ei jaksa valittaa yhdyssanavirheistä, koska offia.

Minä:
- Nauraa paljon
- Puhuu paljon
- Kiroilee
- Puolestakaan puheesta ei kuulemma saa selvää
- Valittaa yhdyssanavirheistä
Viesti

Vaihda maisemaa

Uutta! Nyt voit ahtaa Gootti.netin kännykkäänkin. Palvelun uusimmat uutiset ja suositun keskustelualueen tuoreimmat viestit löytyvät nyt myös kevytversiona mobiililaitteille suunnatussa Gootti.mobi-palvelussa.

• Goottifoorumia selaa 2 vakoilijaa ja 0 jäsentä . Kävijäennätys tehtiin 17.09.2015 09:50, jolloin paikalla oli väkeä yhteensä 362 henkeä!
Järjestä treffit