Gootti.net

Ajankohtaista 1/2020: Foorumi on toistaiseksi vain lukumoodissa. Uusien viestien tai viestiketjujen lähettäminen ei ole mahdollista. Jäseneksi liittyminen ei ole mahdollista. Vanhat jäsenet voivat kirjautua sisään ja lukea sekä vastaanottaa yksityisviestejä, sekä päivittää profiilinsa tietoja.

Tarvitseeko välttämättä elää sen mukaan että tavoitteena on löytää elämänkumppani?!?

Kirjoittanut: poison (Organisaattori)
  • Arvo: Platinagootti+
  • Lähetetty: 01.06.2007 14:20

Lainaus: Morfinsia

Kuka ääliö meni keksimään näin monimutkaisia systeemejä ihmisten kanssakäymiseen???

Niinpä. Itselläkin just monimutkainen tilanne menossa
Kirjoittanut: kismet (Nimetön)
  • Lähetetty: 01.06.2007 15:04
Missään nimessä kenenkään ei ole pakko elää niin että löytäisi kumppanin!! Jokainen eläköön kuten tahtoo (kun ei vaan muita vahingoita).
Itse kyllä toivon hyvin hartaasti kohtaavani ihmisen joka minut ansaitsee. Ei vais, elämäni on tehnyt minusta hyvin kyynisen. Ihminen on paha ja kääntää selkänsä ennemmin tai myöhemmin. Vetää maton alta. Ei voi luottaa. Mikäli menee hölmönä paljastamaan heikot kohtansa niin juuri niihin ihmiset iskee. En ole tähän ikään oikein kohdannut ihmisiä jotka ovat vilpittömiä, empaattisia. Harmittaa vaan se että minä juuri kovasti tarvisin elämääni ihmisen joka kulkee vierellä satoi tai paistoi. Walk through the fire with me. Oon mm. Joulutkin eläinteni kanssa vain. No, olen päätynyt anti-Joulu-asenteeseen. Aoin sanoa tutuille ettei minulle tartte lähettää mitään joulukortteja. Sekin niin falskia lähettää mitään v*tun kortteja kun ei muuten olla nähty koko vuosituhannella!? Minua ei tosiaan ilhaduta ne kortit vaan nykyisin menee hermo.
Mutta mutta... teillä nuoremmilla on vielä elämä edessä ja vaikka tuliskin aikoja että suututtaa vanhemmat, sisarukset ym. porukka, niin uskokaa minua, ne on kuitenkin suuri lahja.
Kirjoittanut: Und3ad (Aktiivi)
  • Lähetetty: 01.06.2007 15:18

Lainaus: kismet

Sekin niin falskia lähettää mitään v*tun kortteja kun ei muuten olla nähty koko vuosituhannella!?

haha toi on NIIN totta!
Kirjoittanut: Obscure (Jäsen)
  • Arvo: Edistynyt
  • Lähetetty: 01.06.2007 19:31

Lainaus: Und3ad

Sekin niin falskia lähettää mitään v*tun kortteja kun ei muuten olla nähty koko vuosituhannella!?

haha toi on NIIN totta!

Ihmettelin hetken miksei viime jouluna tullut kortin korttia. Sitten muistin etten ole ilmoittanut osoitetta juuri kenellekään sukulaisista. Eipähän ole tuotakaan ongelmaa.

Mutta asiaan. Minusta on jokseenkin surullista jos tyydytään siihen ensimmäiseen edes hieman miellyttävään ihmiseen ja eletään 'onnellisina' keski-iän riitaisaan avioeroon saakka. Toinen ääripää eli unelmointi täydellisestä kumppanista ja helvetinmoinen nirsoilu ei tosin ole yhtään sen parempi vaihtoehto, tiedän kokemuksesta. Mutta kieltämättä ensimmäinen vaihtoehto on helpompi, onpahan ainakin joku joka välittää, vaikkei täydellinen kumppani itselle olisikaan.

En ole tähän ikään oikein kohdannut ihmisiä jotka ovat vilpittömiä, empaattisia.

Aika masentavalta kuulostaa. En nyt aivan noin negatiivisesti ihmisistä ajattele(tuskin sinäkään), mutta monet tosiaan arvottavat toiset ihmiset juuri virheiden perusteella, olipa hyviä puolia kuinka paljon tahansa. Jos jossakussa on virhe, hän on virheellinen, eivätkä hyvät ominaisuudet siinä auta.
Kirjoittanut: M Chaosbreather (Nimetön)
  • • Muokkasi: M Chaosbreather
  • Lähetetty: 03.06.2007 16:55

Lainaus: Cata

Kuulostaa jotenkin perus-kristillisiltä arvoilta.
hanki puoliso (vastakkaista sukupuolta, huom!), kaks kakaraa, omakotitalo ja teeskentele iloista.

Aivan. Vanhemmat (tosin ei minun äiti) mutta muut tuntuu odottavan, että

1. Etsi kumppani
2. Hanki mikä tahansa perinteinen työ, jonka mukaan ihmiset sitten arvostavat sinua. Vaikka terveys menisi, etkä kunnolla osaisi ja vaikka se ei kiinnostaisi. Se on suomessa jokin ihme status, kun tietokisassakin lukee aina ihmisen ammatti, viitatenko siihen, että miten hyvä yleistieto on.
3. Hanki sitten omakotitalo (olenko tyhmä jos hanki heti omakotitaloa, ei maidonkaan saamiseksi tarvitse lehmää ostaa!)
4. Pyöräytä mukuloita
5. Hankin koira mutta laita se häkkiin. Lapsethan voisi leikkiä vaikka sen kanssa ja pitää hauskaa, tälläista ei sallita. Liian hyvää lapsuutta ei pidä antaa, että tulee karaistuja suomalaisia (ARGH!)

Niin ja unohda maailman näkeminen, matkailu ja kokemukset. Murskaa unelmasi ja ole kuin muut. Poikaystävän isän mielipide.

Sekä sanonut vastaavaa:
"Ei niillä ystävillä mitään tee, ei taiteella mitään tee" (ei saa toteuttaa itseään tai unelmiaan.) Kunhan on vain rahaa. Eikä sitäkään sitten saa käyttää mihinkään! Ei saa ottaa liian pieni palkkaista työtä, eikä liian vaarallista. Joo, tsori vaan mutta ei ne anna 12 e/tuntipalkkaa jostain räystetyöistä. Heti pitäisi saada joku huipputyö, kunhan on iso palkka. Valitettavasti tällä on niitä p**** töitä, josta saa p**** palkan. Jonkunhan ne on tehtävä, teksisi vaan se joku muu sitten.

Äitini onneksi ei perusta onneksi avioliitosta, kumppanin pakollisesta hankkimisesta (on jokus sanonut, että parempi vaan jos en ota ristikseni)
ja ei perusta siitä, että on otettava mikä tahansa työ, joka ei kiinnosta tai ei kykene mutta siitä saa rahaa.

Minua taas ärsyttää tuollainen "Ollaksesi hyvä ihminen ja yhteiskunta kelpoinen sinun täytyy... blaa, blaa"
Täytyisi sopia johonkin ihmeen muottiin.

Lainaus: Obscure

Toinen ääripää eli unelmointi täydellisestä kumppanista ja helvetinmoinen nirsoilu ei tosin ole yhtään sen parempi vaihtoehto, tiedän kokemuksesta.

Niin, no minulla ei ole tuo nirsoilu ikinä vaivannut, enkä ole kuitenkaan ottanut heti ekaa miestä vastaan joka vain vähänkin mielyttää (toisin kuin kaverillani oli tapana). Kuitenkin aika realistinen olen ollut unelmoinnista huolimatta.

En kuitenkaan itse perusta yhdenillan hoidoista, jotka taas hänelle sopii kun ei halua sitoutua ja niin on parempi.

Kauheata jos kaikkien pitäisi olla samanlaisia ja elää tiettyjen kritteerien mukaan.

Valitanpas minä kauheasti (emoilen ?)
Kirjoittanut: Swanette (Nimetön)
  • • Muokkasi: Swanette
  • Lähetetty: 03.06.2007 17:23

Lainaus: M Chaosbreather

Valitanpas minä kauheasti (emoilen ?)

Etkä emoile. Minuakin rasittavat nuo mainitsemasi "pakkokriteerit oikeanlaiselle elämälle".
Kirjoittanut: Felicia (Virallinen sarjistaiteilija)
  • Arvo: Mahtigootti
  • Lähetetty: 03.06.2007 20:45

Lainaus: M Chaosbreather

1. Etsi kumppani
2. Hanki mikä tahansa perinteinen työ, jonka mukaan ihmiset sitten arvostavat sinua. Vaikka terveys menisi, etkä kunnolla osaisi ja vaikka se ei kiinnostaisi. Se on suomessa jokin ihme status, kun tietokisassakin lukee aina ihmisen ammatti, viitatenko siihen, että miten hyvä yleistieto on.
3. Hanki sitten omakotitalo (olenko tyhmä jos hanki heti omakotitaloa, ei maidonkaan saamiseksi tarvitse lehmää ostaa!)
4. Pyöräytä mukuloita
5. Hankin koira mutta laita se häkkiin. Lapsethan voisi leikkiä vaikka sen kanssa ja pitää hauskaa, tälläista ei sallita. Liian hyvää lapsuutta ei pidä antaa, että tulee karaistuja suomalaisia (ARGH!)

Niin ja unohda maailman näkeminen, matkailu ja kokemukset. Murskaa unelmasi ja ole kuin muut. Poikaystävän isän mielipide.

Sekä sanonut vastaavaa:
"Ei niillä ystävillä mitään tee, ei taiteella mitään tee" (ei saa toteuttaa itseään tai unelmiaan.) Kunhan on vain rahaa.

Joo tiedän tuon, todella inhottavaa että raha, status yms. menee kaiken muun edelle. Sukulaisissa löytyy arvomaailmaltaan ja muutenkin elämänkatsoumukseltaan tuollaisia ihmisiä (eli siis valtavirran mukaisia, valitettavasti) - ihan erilaisia kuin minä ja oma perheeni. No, onneksi ei tarvitse sellaisten ihmisten kanssa hirveästi aikaa viettää, vaan kaverit saa valita itse.

Mitä taas tuohon elämänkumppaniin tulee, niin minun puolestani jokainen saa elää elämänsä miten itse haluaa, partnerin kanssa tai ilman, homo/heterosuhteessa jne. Miten vain. Itse haluaisin mielelläni miehen, vaikka välillä olenkin ajatellut, että ilman on parempi. Mutta pohjimmiltani uskon, että olisin onnellisempi, jos olisi joku, jonka kanssa saisi jakaa elämän ilot ja surut. Mitään lapsia en missään nimessä halua, enkä muutenkaan "tavallista" perhettä, "tavallista" työtä ja "tavallista" elämää. Haluan vain elää niin kuin itse haluan, ja samalla kumppanin, joka on samanhenkinen ja rakastaa minua sellaisena kuin olen. Se olisi nimittäin aika mukavaa...
Kirjoittanut: nocturnal_chimaira (Nimetön)
  • Lähetetty: 04.06.2007 10:21
niin olisi..
Kirjoittanut: Morfinsia (Aktiivi)
  • Arvo: Mahtigootti+
  • Lähetetty: 05.06.2007 13:01
Toiset kun osaavat sitoutua.
Kirjoittanut: Swanette (Nimetön)
  • • Muokkasi: Swanette
  • Lähetetty: 07.06.2007 20:12

Lainaus: Morfinsia

Toiset kun osaavat sitoutua.

Ehkä sitä ei tarvitsekaan vielä kauhean nuorena osata sitoutua. Voi olla, että kannattaa odottaa rauhassa vaikka sinkkuna, kunnes on valmis sitoutumaan. Jos siis silloin haluaa sellaisen suhteen.
Vaihda maisemaa

Uutta! Nyt voit ahtaa Gootti.netin kännykkäänkin. Palvelun uusimmat uutiset ja suositun keskustelualueen tuoreimmat viestit löytyvät nyt myös kevytversiona mobiililaitteille suunnatussa Gootti.mobi-palvelussa.

• Goottifoorumia selaa 1 vakoilijaa ja 0 jäsentä . Kävijäennätys tehtiin 13.04.2020 19:19, jolloin paikalla oli väkeä yhteensä 437 henkeä!
Järjestä treffit