Gootti.net

Ajankohtaista 1/2020: Foorumi on toistaiseksi vain lukumoodissa. Uusien viestien tai viestiketjujen lähettäminen ei ole mahdollista. Jäseneksi liittyminen ei ole mahdollista. Vanhat jäsenet voivat kirjautua sisään ja lukea sekä vastaanottaa yksityisviestejä, sekä päivittää profiilinsa tietoja.

Tarvitseeko välttämättä elää sen mukaan että tavoitteena on löytää elämänkumppani?!?

Kirjoittanut: nocturnal_chimaira (Nimetön)
  • Lähetetty: 07.06.2007 20:19

Lainaus: Swanette

Jos siis silloin haluaa sellaisen suhteen

jotkut haluavat olla sinkkuja ikuiseseti

"Mutta en minä"
Kirjoittanut: M Chaosbreather (Nimetön)
  • • Muokkasi: M Chaosbreather
  • Lähetetty: 08.06.2007 00:04
Olen huomannut, paras on joskus asioiden mennä omalla painollaan...
Kirjoittanut: vampirequeen (Jäsen)
  • Lähetetty: 14.07.2007 06:53

Lainaus: kuopassa

Ei kuitenkaan ole suurta merkitystä jos joukosta löytyy pari vanhapiikaa.

nii tai lepakko ja puppeli pareja! älä meitä syrji..ja en ikinä halua synnyttää..

olen rakastunut..mutta pieleen meni :C.. en oo mittään "elämänkumppani"-kategoriaa ikinä suosinut eikun se on vaan ihan älytön sana..elämäni kumppani taitaa olla se yksi paikka romaniassa päin ja rakkaan hovin otan mukaa..ilman en lähde..huahhahaah
Kirjoittanut: AuroraBorealis (Aktiivi)
  • Arvo: Mahtigootti++
  • Lähetetty: 14.07.2007 13:45
Tuota niinniin... vastaan tähän lyhyesti ja ytimekkäästi että ei tarvitse elää yhtään muulla tavalla kuin sillä, mikä itsestä tuntuu hyvältä..
Kirjoittanut: Valkyria (Aktiivi)
  • Arvo: Mahtigootti++
  • • Muokkasi: Valkyria
  • Lähetetty: 14.07.2007 14:13
elää pitää miten ite haluu mä pärjäsin yksin mainiosti kunnes rakastuin niin nyt joo en pärjää ilman tota kumppania prkle. -.- mut hei omahan päätös seurata sydäntä oli saapas täst ite ny kärsiä jokainen päättää omat tavoitteet
Kirjoittanut: hupsu (Jäsen)
  • Arvo: Edistynyt
  • Lähetetty: 17.07.2007 13:40
Eihän sitä tarvitse. Ja voihan sitä olla kavereita joiden kanssa... öh... "pitää hauskaa" kun sille päälle sattuu. Tuntuu nuo ihmmissuhteet vähän turhan hankalilta nykyään ja voi olla hankalaa löytää tyttöstä, joka jaksaisi elellä samantyylisesti kuin olen itse suunnitellut.
Kirjoittanut: midnight (Jäsen)
  • Arvo: Asiantuntija
  • Lähetetty: 18.07.2007 14:04
Mun mielestä jokaienen ihminen päättää
ihan ite haluuko olla ikisinkku vai
tahtooko löytää sen oikean....!

Ite haluisin sen oikean löytää,
mutta koska oon viälä nuori niin
en pidä kyllä kiirettäkään.
Kirjoittanut: Morfinsia (Aktiivi)
  • Arvo: Mahtigootti+
  • Lähetetty: 22.07.2007 11:26
ikisinkku voisi olla minulle se sopivin,kai. minulla on ristiriita tunteideni ja todellisen luonteeni välillä. toivottavasti tämä selkiytyyn on sitten ensi kuussa. ja selkiytyykin jos minusta riippuu.Mutta mikään ei ole ikuista,ei ihisen rajallisessa elämässä,joten loppujen lopuksi onko sillä mitään väliä olemmeko vain kavereita jotka ovat toistensa kimpussa kokoajan vai pari jolla on vapaa suhde.? mitä väliä sillä muka on,kun en minä kuitenkaan omista itsekuria.harmi vain että hän on umpi hetero.jos hänkin olisi bisse niin olisi paljon hauskempaa.x)alan kyllä olla jo huolissani itsestäni.no,mutsin vika,mitäs kasvatti tyttärestään tämmöisen.
Kirjoittanut: M Chaosbreather (Nimetön)
  • Lähetetty: 22.07.2007 13:52

Lainaus: Morfinsia

minulla on ristiriita tunteideni ja todellisen luonteeni välillä.

Tuttu tunne. Sama pää kun kesät, talvet...
Kirjoittanut: Freya (Jäsen)
  • Arvo: Asiantuntija
  • Lähetetty: 22.07.2007 18:43
Itse en usko siihen että jokaiselle on se oikea. Sitä joko homma toimii tai ei toimi.

Voisin haluta seurustella jonkun kanssa mutta naimisiin meno kuulostaa jo perin ahdistavalta.
Vaihda maisemaa

Uutta! Nyt voit ahtaa Gootti.netin kännykkäänkin. Palvelun uusimmat uutiset ja suositun keskustelualueen tuoreimmat viestit löytyvät nyt myös kevytversiona mobiililaitteille suunnatussa Gootti.mobi-palvelussa.

• Goottifoorumia selaa 1 vakoilijaa ja 0 jäsentä . Kävijäennätys tehtiin 13.04.2020 19:19, jolloin paikalla oli väkeä yhteensä 437 henkeä!
Järjestä treffit